نگاه کن مادر، احتمالاً می‌توانید واقعا یک کسب‌وکار با نمای سنگ ساخت

در واقع، قبل از آنکه نما نصب شود، روی سطح رویی ساختمان عملیاتی انجام میگیرد که بسته به نوع سیستمها سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبههای آن ایجاد میکنند. این عتیقه قبل از زندگی فعلی خود به عنوان یک روشویی روستایی، به عنوان یک سینک خشک شناخته می شد و این حمام را با کمی ظرافت ویکتوریایی آغشته می کرد. با این حال، این روشویی تک سینک فلزی آن قوانین را برای ایجاد یک مطالعه در بافت زیر پا می گذارد. یک کاسه سینک فلزی، چوب تیره هوا و نمای سنگی خشن، گوشه دنج عالی را ایجاد می کند. از میان سبکهای مختلف معماری که برای طراحی نما مورد استفاده قرار میگیرد، اجرای نمای سنگی ساده و آجری، کم هزینهتر است. ساختار اول (سنگی) به روش بنایی خشک و با استفاده از قالبهای بزرگ سنگی و یک شیوهٔ اتصالی به نام آناتیروسیس (Anathyrosis)، که تمدنهای آسیای صغیر در سدهٔ ششم میلادی با آن آشنا بودند، بنا شدهاست. در این قسمت، قصد داریم شما را با تاریخ شکلگیری نمای کرتین وال آشنا کنیم.

چه کسی دیگر نیاز دارد معمایی پشت اجرای نما را بشناسد؟

بسیاری از مدیران شرکتها سعی در طراحی و انتخاب این نمای زیبا دارند، زیرا انتخاب یک ظاهر زیبا برای ساختمان، نوع فعالیت آنها را به خوبی نشان خواهد داد. لعاب ھای براق، درخشندگی بالایی دارند و محیط را روشن تر و بزرگ تر نشان می دھند. از عمده دلایل ریزش سنگ نماها تفاوت ضریب انبساط سنگ و سیمان و همچنین استفاده زیاد از سیمان خشک برای سریع تر خشک شدن و یا عدم اجرای صحیح اسکوپنما نام برد. بررسی قیمتهای سرامیکها و تعیین بودجه کافی برای خرید یک محصول باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. از این رو بایستی اجرای نمای سرامیک خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. در حالی که در مصالح سنتی؛ افراد بیتجربه و با دانش کم امکان بررسی و اندازه گیری این هماهنگی رفتاری را نداشتند و آسیبهای جدی به بار میآورد.

اما سرامیک ها در برابر یخ زدگی مقاوم هستند.

از مواد محلول در آب و یا این که مواد شیمیایی رنگی جدیدی برای پوشاندن آن به کار گیری خواهد شد، که تماما همرنگ سنگ نما بوده و بسیار مقاوم در عین درحال حاضر طبیعی فعالیت خواهد کرد. این لاملها در دو جهت افقی و عمودی نصب می شوند و فضایی مشبک، مناسب با نصب صفحات شیشه ای یا غیره را ایجاد میکنند. پس از پروسه ی طراحی و اتمام آن مرحله ی شروع نقشه برداری و تهیه ی نقشه های شاپ دراوینگ جهت از بین بردن خطاهای سازه ,مدول بندی متریال,زیرسازی فلزی و مدیریت پرت مصالح انجام خواهد پذیرفت. می توان جهت جلب توجه کمتر، قسمت های نمایان بست ها را همرنگ سطح رویه، رنگ کرد. اما سرامیک ها در برابر یخ زدگی مقاوم هستند. اما توجه داشته باشید، که با این وجود، عرض لاملها باید با یکدیگر برابر باشند. من جمله این تغییرات می توان به رایج شدن نمای خشک و روش های اجرای آن اشاره کرد. در اینجا به مزایا و ویژگیهای انتخاب و نصب این سبک نما به عنوان نمای ساختمان اشاره میکنیم. برای دریافتی پیچیده از دکوراسیون روستایی، از این نمونه زیبا الهام بگیرید. از درهای انبار تا دیوارکوبهای سبک روستایی، این روشویی و آینه چوبی همه چیز را دارد. Da ta was c​re at᠎ed  with behsaznama Conte᠎nt​ Gener​at᠎or  Demoversion .

از کرتین وال Impact شنیده اید؟ اینجا این است

ولی تمامی این مشکلات با نمای خشک از بین رفته و خطای انسانی خیلی کاهش پیدا کرده است. همچنین با توجه به روحیات و خواسته های تمامی افراد، بهترین کار را ارائه دهد. مثلا برای سنگ تراورتن و مرمریت بالای عرض ۲۰ سانت میتوان ان را با دریل هیلتی سوراخ کرد. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. در گام بعدی به دلیل عدم نیاز به تعمیر، ترمیم و نگهداری این نوع نما، در بسیاری از هزینهها به خوبی صرفه جویی میشود. این نوع از مصالح از سهولت نصب، انعطافپذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین جزء مصالح نسوز به شمار میروند. دوام و عمر بالا، آب بندی عالی، عایق در شرایط جوی و مقاوم در برابر زلزله جزء مزیتهای بارز این نوع نما است. این مصالح با هر ابعاد و سایز بدون محدودیت اعمال میشوند. علاوه بر وزن سبک و سهولت نصب، تنوع رنگ و همچنین امکان برش و استفاده پنل در ابعاد و طرح های مختلف از دیگر دلایل اشتیاق معماران به استفاده از طراح و مجری نمای خشک HPL می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید