پنج جملات الهام‌بخش درباره کرتین وال

ابتدا نگاهی به تاریخچه سرامیک نما خواهیم داشت. امروز بررسی جامعی بر انواع سرامیک نما و مدل های معروف آن در بازار های جهانی خواهیم داشت. به زودی انواع نمای خشک ساختمان مورد تایید استانداردهای جهانی قرار گرفت. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. برای این که قیمت اجرای نمای رومی سیمانی کمتر شود، استفاده نمودن از افراد غیر متخصص و بی تجربه را نصاب نمای سرامیک خشک فراموش کنید. تنها کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم ثبت سفارش را تکمیل کنید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. همچنین میتوانید برای مشاوره رایگان و دریافت نمونه کارها با ما در ارتباط باشید. همچنین نمای سرامیکی به سرعت اجرا شده و انعطاف پذیری خوبی از نظر اجرایی دارد. اگر طراحی نمای سرامیکی با مهارت انجام شود و اجرای آن اصولی باشد، می توان نمای زیبا و مقاومی داشت. This has been g​ener ated  by behsaznama C᠎on te​nt Generator DEMO.

مصالح نمای خشک

به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. داشتن خلاقیت و انتخاب طرحی زیبا ، کاربردی و خاص نمای ساختمان را بسیار زیبا و متفاوت خواهد کرد. به طور کلی اصل سیستمهای خشک آجری بر اساس ساختمانها سبز و پایدار طراحی شده و به همین دلیل نظرات مثبت طرفداران محیط زیست را نیز به خود جلب کرده است. علاوه بر این، تهویه عقب یک آب و هوای داخلی متعادل و سالم را تضمین می کند و به طور مثبت به بحث کلی حفاظت از آب و هوا کمک می کند. این نمای جدید به دلیل ویژگیهای مثبت و مزایای متعددی که دارد، بسیار پر استفاده و رایج است. چرا که به عنوان مانع عمل کرده و از ورود رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کند. که همین موضوع می تواند به عنوان نقطه ضعف در شاسی نما به شمار آید. نمای ساختمان به صورت مدرن اجرا شده و جنس نما از سنگ تراورتن می باشد که به زیبایی طراحی شده.پلان مسکونی اتوکد در زمینی به مساحت 350 مترمربع که توسط تیم خانه معمار آماده شده است. در عین حال ممکن است مقاومت کمتری برابر رطوبت داشته باشد.

ی ساختمان شده است ارائه شده است.

به همین دلیل مقاومت حرارتی خوبی دارد. ولی سرامیک توپر فشرده تر است و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد. علاوه بر این، سرامیک نما تمام مزایای مورد انتظار از یک مصالح ساختمانی پایدار را ارائه می دهد: ساخته شده از مواد خام طبیعی خاک رس، عاری از فلزات سنگین و سایر افزودنی های مضر، سرامیک آجر نمای عایق حرارت، آتش و صدای بهینه ای را ارائه می دهد و عایق خوبی است. سرامیک های نما از نظر ظاهری به سه دسته : طرح سنگ آنتیک، طرح سنگ و طرح آجر تقسیم می شوند. اکثر مشتری ها برای سرامیک نما، طرح متمایز و جذابی را می خواهند که در معرض زمان و آب و هوا با کمترین تعمیر و نگهداری زیبایی خود را حفظ کند. روش اجرای نمای خشک در سیر تکاملی تاریخی نمای ساختمان تاثیر بسزایی داشته است در این این مقاله یک مطالعه تاریخی مربوط به روش اجرای نمای خشک به عنوان یکی از سیستم های منحصر به فرد اجرایی ساختمان که موجب تولید و پیدایش متریال های متنوع و جدیدی در نمای ساختمان شده است ارائه شده است. بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه، عایق در ابعاد مناسب تولید شده و حمل میشود. 3 – اتصال به روش هنگ : استرچ متال بر روی آکس های عمودی به وسیله چکمه ای که در کنار استرچ متال ها ایجاد شده، متصل می شود.

کرتین وال خود را به واقعیت تبدیل کنید

مطابق انتظار پلاستیکهای خشک تمامی بخشهای داشبورد و رودریها را پوشاندهاند که اگرچه کیفیت آنها خیلی مرغوب نیست، اما چندان هم بیکیفیت و ارزان به نظر نمیرسند. تولید چند مرحله ای : فیبر و دوغاب بهصورت مکانیکی در داخل قالب با استفاده از غلتک و ماله با هم مخلوط شده و متراکم می شود. این سرامیک ها به علت روش تولید خاصی که دارند، مزایای زیادی در برابر دیگر متریال های نما دارند. همانطور که پیشتر گفته شد، در بین نماهای شیشهای کرتین وال کاربرد بسیار زیادی دارد. نمای سرامیکی از یک طرف به دلیل مزیای زیادی که دارند می توانند جایگزین نماهای دیگر شوند. طراحی نمای سرامیکی جز پرکاربرد ترین و اقتصادی ترین نماهای ساختمانی است. بهترین نوع سرامیک برای نمای ساختمان، سرامیک پرسلان و فول بادی است. سرامیک نما از نظر نوع به دو دسته پرسلان و فول بادی تقسیم می شود. سرامیک پرسلان نمای ساختمان، دو نوع مجوف و توپر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید