چگونه با انجام کمتر، اجرای نمای خشک بیشتری بدست آوریم

سرامیک پرسلانی تو پر دارای ویژگیهای مشترک از جمله جذب کم آب با سرامیک مجوف است. V2 : (تفاوت متوسط کم) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری متعادل است و تفاوت کمی بین قطعات وجود دارد. کلیپسها دارای ارتفاع کمی میباشند و چهار گوشهی یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند، برای همین در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشخص نیستند و میتوان این کلیپسها را همرنگ با سرامیک رنگ کرد. این سیستم در صنعت ساختمان، به طور گسترده جهت پوشش نما، دیوار های داخلی و خارجی و حتی سطوح بام (در معرض باران) استفاده می شود. باشد، با استفاده از ملات سیمانی و دوغاب به سازه وصل می شود. البته سطح صاف و براق سرامیک نیز از تجمع گردو غبارهای آلاینده جلوگیری میکند و به راحتی جدا میشود. نمای سنگ در ساختمان از نماهای بسیار پر کاربرد است که به دو صورت تر و خشک اجرا میشود و تفاوتشان در این است که اجرای نمای خشک بر خلاف تر به وسیله پیچ و مهره فلزی انجام میگیرد. نمای خشک ساختمان بر اساس اتصالات به دو دسته مشهود و نا مشهود تقسیم بندی میشود.

قیمت آجر نما خشک

همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان ها می بخشد. به بیان دیگر، یک نمای آجری زیبا و متعادل، باید ریتم داشته باشد. 1. بتن قابل اجرا در محل: در پروژههای بزرگ مانند پلسازی و سدسازی که نیاز به بتن فراوان میباشد، بتن سخت نشده به وسیله کامیون حمل بتن به محل پروژه منتقل میشود و در قالبهایی که در محل پروژه از قبل تعبیه گردیده، ریخته میشود و در نهایت ماله کشی میشود و سطح آن صاف و ثیقلی منبع میگردد. قبل از شروع اجرای نما، سطح بیرونی ساختمان توسط دوربین برداشت شود. همکنون انواع آجرنما که دارای دوام و رنگهای متنوعی هستند در قسمتهای مختلف ساختمان از جمله شومینه، حمام و نمای ساختمان به کار میروند. به دلیل بازتاب شدید نور قابل استفاده در محیط های شلوغ نیست. به دلیل ایجاد کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسئله آببندی درز افقی نما به طور کامل حل شده است. V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد. یکی از رایج ترین روشهای نمای خشک ساختمان، استفاده از نمای خشک آجری میباشد.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

از مزایای نمای خشک آجری میتوان به مواردی همچون عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب، سرعت اجرای بالا، عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سر و صدا، کاهش اتلاف انرژی و آسانی اجرا برای ساختمانهای مرتفع اشاره کرد. همچنین برای ساختن نمای آجری باید از آجرهای مخصوص به این امر استفاده شود. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. 8. دوام بالا و تعمیر و نگهداری پایین. این کلیپس کاملا تایل سرامیک پرسلانی را از پایین و بالا سر جای خود نگه میدارد. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. سیستم بعدی کیل نام دارد.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

به احتمال زیاد نام این سیستم های نما خشک بارها و بارها به گوشتان خورده است. در روش پنهان علاوه بر مقاطع آهنی مقاطع آلمینیومی نیز در زیرسازی سرامیک به کار می رود و به همین دلیل است که هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به روش پنهان نسبت به روش نمایان دارای هزینه بالاتری است. در صورت ریختن دوغاب بر روی سطح آجر، تا زمانی که دوغاب خیس است، آن را با پارچه تمیز نمایید و اجازه ندهید که دوغاب خشک شود. نمای سنگ خشک به روش نمایان و غیر نمایان صورت میگیرد. سازه های قائم این سازه ها به صورت قائم و در فاصله های ۳۰ الی ۵۰ سانتی متر نصب می شوند و به عنوان زیر سازی برای نصب ریل های گالوانیزه می باشند. هزینههای بازسازی و ترمیم در صورت نیاز کمتر از روش سنتی است. نمای خشک آجری نسبت به آجر معمولی وزن کمتر و طرح و رنگ بیشتری دارد. قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر است. از معایب استفاده از نمای خشک آجری میتوان به دو مورد اشاره کرد. همگی انواعی از نما اجر ساختمان هستند که هر کدام با توجه به شرایط اقلیمی و بودجه در نظر گرفته شده برای نمای آجری به کار برده می شوند. ᠎Artic᠎le was cre at ed wi᠎th G SA​ Con​tent Generator DE MO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید