مشتریان در واقع درباره اجرای نما شما چه می‌اندیشید|فرض کنید|فرض کنید} چیست؟

نمای بایرامیکس علیرغم مزایایی که دارد مورد استقبال جامعه مهندسین و پیمانکاران ساختوساز قرار نگرفته است چرا که این نما با بافت فرهنگی و سلیقههای ایرانی همخوانی ندارد و جلوه و زیبایی خود را ظرف مدت کوتاهی از دست میدهد. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. قبل ازانجام واجرا یا تثبیت سنگ نمای ساختمان و سفت کردن سنگ های نما باید روش کاری مناسب برای شرایط ساختمان مورد نظر انتخاب شود. نما همواره مورد توجه عموم قرار میگیرد، لذا زیبایی جزء جداییناپذیر هر نما میباشد. چسب های سرامیک علاوه بر راحتی در استفاده تاثیر زیادی در ایجاد ظرافت و زیبایی بیشتر کار دارد. به علت اینکه این مشکلات در زمان نصب نبودن داربست اتفاق می افتد، بیشتر اجرای نما رواج دارد . بهتر است در نما سازی به سایر عناصر ساختمان و علاقه مندی های خود و همچنین برآورد هزینه پرداخته و سپس متریال مناسب خود را انتخاب کنید.  Po st has been c reated wi th behsaznama Content  Generator  D emover sion.

پاسخ داده شد: بیشترین سوالات در مورد نمای خشک

البته، این بازه قیمتی حدودی بوده و بهتر است برای کسب اطلاع دقیق از قیمتها با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که قبلاً از نمای ورق کامپوزیت استفاده شده است. به طوری که A.Pret در سال 1908 گفت: ساختمان های متعالی زمانه ما یک اسکلت دارند از بتن مسلح یا سازه آهنی . همین دلیل ساختاری باعث شده که نمای خشک کرتین وال یکی از مرغوب ترین نماهای خشک شیشه ای از نظر سازه ساختمان باشد. مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالا دارند، به کار میرود در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است. ویژگی های منحصر به فرد نمای سرامیک خشک همچون سطح یکنواخت، رنگ متنوع و ماندگار و مقاومت بالا امکان طراحی بدون نگرانی را برای رسیدن به تعادلی مناسب بین یک طرح زیبا و کاربردی بودن آن را به طراحان ارائه می دهد. از آنجایی که قیمت مصالح ساختمانی به طرز عجیبی در یکی دو سال گذشته افزایش یافته و همچنین با بالا رفتن دستمزد نصب و سایر موارد، استفاده از سرامیک برای نمای بیرونی ساختمان بسیار مقرونبهصرفه میباشد.  Article was c reated with G SA C​onte nt Generator​ Dem oversi​on.

دتایل اجرای نمای خشک

کامپوزیتها یک کلاس منحصر به فرد از مواد هستند که از ترکیب دو یا چند ماده جداگانه تشکیل شدهاند که ماده حاصل نسبت به هر کدام از اجزاء تشکیلدهنده استحکام و دوام بیشتری دارد. سعی میشود به نمای ساختمان هم اهمیت بیشتری داده شود تا معرف جایگاه ساختمان و فعالیت درونی آن باشد. و در بعضی از مناطق بهتر از سنگ عمل کرده و به خاطر تنوع بالای طرح و نقش طرفداران خاص خودش را دارد. و یا می توان ازآن در ترمیم سنگ نمای ساختمان شکسته و یا افتاده برای بهتر و زیباترشدن نما استفاده کرد. اما با سیستم معاملاتی در انتخاب مصالح محدودیت هایی پیش می آمد به عنوان مثال سرامیکهای پرسلانی که جذب آب بسیار پایینی دارند که به همین خاطر هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع مصالح را تقریبا می توان گفت که صفر است بنابراین امکان استفاده از این نوع سرامیک در نما در روش ملاتی وجود نداشت . سرامیک فول بادی جذب آب بسیار پایینی دارد.

سنگهای آهکی معمولاً به دلیل وجود رگههایی که در آنها دیده میشود، استحکام چندانی ندارند و مشکل سنگهای آذرین معمولاً جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است. دلیل این امر، عدم استفاده از مصالح مناسب و یا اشکال در عملکرد معماران و یا شرایط آب و هوایی میتواند باشد. دمای سطح نمای شیشهای به علت مقاومت حرارتی کم، در فصول سرد سال نزدیک به دمای محیط خارج بوده و بدن افراد مستقر در نزدیکی نما از طریق تشعشع با نما تبادل حرارت کرده و ساکنین احساس عدم آسایش حرارتی خواهند نمود. همچنین نمای ساختمان در مناطق سردسیر به لحاظ میزان مقاومت در برابر یخزدگی یا عایق بودن نسبت به سرما و گرما با نمای قابل کاربرد در مناطق گرمسیر متفاوت میباشد. در مواقع آتش سوزی نمای خشک فیبر سمنت مقاومت کرده و همچنین عایق صوتی و حرارتی خوبی خواهد بود.در کنار اینها، نسبت به باقی متریال ها عایق رطوتی بهتری است.این نوع نما می تواند در شکل و طرح های مختلف طراحی و ساخته بشود و به صورت هوای خشک ساخته و به دست مشتریان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید