چگونه مطالعه اجرای نمای خشک سنگ

لایه بالشتک هوای ایجاد شده به عنوان عایق حرارتی عمل می کند و مانع از انتقال حرارت می شود. برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد. معمولاً پوششها که رنگ را نیز شامل میشوند روی سطحهای سیمانی تازه که هنوز دارای گاز دی اکسید کربن میباشند اعمال میشوند ناگفته نماند که البته جزء سیمانی آنها خاصیت قلیایی زیادی دارد به همین جهت پراکنههای پلیمری که برای این پوششهای رنگی مناسباند باید در برابر خاصیت قلیایی و صابونی شدن از مقاومت خوبی برخوردار باشند. ویژگیهای خوب رنگ نما باعث شده این نوع پوشش خارجی، در رنج وسیع و کامل مناطق با ویژگیهای آب و هوایی متفاوت گرم و خشک، سرد، معتدل و مرطوب مخصوصاً در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی که دارای انبوه جمعیت و تراکم هستند و میزان آلودگی زیادی دارند کاربرد داشته باشد.

اتصالات نمای خشک

شبکه های طوری کششی بر خلاف انواع توری سیمی مفتولی که به هم بافته می شوند، یک پارچه بوده و از استحکام بسیار زیادی برخوردار مجموعه ها هستند. امروزه شرکت­ هایی وجود دارند که به صورت تخصصی کار شستن نمای ساختمان را انجام می ­دهند. عاملی که این برند رنگ را به یکی از پیشتازان تأمین کننده پوششهای رنگی در جهان بدل کرده، کیفیت رنگ است. علاوه براين، جوتن در بیش از 80 کشور جهان توزیع کننده دارد که نمایندگی رنگ جوتن در تهران افتخار عرضه این محصولات به مشتریان عزیز را دارا هست. در روش سیستم نمای خشک نمای ساختمان دوپوسته می شود که یک لایه عایق وجود دارد و محفظه ای خالی. به طور کلی سرامیک نما با دو روش نصب خشک یا مهار شده و روش نصب تر یا چسبانده شده صورت می گیرد. جهت اجرا اول باید یک فرم کلی برای نحوه اجرای بخشهای گوناگون آن نما مد نظر قرار داد و طراحی صورت گیرد و آن فرم ها در حین اجرا استفاده شوند. تکنیک اجرای نمای خشک سنگ در بازسازی دیوار های شکاف دار موجود و یا در ساخت نما های جدید به کار می رود. در اجرای نمای سنگی ساختمان رعایت یک سری اصول و نکات در روشهایی متفاوت مثل اجرای نمای سنگ خشک و تر از اهمیت بالایی برخوردار است.  Data w as creat ed ​wi th G SA Conte nt G ener at or᠎ Demover sion .

اجرای نمای آجری با چسب: در این روش به جای سیمان از چسب به عنوان ملات استفاده می­ شود. خرید آنلاین چسب پلی اورتان یکی از بهترین روشهای خرید چسب پلی اورتان مراجعه به سایتهای اینترنتی معتبر و فروشگاههای صاحب نام است. عایق حرارتی یکی از اجزا سیستم نمای خشک می­ باشد که به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی توسط چسب به زیر کار (دیوار اصلی ساختمان) متصل می­شود. جوتن دارای طیف رنگ وسیعی است بطوری که 1600 طيف رنگي را شامل میشود این رنگ برای تمام سلیقهها در طرحهای نامحدود دکوراتيو قابل اجرا بوده و جدای از ایجاد فضاي زيبا، باعث مقاومسازی سطح و جلوگيري از ترکهای سطحي نیز خواهد شد. این نوع رنگها روی سطوح مختلف شامل سیمان، پنل های گچی، گچ، و سیمان (کناف)، چوب و سطوح دیگر قابل اجرا هستند. بایرامیکس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود می گیرد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و…

A rticle has be᠎en c᠎reat​ed with the ᠎help ​of behsaznama Con​tent Gen erator  DE​MO​.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

به این ترتیب که وزن شیشه ها، بر روی سازه کرتین وال و شاسی کشی های مربوط به آن، سنگینی می کند و هیچ بار مرده حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از طوفان، باد و… میتوانید به محصولاتی که در نمایندگی رنگ جوتن تهران عرضه میشوند کاملاً اطمینان کنید و از خرید خود رضایتمند شوید. اگر به دنبال مرکزی برای خرید این نوع رنگ میگردید در تهران میتوانید از نمایندگی رنگ جوتن خرید کنید. از اجرای نمای سنگی ر زمان یخبندان به علت احتمال یخ زدگی ملات جلوگیری کنید. اجرای نماهای آجری با استفاده از آجرنماهای با کیفیت عالی، باعث مقاومت بالا و ماندگاری ساختمان ها در دراز مدت می شود. اجرای عملی دانش و آگاهی تخصصی توسط شرکت جوتن با ترکيب تکنولوژي، سرمایهگذاری و راهحلهای بدیع، در حفاظت از سازهها باعث شده تا در سراسر جهان، این موفقیت برای جوتن به ارمغان آید. همچنین یکی از عامل هایی که باعث زیباتر به نظر رسیدن نمای آجری می باشد بندکشی می باشد. به طوری که قابلیت استناد به عنوان یک دیدگاه پایه ای در مقایسه بین متریال ها و سیستم های پوشش خارجی و نمای ساختمان را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید