انتخاب خوب دتایل اجرای نمای خشک

رنگ هایی مثل قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، رنگ قهوه ای با یافت های ریز و یا درشت، رنگ نارنجی مایل به قهوه ای، رنگ زرد مایل به نارنجی، نارنجی تیره، نارنجی روشن، زرد روشن و تیره، خاکستری، سفید و طوسی از جمله رنگ های نمای آجری ساختمان به حساب می آیند. نمای مینرال از ترکیب سنگ های معدنی، گرانیت، سنگ های سفید و مرمر به همراه پلاستر می باشد. چارچوب های نگه دارنده از دیگر اجزای تشکیل دهنده نمای خشک ساختمان هستند. اجرای نمای جی اف آر سی و اجرای نمای کامپوزیت از دیگر روش های اجرای نما خشک ساختمان هستند که طرفداران بسیاری دارند. مصالح آن قابلیت سازگاری کامل در برابر تغییرات دما را دارند. و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. اگرچه ورق های کامپوزیت کاربردهای مختلفی در تبلیغات، صنعت، حمل و نقل و موارد دیگر دارند ، اما بیشتر از آنها به عنوان دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی سازه ها استفاده می شود. Po st has be​en g᠎ener at᠎ed by behsaznama Con tent Generator ᠎DE MO.

قیمت اجرای نمای خشک

فول بادی( توپر یا پرسلان خشک نما): این نوع سرامیک بیشتر برای نماهای سرامیکی مناسب است زیرا سطحی بسیار صاف دارد و نسبت به دیگر انواع سرامیک قیمت پایین تری دارند. بلکه با انتقال سطح فضای داخلی و خارجی ارتباط موثری بین تراس و بخشهای دیگر بنا پیدا میکند. نمای ساختمان در قالب یک پوسته که با هدف محافظت از فضاهای داخلی و زیبایی بنا تعریف می شود که با توجه به اقلیم منطقه ای، سهولت دسترسی به مصالح بومی، سلیقه طراح و توجه به بودجه اختصاص یا فته به پروژه با مصالح مختلف طراحی و اجرا می شود. یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند، ولی اجرای سیستم آجر نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوک های اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد.

وجود دارد. از طرفی با این روش اجرای نما، می توان نماسازی را بالافاصله پس از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کرد. طیف وسیعی از رنگها و مخلوطهای متناسب با هدف پروژه قابل دستیابی میباشد و همچنین طی سالیان سال رنگ بتن نما حفظ میشود و جذابیت ظاهری خود را حفظ میکند و همچنین دوام بالایی دارد. پس از ایجاد زیرسازی ، چیدمان پنل ها متناسب با نظر معمار در فرم های متقارن یا نا متقارن صورت می گیرد. بهتر است در پشت این سرامیک ها لایه توری پلاستیکی و یا فلزی قرار بگیرد تا در صورت شکسته شدن از سقوط آنها جلوگیری شود. برای جمع کردن ملات های ریخته شده حین کار باید از تیغه شیشه یا برس پلاستیکی یا تکه موکت استفاده کرد. روش تر: روش تر برای اتصال اجزای آجری از ملات سیمان استفاده میگردد. نمای سرامیکی به دو صورت خشک و تر یا به عبارتی با ملات اجرا می شود که سعی کردم هر دو نمونه را با تفکیک اتصالات مورد نیاز برای هر بخش و مدلسازی دقیق مهاربندی ها با جزئیات فازدو آموزش دهم. در نمای ایرانی ساختمان تنها یک سطح صاف و بدون پیچوخم دیده نمیشود. حتی یک اشتباه کوچک در این مرحله می تواند سایر اقدامات را از بین ببرد. ᠎A rt᠎icle was g enerat​ed by behsaznama Con᠎te᠎nt Gener ator D emov er​sion !

با مهیا کردن درز انبساطی قائم و نیز وجود فاصله زیر نبشی تکیه گاهی (که به عنوان درز انبساطی افقی عمل میکند) نمای آجری، به پانلهای منفرد مجزا تبدیل میشود که قابلیت انبساط و انقباض را دارند، به طوری که به سازه و دیواره پشتیبان نیرویی وارد نمیشود. همچنین در هنگام نصب سرامیک در نما به شیوه خشک فاصله ای چند میلیمتری بین سرامیک ها گذاشته میشود که هم از شکسته شدن آنها در اثر انقباض و انبساط جلوگیری میکند و هم زیبایی بیشتری به نمای سرامیکی بدهد. انواع سرامیک برای نماهای سرامیکی : شاملپرسلان که یکی از محصولات سرامیک است که در دمای بسیار بالایی تهیه می شود، مقاومت این نوع سرامیک بسیار بالا بوده و در جذب نکردن آب نسبت به سرامیک های معمولی مقاوم تر است، نوع ساخت این سرامیک سبب شده ساختاری یکدست و شیشه ای پیدا کند در نتیجه دارای زیبایی بیشتری است. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید. منظور سیستم نمای خشک است که با تکنولوژی به روز تولید شده تا نماهای ساختمان های ما ظاهری زیبا و با کیفیت داشته باشند. به همین دلیل معماران معتقدند نمای بیرونی ساختمان به هیچوجه خصوصی نیست.

دتایل اجرای نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید