مهمترین مشکلات در نمای خشک Comes Rast down to این Word که با آغاز “W”

نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متعدد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. پروژه های اجرا شده، حضور یابد. این محصول می تواند بر روی دیوار های رنگ شده، سنگ، سیمان،چوب، مقوا، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. البته راههایی برای کاهش جلب توجه این بستها نیز وجود دارد. همچنین پروفیل های آلومینیومی نیز به زیر سازی آهنی متصل می گردند. در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, شرکت نمای خشک روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. در این روش برخلاف روش نصب با چسب از سنگ هایی با ضخامت بیشتر از 5/2 سانتی متر استفاده می شود، در این روش ابتدا با استفاده از دستگاه شیار زن در ضخامت سنگ ها شیاری به عرض 3 زالی 5 سانتی متر ایجاد کرده و پس از زیرسازی آلومینیومی با قراردادن کلمپ یا انکرهای مخصوص در شیار سنگ عملیات نصب اجرا می شود.

9 راه برای تسلط بر نمای خشک بدون عرق کردن

سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود. که از سیستم های مدرن در صنعت ساختمان بشمار می رود بانصب سنگ به روش خشک برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مورد اجرا شد و این روش با استانداردهای جدید ساختمانی در دهه 70 شمسی در ایران نیز طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. در روش سیستم نمای خشک وزن نما نسبت به نماهای سنتی به اندازی کاهش پیدا می شود که می توان از آن در ساخت برج های بلند مرتبه نیز استفاده کرد. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. وجود دارد. از طرفی با این روش اجرای نما، می توان نماسازی را بالافاصله پس از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کرد. با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی قرار دارد در انتخاب مصالح برای نماسازی باید دقت شود تا نمای ساخته شده اولا در مقابل عوامل جوی مقاوم بوده و در ثانی زیبایی لازم را داشته باشد و همچنین با نمای ساختمانهای مجاورهماهنگی داشته باشد.  Post has been c reated ​by behsaznama  C onte nt Gen᠎er ator DEMO.

این نما مقاوم در برابر زلزله و رطوبت و حرارت می باشد و بسیار مورد توجه مهندسین قرار دارد. اندازه گذاری و فاصله ها و نوع اتصالات آنها به گونه ای طراحی می شوند که در برابر عوامل محیطی نظیر باد مقاوم باشد. استفاده از این محصول امکان تهویه هوا را به وجود می آورد و با طراحی خاصی که شده است امکان گردش هوا به راحتی در بین دو لایه میسر می باشد. در شیب سقف آرامگاه دو سوراخ بزرگ وجود دارد که برای سبک کردن سنگها و کم کردن از بار سقف ایجاد شدهاست و برخی ندانسته، جای نگهداری کالبد کوروش و همسر وی دانستهاند. در این نوع از خدمات ابتدا جلسه ای جهت بررسی کلیت درخواست مشتری و همچنین ایجاد یک نگاه مشترک برگزار میشود. این نمای پرطرفدار به روش نصب خشک اجرا می گردد و جهت کاربری های مختلف تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. ضخامت اسپیسر و طول میله با ضخامت عایق متفاوت خواهد بود. عایق حرارتی جداگانه و بطور مستقل با اتصالات مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می شود.

قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … تنوع رنگی نمای آجری نیز زیاد است و میتواند انواع سلایق را پوشش دهد. به شما پیشنهاد میدهیم برای طراحی نمای بیرونی ساختمان مناسب با بهترین هزینهای که در نظر دارید به متخصصان ما در آراز زرین ماندگار تا بتوانید برای سالیان سال با دیدن نمای زیبای ساختمانتان لذت ببرید و لازم نباشد هر از چند گاهی برای تعمیرات آن هزینه زیادی بپردازید.در کلام آخر باید بگوییم شاید اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به نماسازی سنتی با یک متریال مشخص در نهایت کمی برایتان گرانتر تمام شود، اما در مقایسه با مزایایی که دارد واقعا ارزشش را دارد و توصیه ما برای شما اجرای نما خشک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید