مهمترین نقشه در نمای خشک چیست Comes Rast down to این Word که {شروع می‌شود} “W”

ساختمان یک موجود منزوی و خود بسنده نیست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند ، بلکه میبایست با حفظ شخصیت و اعتبار خود، عنصری از یک جامعه وحدت یافته باشد. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. یکی از شاخصههای بسیار مهم در انتخاب نما، قیمت تمام شده آن است. این کار علاوه بر زیباتر کردن نما، نوعی عایق برای صفحات کامپوزیت است که از ورود آب به زیر صفحات جلوگیری میکند. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این مورد است که باید قبل از نصب پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود . نمای ساختمان در زیبایی و ظاهر ساختمان بسیار اهمیت دارد و نقش پر رنگ تری را نسبت یه دیگر بخش ها ایفا می کند. توجه به این ویژگی به خصوص برای ساختمانهایی که در شهرهای بزرگ صنعتی و تجاری و یا در کنار مسیر گذراصلی واقع شدهاند از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد.

فیلم اجرای نمای خشک

ما در فضای شهری با یک ساختمان روبهرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب میشود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیرگذار است و زیبایی آن منوط به هماهنگی با سایر عناصر آن مکان است. در واقع نما معرف شخصیت خانوادگی و طبقه اجتماعی صاحبخانه است. همانطور که که لباس فرد، معرف شخصیت وی میباشد، خانه نیز به مانند لباس دوم باید معرف شخصیت و مقام اجتماعی مالک خود باشد. نما علاوه بر معرفی شخصیت مالک، معرف موقعیت مکانی ملک و نوع کاربری ساختمان نیز میباشد. از این محصول میتوان برای هر نوع سنگی استفاده کرد و نمای ساختمان را ضد آب کرد.با استفاده از نانو نمای ساختمان علاوه بر این که از تغییر رنگ نما جلوگیری میشود بلکه نما آب گریز و ضد آب شده و میتوانید انواع نما های سیمانی،سنگ،بتن،آجر و… این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند. یکی از سنتیترین روشهای اجرای نمای آجری استفاده از سیمان است. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روش ها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود.

شرکت اجرای نمای خشک

اجرای نمای سیمان شسته به دو روش زیر صورت می گیرد. بهترین روش اجرای سرامیک، اجرای سرامیک خشک مطالب بشتر است. در این روش از هیچ ملات و چسپی استفاده نمی شود و قطعه ها به وسیله ی پیچ و ریل و قطعه های فلزی در اجرا می شود. در فواصل بین ورقهای نصب شده، از نوارهای فلزی یا چسب پلی اورتان و یا رزین سیلیکونی استفاده میشود. مثلاً امکان تابش نور به داخل و یا امکان استفاده از چشمانداز بیرون وجود داشته باشد. در نماهای شیشهای در اثر تبادل حرارت از طریق جابجایی بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل کاهش یافته و برای حفظ دما در حد آسایش، نیاز به مصرف زیاد انرژی خواهد بود. با توجه به اینکه طولانی شدن در بهرهبرداری از هر پروژه ساختمانی میتواند عامل افزایش هزینهها و افت ارزش پول شود، لذا سرعت در اجرای نما بسیار مؤثر خواهد بود. برای ساختمان های بلند که کار را برای کارکنان سخت می کند نمای خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

نمای ساختمان میتواند به عنوان یک عایق صوتی ایدهال و مناسب عمل کند. نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علیرغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. نماهای تماماً شیشه در صورتی که سایبان خارجی مناسب برای آنها پیشبینی نشده باشد، در اوقات گرم و معتدل سال به علت تابش آفتاب به فضای داخل، سبب افزایش بیش از حد دمای داخل میشوند. نماهای تماماً شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمانها به کار میرفتند. روکش های سنگی مدرن جذاب و با دوام هستند و تعمیر و نگهداری به مراتب راحت تری دارند. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند و این یکی از مزیتهای کامپوزیتها محسوب میشود، از مزایای دیگر کامپوزیتها میتوان سبک بودن، سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری را نام برد. کامپوزیتها یک کلاس منحصر به فرد از مواد هستند که از ترکیب دو یا چند ماده جداگانه تشکیل شدهاند که ماده حاصل نسبت به هر کدام از اجزاء تشکیلدهنده استحکام و دوام بیشتری دارد. همشهری آنلاین: نمای ساختمان یکی از اجزاء بسیار مهم ساختمان است. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود.

 Da​ta was gen er ated with t​he help  of G​SA C᠎on te nt G᠎enerator Demov er​si​on!

دیدگاهتان را بنویسید