سه خطا وحشتناک برای اجتناب هروقت (انجام دهید) نمای سنگ

روش اجرای نمای خشک سنگ ایمن است و احتمال جدا شدن و افتادن سنگ از نما را حداقل چند سال به تاخیر می اندازد. در اجرای نمای سنگ به روش خشک ، اسکوپ ها هویدا هستند؟ در صورت استفاده از روش فلزی باید پروفیلهای قوطی شکل به صورت عمود بر جهت نصب چوبها و با فاصله 50 سانتیمتر قرار گیرند. برای استفاده از رنگ کنیتکس ابتدا باید سطح نما را با استفاده از سیمان تراز کرد سپس از کنیتکس برای رنگ آمیزی نما استفاده کرد.یکی از مزیت های اصلی این رنگ در مقایسه با سایر نما ها این است که کنیتکس ترک نمیخورد. برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد. نما های آجری همان زیبایی شناسی را ارائه میدهد علاوه بر آن ساختمان را عایق میکنند. این سنگ مناسب نمای داخلی و بیرونی و سنگ فرش کردن سطوح است.تراورتن عایق صوتی و حرارتی مناسبی است و گرمای خورشید را جذب نمیکند به همین دلیل همیشه خنک است.

انواع روش های نمای خشک

Th is c ontent has be en  done with G​SA᠎ Con​tent Gen᠎erator D​emoversion!

طرح نمای خشک

اما باید این را در نظر داشته باشید که نمای رومی بخاطر سنگ های گران قیمتی که دارد خیلی مقرون به صرفه نیست و به مرور زمان در مقابل نور خورشید کم رنگ میشود. سرامیکهای براق به دلیل قرار داشتن در معرض نور خورشید خیلی زود کدر میشوند. از عواملی که قیمت این محصولات را افزایش می دهد، می توان به ماندگاری بالای آنها و همچنین تمیز کاری ساده انواع سرامیکهای طرح سنگ اشاره نمود که باعث شده کیفیت مرغوبی داشته باشد. از مزایای دیگر این نما میتوان به ثبات رنگ آن اشاره کرد. پوشش پانل کامپوزیت آلومینیومی ACP یا sandwich panel اصطلاحی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد و پانل های مسطحی را توصیف میکند که از پیوند های هسته ای ترموپلاستیک بین دو ورق آلومینیوم تشکیل شده است. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. اما اگر میخواهید از این نما استفاده کنید باید در نظر بگیرید که این سبک از نما نمیتواند در برابر رطوبت مقاومت کند به همین دلیل در طولانی مدت دچار آسیب میشود.

روکش سرامیکی برای مشتریانی که میخواهند نمای متمایز و جذابی داشته باشند که بتواند هم زمان هم در برابر آب و هوا مقاومت کند و در عین حال بدون تعمیر و نگهداری باشد بسیار جذاب است. این سنگ سیاه پس از گذشت ۲۵ سده چنان پخته و پیر شدهاست که امروز به آسانی خرد و آردی میشود؛ اما دو نوع سنگ دیگر، بسیار بادوامند و هم چنان پابرجا ماندهاند. با به کارگیری از این محصول شما هزینه ای برای ایجاد محصول ندارید. از طرفی دیگر شست و شوی نما شیشه ای ساختمان به راحتی امکان پذیر است. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود، ملاحظه میگردد که با گذشت زمان کمی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپهای سیمی نیز از افتادن آنجلوگیری نمیکند. مانند سایر مصالح ساختمانی آجر ها نیز طول عمر بیش از 100 سال دارند و به سختی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. سنگ نمای رومی در کنار تنوع زیادی که در رنگ دارد مقاومت بالایی نیز در برابر آتش سوزی از خود نشان میدهد. نمای رومی ترکیبی از سنگ تراورتن،گرانیت و مرمر است. منونولیت از ذرات سنگ گرانیت،کوارتز و رنگ های طبیعی تشکیل شده است.

پنج عقل راه‌ها آموزش مخاطبان شما درباره نمای خشک

دارای رنگ و طرح و تنوع بسیار زیادی است. در به کارگیری از این نما با مخلوط کردن چهار رنگ اصلی قرمز روشن،قرمز تیره،زرد و سیاه میتوان رنگ های ماتریسی ایجاد کرد. این چسب ها این قابلیت استفاده بر سطوح مختلف سیمانی و گچی و سنگی و حتی سرامیک و کاشی را دارد و این امکان را ایجاد می کند که بدون جدا کردن کاشی و سرامیک قبلی سرامیک جدید را نصب کنید. قطعا همه ما در شهرهای مختلف، ساختمان هایی را دیده ایم که نورپردازی و طراحی نما آن ها در شب چنان دلرباست که چشم ها را به خود خیره می کند. چسبندگی لازم را نداشته و ممکن است به دلیل انقباض و انبساط از بدنه ساختمان جدا شود. فرقی نمیکند که از سیمان سفید استفاده کنید یا سیمان رنگی هر دو زیبایی خاصی به ساختمان میبخشند. سرامیک پس از نصب روی دیوار ساختمان هم ممکن است در سرما و گرما دچار انبساط و انقباض گردد و از دیوار سازه جدا شود. GFRC مخفف بتن الیاف شیشه بوده که به نمای خشک هم معروف است. با اندکی تفکر خواهیم دانست که اجرای نمای خشک ساختمان می تواند تا بیش از ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاسته و بخاطر عدم استفاده از ملات و روشهای سنتی می توان با فعال نمودن چندین منطقه کاری بطور همزمان در بخشهای بالا و پایین دست ساختمان، کار را با سرعت هرچه بیشتر پیش برد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سرامیک نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید