چگونه قیمت اجرای نمای خشک در مشهد درست کنیم

معماران و طراحان با وجود تنوع بالای انواع آجر برای نما کاری طرح های بسیار متنوع و کار آمدی را ارائه می دهند. معماران نباید نمای ساختمان را شلوغ و نامنظم کنند، در واقع زیبایی و جلوه خاص نمای ساختمان های آجری در سادگی و هم خوانی آن با دیگر مصالح به کار رفته نهفته است. سرامیکهای پرسلانی دوام بالایی دارند و نسبت به مصالح دیگر دارای جذب آب پایینی هستند. مصالحي که در نماهاي شهرهاي بزرگ و صنعتي که آلايند¬گي بالا دارند، به کار مي¬رود در مقايسه با مصالح کاربردي براي نماي شهرهاي کوچک که هواي پاک دارند متفاوت است همچنين نماي ساختمان در مناطق سردسير به لحاظ ميزان مقاومت در برابر يخزدگي يا عايق بودن نسبت به سرما و گرما با نماي قابل کاربرد در مناطق گرمسير متفاوت مي¬باشد. جهت ماندگاری و بالا بردن کیفیت کار، استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. از دیگر مزایای سیستم نمای خشک می توان به کیفیت بالای اجرای ادامه مطلب کار اشاره نمود. آجر نانو نما در بهبود کیفیت آجر چه نقشی دارد؟ از معایب اجرای نمای آجری با ملات ماسه سیمان ، می توان به طولانی شدن زمان اجرای نما با این روش اشاره کرد.  This art᠎ic le was written by G SA C᠎ontent ᠎Genera tor DE MO .

اجرای نمای خشک

با توجه به نحوه اجرای آجر نمای خشک، در نمای ساختمان ها که بدون استفاده از ملات می باشد، سرعت اجرای نما بسیار بالاتر از دیگر آجرها می باشد، و هم چنین آجر نمای خشک نسبت به دیگر موارد عایق تر می باشد. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. استحکام و خواص مکانیکی نماهای آجری امروزی در مقایسه با آجرهای سنتی به طور قابل توجهی بهتر است. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. شیب نما، ابعاد و ضخامت صفحات چوبی و سیستم نصب شده نیز باید در نظر گرفته شود. سنگی که در اجرای خشک استفاده میشود باید ضخامت بیشتری نسبت به نوع تر داشته باشد زیرا اگر ضخیم نباشد در اثر پیچ کردن ترک میخورد. ضخامت چسپ به کار رفته باید از 3 تا 7 میلیمتر بیشتر نشود. ما در اینجا به این روشها و جزئیات آنها میپردازیم تا به عنوان راهنمایی برای انتخابی سنجیدهتر برای شما باشد.

اتصالات نمای خشک

این روشها هر کدام مزایا و معایبی دارند و بنا بر سلایق، کاربرد، زمان و بودجه انتخاب میشوند. با این حال، شناخت مزایا و معایب هر گزینه به انتخاب مناسب کمک می کند. با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . یکی از بهترین روش های نصب آجر نما استفاده از چسب یا ابزاری مثل ریل و پیچ است که روش های تمیز و جدیدی به شمار می روند. لایه سوم متعلق به فضای بین نما و عایق است و لایه چهارم چهارچوب و دیواره داخلی ساختمان است. مورد اول عایق حرارتی است که یکی از اجزای اصلی سیستم نمای خشک محسوب میشود که به زیر کار وصل میشود. توانایی آن در حذف گرما از ایجاد هرگونه پل حرارتی جلوگیری می کند. در این ساختمان مصالح اصلی از انواع آجر نما می باشد.

قیمت آجر نما خشک

​Th​is data h​as be en do᠎ne by GSA Con te​nt᠎ G en​er ator Demover​si᠎on!

سرامیک خشک به عنوان روکش نمای خشک ساختمان مهمترین قسمت این نوع نما است و باید دارای مقاومت کافی و حداقل جذب آب باشد. اگر می خواهید از آجر استفاده کنید بهتر از قبل از آن دقت کنید و تمام هزینه ها و دور ریزها را در نظر بگیرید همچنین باید فشاری که به ساختمان تان ممکن است وارد بشود را در نظر بگیرید که اندازه آنها بسیار مختلف و سطوح مختلفی را به خود جذب می کند مقاومت بالایی در برابر یخبندان دارد. اگر نه پیشنهاد میکنیم مجددا به بالا رفته و در مورد نمای خشک اطلاعات کاملی کسب نمایید. مورد اول این است که به دلیل وزن زیاد آجر و استفاده تعداد زیاد آجر در نما، وزن نما زیاد میشود و به همین دلیل از نمای آجری به ندرت در ساختمانهای بلند استفاده میشود و مورد دوم این است که بعد از گذشت زمان به علت وجود حفره های ریز، آلودگی در حفره ها جمع و موجب خوردگی و تیرگی نما میشود.

دیدگاهتان را بنویسید