گزارش بی طرفانه سؤالات بی پاسخ را در اجرای نمای خشک آشکار می کند

برای برخی سنگها مانند تراورتن به علت ضخامت کم (۱۰ الی ۱۲ میلیمتر) و مشکل بودن ایجاد شیار و احتمال شکستگی، از دستگاه فرز مینی سنگ استفاده مینمایند سپس دو سر آزاد را به هم گره میزنند، پس از نصب سنگ بر روی دیوار، دوغاب ماسه سیمان دورتادور مفتول را میگیرد. عوامل مختلف باعث زیبا شدن آجر میشود از جمله بندکشی که با استفاده از رنگ های تیره و روشن انجام میگیرد همچنین برای زیباسازی هندسه ساختمان صورت میگیرد و بندکشی است و آخرین مرحله آجر نما است که دقت و کیفیت بسیار زیادی دارد. در طراحی نمای ساختمان از سادگی و با متریالهای مختلف می توان جذابیت خاص بصری و زیبایی خاصی برای ساختمان ایجاد کرد که در طراحی معمولا از دو سبک استفاده می شود 1-طراحی و اجرای نمای خشک 2- طراحی و اجرای نمای کلاسیک . در اجرای تمامی قطعات بر پایه سیمان باید مراقب باشیم که در صورت استفاده زیاد از سیمان، احتمال ایجاد ترک را افزایش میدهیم، به همین جهت از اندود پر سیمان باید جلوگیری کنیم. رنگ اکریلیک ایندی رنگ داخلی ساختمان، محلول در آب و نوعی پلاستیک پلیمری بوده و مطابق با تکنولوژی روز اروپا بر پایه رزینهای کوپلیمر امولسیونی اکریلیک و متیل اکریلات در رنگهای سفید و الوان و با براقیتهای مات و نیمه براق تولید و به بازار عرضه میگردد.

اجرای نمای خشک میپردازیم.

بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. در دو سر سنگ پلاک شیاری به وجود میآورند و مفتولی ترجیحاً گالوانیزه به قطر حداقل ۲ میلیمتر را از دو شیار عبور میدهند. ۳-سنگهای بلند در دو نقطه یا بیشتر بصورت مجزا از هم را اسکوپ کنید. در این مقاله به بررسی طراحی و اجرای نمای خشک میپردازیم. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. 2. اتصالات در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. بدلیل کاربرد مواد پلیمری در فرمولاسیون رنگ اکریلیک پس از کیورینگ کامل و تشکیل فیلم رنگ خشک، لایهای مقاوم در برابر نفوذ آب ایجاد میکند.

اجرای نمای خشک

پیچ های این سیستم دارای واشرهای خاصی مس باشد که با بسته شدن بر روی قلاب ، شیارهایی ایجاد می کنند و موجب قفل شدن پیچ بر روی قلاب می شوند که از بازشدن پیچ جلوگیری به عمل می آورند . سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود. عملیات نصب سنگ به دو روش خشک و تر انجام می گردد. در حالت کلی اجرای سنگ نما به دو حالت کلی، تر و خشکهچینی انجام میگردد. این سیستم از جدترین سیستم های اجرای نمای سنگ خشک است. بر طبق تحقیقات، استفاده از نمای سنگ در اقلیم های گرم و خشک، موجب هدر رفتن ۱۰ الی ۲۰ درصد انرژی می شود. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان کار می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

که با زیبایی بی انتهای خود باعث تبدیل فضای خانه به فضای مورد علاقه شما میشود.در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش نصب سنگ های تراورتن را قبل ازاینکه مراحل نصب را شروع کنید به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید. ۷-حدالامکان از پرکردن فضای ملات خور پشت سنگ با لاشه و غیره خودداری شود. ۶-در پشت سنگها از ماسه، نوع شسته و بدون خاک و همچنین ملات کم سیمان استفاده شود. ۱۳-حجم سازیها و برجسته کاریها برای اشکال بزرگ و سنگهای سنگین بصورت اصولی و با محاسبه و بدون طرح میلگرد و رابیتس اجرا شود. ۱۱-حتما سنگهای توری دار (در پشت سنگ توری چسبانده شده) را اسکوپ کنید. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی شده و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود.تنها نقص وارد بر این روش نسبت به روش سنتی دوغابی این است که درروش خشک نمیتوان بهراحتی نماهای شکسته و کلاسیک را اجرا نمود. سبکی قطعات که صرفا جهت کم کردن وزن نماها طراحی شده اند، مزیت مهمی در نصب سیستم به حساب می آید. بطور کلی عملکرد و کاربرد موم پرایمر نفوذ در منافذ سیمانی و بتنی، عایق نمودن سطح و کنترل رطوبت و خوردگی بتن است.موم پرایمرها برخلاف سایر پرایمرها، پوشش هستند و نیازی به پرایمر اولیه زیر سطح کار ندارند و جهت ایزولاسیون و عایق رطوبتی دیوار سیمانی و بتنی اعم از دیوار برشی، حائل، شاتکریت، فونداسیون، نمای خشک، عرشه و پایه پل اجرا میگردند. Con tent h as be en g​en​erated wi th behsaznama Content Gen erat or ᠎DEMO᠎!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید