نحوه آموزش انواع نمای خشک

سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنلهای رسی، سنگ و غیره از ملات استفاده نمیشود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده میشود. گفتنی است دربرخی از سطوح همچون دیوارهای گچی، امکان سنگ اسلب وجود ندارد.گچ به دلیل خاصیت افزایش حجمی که در هنگام ترکیب با آب و رطوبت پیدا می کند برای این کار مناسب نیست. اجرای سنگ خشک نما ، به دلیل تعبیه فاصله سنگ از نما ، امکان انبساط و انقباض در شرایط دشوار آب و هوایی را برای سنگ فراهم می کند. در نصب خشک سنگ نمای ساختمان به دلیل سوراخ کردن سنگ، احتمال ترک خوردگی و یا شکستن سنگ در حین این عمل وجود دارد. در این روش پس از نصب سنگ نما امکان جداسازی و جا به جایی آن وجود نداشته و احتمال جداسازی سنگ نما وجود دارد. This art​icle has ᠎be​en cre​ated with the he᠎lp ​of behsaznama Cont ent  Generato᠎r DE​MO​!

انواع اجرای نمای خشک

پشت این عایقها باید حدود 20 میلیمتر فاصله هوایی تعبیه شود. چرا که سرامیک مخصوص نما در پوسته های سرامیکی با سرامیک عادی دیوار و کف متفاوت است و در صورتی که قرار است با ملات نصب گردد حتما باید قابلیت جذب در پشت سرامیک وجود داشته باشد و اگر در ارتفاع نصب می شود حتما به نما اسکوپ گردد. یه عنوان مثال در مناطق سردسیر از رنگ های گرم و برعکس می توانید استفاده کنید. فعالیت بیشتر ملکول­ها در یک ماده باعث افزایش دما و گرم شدن ان ماده می­شود.برای مثال در یک میله فولادی که یک سر ان گرم­تر از طرف دیگر آن می­باشد، برخورد ملکول­های پر جنب وجوش ناحیه گرم فلز با مولکول­های کم تحرک­تر قسمت سرد آن میله باعث هدایت انرژی از مولکول­های ناحیه گرم به ناحیه سرد می­شود. پس از اتمام کل سطح به روش فوق مجدداً از ابتدا یک لایه دیگر رنگ عایق روی توری با فرچه، اجرا می شود به نحوی که توری محو شود. رنگ عایق با ۱۰ درصد وزنی محلول پرایمر به خوبی مخلوط شود و به عرض یک متر و طول حداکثر ۱۰ متر روی سطح با تی و یا فرچه کشیده شود. عایق کاری حرارتی از خارج نقش قابل توجهی در میزان مصرف انرژی در ساختمان­ها داشته و اغلب بهترین انتخاب برای بهبود عملکرد حرارتی ساختمانهای موجود است .

علاوه بر این ، نانو PDVF از نانومواد تشکیل شده است که در صورت کثیف شدن آنها را به راحتی تمیز می کند. شما با جستجوی پلاستر روی ایزوگام, نانو رنگ های عایق رطوبتی، به این صفحه هدایت شده اید، مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد شده است. نمای کامپوزیت یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها و از جنس ورق آلومینیوم بوده که به صورت پنل های مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا می شود. بسته به شرایط محیطی و منطقه ای ۴۸ ساعت بعد سطح کاملاً خشک شده و پس از تست آب بندی سطح مورد نظر قابل استفاده میباشد . طراحی و اجرای نمای آجری در خلق بناهای منحصر به فرد، خاص و چشم نواز در سطح شهرها، نقش بسزایی دارند. ۲- سرعت کار در این روش زیاد بوده و به افراد ماهر برای اجرای نمای آجری نیاز نمی باشد. پیوستگی مناسب با دیوار، قیمت نسبتا کم، سرعت اجرای مناسب و در عین حال زیبایی معمولی، تنوع طرح و رنگ محدود، کدر شدن طی زمان و دشواری تمیز کاری از ویژگیهای عمومی نمای سیمانی است. با ظهور مدرنیسم در معماری استفاده از مصالح پیشرفته بیش از پیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و استفاده از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از اصلیترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی تمام شهر های کشور مبدل گردیده است. ​Art icle was g ener᠎ated wi th t he help of G SA C᠎onte nt Generat or  D emover᠎sion!

اجرای نمای خشک آجر

اگر می خواهید از آجر استفاده کنید بهتر از قبل از آن دقت کنید و تمام هزینه ها و دور ریزها را در نظر بگیرید همچنین باید فشاری که به ساختمان تان ممکن است وارد بشود را در نظر بگیرید که اندازه آنها بسیار مختلف و سطوح مختلفی را به خود جذب می کند مقاومت بالایی در برابر یخبندان دارد. قبل از اینکه عایق رنگ خشک شود توری نازک تهیه شده روی آن قرار گیرد و با برس صاف شود تا به خوبی به سطح بچسبد. قبل از مصرف سطح زیر کار باید عاری از هر گونه گرد و غبار و چربی و ذرات سست بوده و کاملاً شسته و خشک شده باشد. در صورت استفاده از دوغاب رنگی بین قطعات، باید امکان ایجاد لکههای رنگی بر روی سطح بتن بررسی و جلوگیری شود. استفاده از پنلها یا تایلهای بتن اکسپوز، گزینه بسیار مناسبی برای روکاری سطوح داخلی و خارجی در ساختمانهای مسکونی و عمومی است. 4) جذب مقدار قابل توجهی از ارتعاشات صوتی و جلوگیری از انتقال آلودگی­های صوتی در شهرها به­ویژه در مناطق مسکونی نزدیک خطوط آهن، اتوبان­ها و فرودگاهها. جدول 1 ضریب انتقال حرارتی بعضی از مصالح ساختمانی را نشان می­دهد. مواد و مصالح ساختمانی که هدایت حرارتی خوبی دارند (ضریب انتقال حرارت آنها بالااست) مقاومت حرارتی پایینی دارند و در نتیجه عایق­های حرارتی نامناسبی هستند.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید