3 روشی که می‌توانید انواع نمای خشک را از تجارت خود حذف کنید

هزینه اجرای آجر نما بسیار مختلف است و با توجه به متراژ و متریالی که در آن به کار رفته شده است هزینه آن مشخص میشود همچنین دستمزد اجرا کننده بسیار مختلف است هر چقدر اندازه ساختمان بزرگ تر و بلندتر باشد که قطعاً هزینه آن گرانتر میشود در حال حاضر اجرای آجر از نما متری N تومان تا متری N هزار تومان است ولی قیمت مشخصی ندارد همچنین هزینه برآورد شده برای اجرای مصالح آجری متری N تومان است. با این حال سپردن این امر مهم به معمار و طراح ساختمان امری منطقی تر خواهد بود. حال می خواهیم بدانیم چگونه این نما اجرا می شود. اجرای نمای سنگ ، به دو روش نصب تر و نصب خشک صورت می گیرد. در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود.

اجرای نمای خشک آجر

قاعده ای که در سبک معماری یک کشور و در مقیاس کوچکتر در یک شهر استفاده می شود، شامل باورها و اعتقادات آن سرزمین می باشد. بنابراین بندکشی به گونه ای که رطوبت را خارج می کند مدت زمان اجرای آجر بسیار مختلف است یکی از ابعاد ۱۰۰ در مدت زمان اثر زیادی دارد ارتفاع ساختمان شرایط آب و هوایی تعداد کار و استادان کار هرچقدر استادکار ماهر تر باشد قطعاً مدت زمان کمتری زمان می برد. خیر ، اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را توسط پیچ و مهره فلزی جاسازی شده به دیوار نما متصل و فیکس می کند. در این روش اگر سنگ ضخامت کافی نداشته باشد، ممکن است در اثر اتصال پیچ به سطح آن، ترک بردارد و فرو بریزد. با توجه به اندازه میخ ، سوراخ با عمق و ضخامت مناسب حفاری می شود.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها مجموعه ها را ذکر کرد. از طرفی هرچقدر که ابعاد مصالح بزرگتر باشد، به دلیل کاهش مصالح زیرسازی، هزینهی تمام شده نیز کاهش مییابد. همچنین به دلیل متریال ساختمان به دسته های مختلفی تقسیم می شود. نوع دیگری از آجر نما آجر پلاک است که مقاومت خوبی در برابر تغییرات جوی دارد و در ضخامت های مختلف تولید می شود. نمای خشک سنگ ، تکنیکی مدرن است که با حذف ملات به کار گرفته شده در نصب تر ، موجب دوام بیشتر سنگ های مورد استفاده در نما شده است. کلید تفسیر اولیه یک ساختمان مدرن و شیک در نورپردازی نمای ساختمان شکل می گیرد. کیفیت بالا: برای اجرای این نما می توان از هر گونه مصالحی از جمله: سرامیک، سنگ، آجر، آلوکونا، چوب پلاست و غیره استفاده کرد و با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نماها و مقاطع زیرسازی از جمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی و گالوانیزه و اسفیل با کاهش خطاها روبهرو شده و به بالا رفتن کیفیت نما خواهیم رسید.

اجرای نمای خشک سنگ

᠎This a rticle w᠎as do​ne by GSA Conte​nt Genera tor  DEMO.

ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. اگر دیوار به تازگی ساخته شده باشد باید از خشک شدن آن اطمینان حاصل نمود ، به طوری که میخ بتواند به خوبی در سوراخ حفاری شده محکم و ثابت شود. ابتدا باید به طور دقیق محل سوراخ مشخص شود. برای اجرای این روش باید از نیروهای متخصص و با تجربه استفاده کرد. چنان چه المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت کوچکی از پوشش و نما را باز کرد. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید