7 توضیح چرا داشتن عالی قیمت اجرای نمای خشک در مشهد نباید کافی

اگر شما تمامی این اصول را به خوبی اجرا کنید میتوانید ساختمانی زیبا داشته باشید و از دیدن آن لذت ببرید. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. در این سیستم اجرای نما برای اتصال اجزای نما شامل آجر، سنگ و غیره از ملات استفاده نمی شود بلکه از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده میشود.سیستم نمای خشک یکی از بهترین سیستم ها یی است که به میزان زیاد در برابر نفوذ آب مقاوم است. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از پیچ و مهره فلزی ادامه مطلب انجام می شود. A rticle w᠎as gener ated  by behsaznama Conte​nt Ge nerator  DEMO .

اجرای نمای خشک آجر

در این روش سوراخهایی در پشت سرامیک به کمک مته ایجاد میشود پس از ایجاد سوراخها در انتهای آنها قطعات نصب یا کلیپس ها به سرامیک پیچ شده و سپس اسلب سرامیک را بر روی نما سوار میکند. نمای سنگ به دو روش تر و خشک اجرا می شود. مشکلاتی مثل عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سنگ در نما، جداشدگی سنگ از نما، عدم عایق بودن نما و مشکلاتی دیگری که به وجود خواهد آمد. فضای موجود بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردگی و شکستن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی می شود. به دلیل عدم استفاده از روش های دوغابی در این روش، امکان اجرای این روش نما در بخش های مختلف نما، بالا و پایین نما و… ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی ،کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح مصرفی، کاهش پرت مصالح به دلیل محاسبه دقیق سیستم زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک ها با لحاظ کردن باز شوها، ارتفاع ساختمان و کاربری بنا و درآخر قابلیت تنظیم و رگلاژ سازه و تک تک مصالح پوششی در جهت رفع مداوم خطاها (در حد میلیمتر) در حین اجرا به بالا رفتن کیفیت کار در نماسازی خشک کمک می کند.

شرکت اجرای نمای خشک

2. داشتن قابلیت صیقل خوردن و برش. جریان داشتن هوا در فضای بین نما و ساختمان، مانند شیش دوجداره عمل می کند. نصب سنگ به روش خشک به معماران و سازندگان ساختمان کمک می کند تا با زیبایی بیشتر، سرعت بالاتر، پرت کمتر مصالح و بدون نقص پروژه را اجرا نمایند. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. این سیستم مجهز به یک فضای خالی تهویه در پشت نما (بین نما و صفحه عایق) است که به خروج سریع آب کمک می کند. برای پیدا کردن این متخصص می توانید از یک شرکت بازسازی ساختمان کمک بگیرید. استفاده از نانو برای نمای ساختمان باعث میشود که طول عمر و ماندگاری ساختمان افزایش پیدا کند. کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح، هماهنگی رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی، کاهش پرت مصالح به دلیل انجام محاسبات دقیق برای زیرسازی و طرح نما، وعواملی از این قبیل باعث افزایش کیفیت اجرای این نما می شود. پلاستر نوعی لایه پوششی است که به منظور افزایش محافظت به دیوارها اضافه میشود.

قیمت آجر نما خشک

در روش نصب نمای خشک سنگ باید مدل سنگی که برای نما مورد استفاده قرار میگیرد به قدری ضخیم باشد که بتوان بدون شکستن و ترک خوردن و با ایجاد سوراخ در سنگ اتصالات را به آن نصب نمود. بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. طراحی نمای آجری به دلیل بالا بودن تنوع آجرها بسیار متنوع است و یک معمار با توجه به سلیقه خود می تواند زیباترین طرح را اجرا کند. از طرف دیگر نماهای خشک در هر شرایط جوی برای مجری نما قابلیت اجرا دارند و از این نظر محدودیت زمانی برای پروژه به دلیل شرایط جوی وجود ندارد. به دلیل کمبود ملات و روش های اجرایی سنتی و نیز استفاده مجری نما از ابزار و ماشین آلات صنعتی در این روش، در این نوع نما سازی امکان اجرای نما در چندین قسمت مختلف توسط اکیپ های مختلف، به طورهمزمان در بخش های بالایی و پایینی ساختمان ممکن است. 4. ترکیبات کانی شناسی سنگ باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند. Post was cre​at ed ᠎by GSA Conte​nt G᠎en er​at᠎or  Demov ersi᠎on!

دیدگاهتان را بنویسید