چگونه می‌توان (انجام داد) نماهای مدرن در 24 ساعت یا خیلی کمتر رایگان

طراحی نمای ساختمان مدرن، طراحی و اجرای نما شامل نمای ساختمان مسکونی، طراحی نمای ساختمان اداری بصورت کاملا تخصصی و طبق ضوابط و استانداردهای شهرداری توسط گروه بینا انجام میشود. تمامی نماهای مدرن ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت مهندسی زیبا از مرحله طراحی، تولید و اجرا بهصورت کاملاً بومیسازی شده انجام میشوند. از آنجایی که رویکرد خلاقانه در طراحی نما، دقت و ظرافت همیشه دارای اهمیت است؛ بنابراین شرکت مهندسی زیبا سعی کرده تا تمامی این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهد. شرکت مهندسی و ساختمانی زیبا، برای اولینیار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و در این سالها با مسئولیتپذیری و وفای به تعهدات داده شده به مشتریان توانسته رضایتمندی زیادی از مشتریان خود بهدست آورد. به دلیل استفاده از عایقهای حرارتی در سیستم نمای خشک، این نما میتواند تا حد زیادی جلوی اتلاف انرژی ساختمان را بگیرد و باعث کاهش هزینهها شود. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

سیستم های مدرن نما

در این روش از هیچگونه ملات و یا چسبی استفاده نمیشود اما اجزای خاصی آن را تشکیل میدهد. اهمیت نمای ساختمان به این دلیل است که امروزه از آن به عنوان نماد پروژه و یا حتی به عنوان نماد خود طراح یا سازنده استفاده میکنند بنابراین بدیهی است که در طراحی نما بایستی به همه عوامل به شکل بسیار ریزبینانه توجه شود. گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. در این مقاله به معرفی انواع نما خشک میپردازیم و ویژگیهای مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهیم. اصطلاح نمای خشک به آن دسته از انواع نمای ساختمانی گفته میشود که به صورت خشک و بدون هیچگونه ملات یا دوغاب اجرا میشود. از آنجایی که در ساخت این نما از ملات استفاده نمیشود، به همین دلیل برای پروژهها و ساختمانهای بسیار مرتفع نیز قابل اجراست و آسانتر از دیگر نماها مانند نمای آجری میتوان نمای خشک را نصب کرد. از جمله مأموریتها و اهداف اصلی این شرکت میتوان به نصب و اجرای دقیق و مهندسی، پشتیبانی و مسئولیتپذیری، ارائه باکیفیتترین و مناسبترین کالاها و قیمت مناسب در کنار کمترین زمان اجرا اشاره کرد.

در ادامه میخواهیم به چند مورد از این مزایا اشاره کنیم. اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد. تا قبل از دوران قاجار و سفر اشرافزادههای ایرانی به کشورهای اروپایی، همه خانهها به روشهای سنتی ساخته میشد. برخلاف دیگر روشهای سنتی، در نمای سرامیک برای اجرای نما خبری از ملات نیست. توسعه مصالح پایدار برای این نوع نما با قابلیت محافظت از ساختمانها در برابر شرایط محیطی مانند گرما، باد و باران، عامل اصلی رشد تقاضا جهت استفاده از انواع نمای خشک در دهه اخیر بوده است؛ اما نمای خشک به چند نوع مختلف تقسیم میشود و هر کدام دارای چه مزایای و معایبی هستند؟ در صورتی که قصد انجام این کار را دارید باید حتماً از رنگهای پایدار که در برابر عوامل جذبی مناسب هستند، استفاده کنید. مقاوم در برابر باران های اسیدی و آلودگی هوا است.

​Con te᠎nt has be en cre᠎ated by behsaznama C​onte nt​ Generator DEMO​.

سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه میگردد، که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتیمتری و یا فولبادی نیز گفته میشود. اگر چنین تصمیمی دارید در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا میخواهیم به معرفی یک شرکت حرفهای در زمینه ساخت نمای ساختمان بپردازیم. همانطور که گفته شد، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی و نمای ملاتی در نوع نصب آنهاست. از اواخر قرن نوزدهم میلادی، رویکرد معماران ایرانی نسبت به خانه مسکونی تغییر کرد و ایرانیها از اروپاییها الگو گرفتن و در حاشیه خیابانهای ساخت جدید، ساختمانهای مسکونی برونگرا شروع به شکلگیری کرد. اگر قصد دارید نمای ساختمان مسکونی و اداری خود را تغییر دهید باید بهدنبال شرکتی باشید که در این زمینه حرفهای است و میتواند با بهترین مصالح موجود نمای فوقالعادهای به عمارت شما هدیه دهد. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربریهای مختلف تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخشهای داخلی ساختمان، پایانهها و ایستگاههای مترو و…

ترس از یک متخصص قطعات نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سرامیک نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید