چگونه با استفاده از اجرای نمای خشک 1,000,000 دلار به دست آوریم

آجرهای مورد استفاده در آجر کاری نمای ساختمان به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. برای بندکشی نمای آجری باید حداقل ۱۵ روز از اجرای نما گذشته باشد تا ملات آجر کاملا خشک شده باشد و هنگام بندکشی، آجر ها نشست نداشته باشند. دسترسی آسان به متریال اولیه، قیمت نمای آجری مناسب، تنوع در نوع آجر نما و مقاومت در برابر آتش سوزی، انواع نمای آجری ساختمان را به یکی از پرطرفدارترین ها مبدل نموده است. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. زیرسازی نمای سرامیک خشک با متریال آلومینیوم انجام میشود. قیمت پروفیل آلومینیوم (در مورد اجرای نمای کامپوزیت). معمولاً نوع مصالح مورد استفاده در اجرا بر تعیین روش اجرایی بر اساس تأثیرگذار است. دستمزد آجر نما کار نیز در تعیین هزینه های نهایی موثر است. Po st has ᠎been g᠎enerated by GSA C on tent  Generator DE MO!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند. انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. این نماهای آجری از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند، تکنولوژی ساخت متفاوتی دارند و در نتیجه طرح، رنگ و البته خواص آن ها با یکدیگر متفاوت است. این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره گیری نمود.

یک فضایی بین آجرنما و ساختمان ایجاد میشود که به نوعی عایق است . 1.برای اجرای این روش نصب آجرنما نیازی به استفاده از نصابان حرفه ای نیست و سرعت انجام این روش بسیار سریع است. میخ سنگ نیز یک فیکس کننده تکیه گاهی است که برای سطوح مختلف از جمله طیف گسترده ای از بتن و زیر لایه های ساختمانی زبر و یا صاف مناسب است. بنابراین، یک روش سنتی محسوب میشود. عدم نفوذ باران اسیدی از یک طرف و مقاوم بودن این لعاب شیشهای باعث میشود که این سرامیک استقامت بالایی از خود نشان دهد. به این صورت که مساحتی که قرار است طراحی نمای آجری روی آن صورت بگیرد به دقت توسط استاد کار آجر نما محاسبه می شود و دستمزد اجرای آجر نما تعیین می شود. انتخاب مصالح مورد نیاز بر اساس سبک اجرایی تعیین میشود. برای آب بندی مناسب نیاز به کنترل مداوم دارد. نمای آجری سبک است و به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد، به راحتی نصب می­شود و سیستم عایق بندی خوبی ایجاد می­کند. انتخاب آجر نما به سلیقه و طراحی انجام شده توسط مهندسین معمار بستگی دارد، گاهی اوقات ترکیبی از سنگ و آجر نما با هم اجرا می شود.

Article has been c᠎reat᠎ed by G SA Content مطالب بشتر Ge ne rator DEMO.

• این روش پرتی بسیار پایین دارد.

فضاهای خالی که بین نما و عایق قرار دارد، بهترین عایق حرارتی به حساب میآید و نقش زیادی در کاهش اتلاف انرژی دارد. در نمای خشک دیگر احتیاج به ملات و سیمان نمی باشد و از گیره و چسب استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است چه از لحاظ انرژی و همینطور قیمت کمتر است. روش نصب و مونتاژ ساده است. استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. • این روش پرتی بسیار پایین دارد. برای تهیه این مصالح مرغوب، با کیفیت و استاندارد بالا پیشنهاد می کنیم سری به کارخانه آجر سفال اصفهان بزنید. اگر در اجرای نمای آجری، از مصالح با کیفیت و مناسب استفاده نشود، معماران در ساخت و ایجاد نمای مناسب و ایده آل با شکست رو به رو می شوند. ​This has been creat ed ᠎wi th G SA Content Generator ᠎DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید