چه چیزی اجرای نمای خشک نیازی ندارم را بدانید

آجر نما خشک جلوه ای زیبا و مدرن به ساختمان ها می بخشد و در این سیستم برای متصل کردن آجر ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود و تایل های آجر به کمک گیره و یراق آلاتی به یکدیگر متصل میشوند و گیره ها داخل شافت های عمودی به سازه کشی نما متصل می گردند. همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان ها می بخشد. مورد بعدی فضای خالی است که به خاطر عدم ورود رطوبت و تهویه محیط، فضایی بین عایق و نما در نظر گرفته میشود. مورد اول عایق حرارتی است که یکی از اجزای اصلی سیستم نمای خشک محسوب میشود که به زیر کار وصل میشود. از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. از مهمترین ویژگی این محصول میتوان به عایق دما بودن اشاره کرد. نمای سنگ در ساختمان از نماهای بسیار پر کاربرد است که به دو صورت تر و خشک اجرا میشود و تفاوتشان در این است که اجرای نمای خشک بر خلاف تر به وسیله پیچ و مهره فلزی انجام میگیرد.

اجرای نمای خشک آجری تغییر اجرای نمای خشک شما|4 مکان برای دریافت معاملات در اجرای نمای خشک}

توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. برای کاهش هدر رفت انرژی و تأمین آسایش ساکنان ساختمان یک لایه عایق آکوترم بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه ها در ابعاد موردنظر تولید و به محل پروژه جهت نصب ارسال می گردد. ۱- پس از متصل کردن عایق حرارتی با کمک چسب و یا اتصالات به دیوار زیرین و اجرای چهارچوب روی آن، آجرها با کمی فاصله به چهارچوب متصل می شوند که این فاصله باعث به وجود آمدن یک عایق حرارتی برای ساختمان خواهد شد. مورد بعدی این است که عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود. از جمله مزایای اجرای نمای سنگ خشک این است که وجود فضای بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی میشود. نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان ها است و در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب و اجرای نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و …

نمای خشک چیست

حال نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را قرار دهیم. بنابراین استفاده از پوشش های نانو روی نمای ساختمان باعث افزایش طول عمر ساختمان می شود. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ استفاده کرد و با لایه ای از رنگ آن را پوشاند. از معایب استفاده از نمای خشک آجری میتوان به دو مورد اشاره کرد. نادیده نگرفتن تهیه و استفاده از مصالح آجری مرغوب و با کیفیت در صنعت ساختمان سازی، باعث ایجاد ساختمان های آجری مقاوم، ماندگار و زیبا در تمام دنیا شده است. V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد. این کلیپس کاملا تایل سرامیک پرسلانی را از پایین و بالا سر جای خود نگه میدارد. این سیستم یک سیستم نمای تهویه شونده است که شامل پروفیلهای افقی میباشد که توسط شبکه ای از ریلهای عمودی سر جای خود محکم نگه داشته میشوند.مزایای اجرای نمای خشک چیست؟ انتخاب ملات مناسب برای ایجاد اتصالی پایدار، از نکات اجرایی آجر در نما به حساب می رود که اهمیت فراوانی دارد.

اجرای نمای خشک سنگ

This c on​te᠎nt h as been g en᠎er ated  wi th t᠎he  help  of behsaznama Con​te nt Gen᠎er​ator Dem ov ersion!

فیلم اجرای نمای خشک

صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. سرامیکهایی که برای نما به کار برده میشوند به دو صورت سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی هستند. به طور کلی ، مواد معدنی غیر فلزی سرامیک نامیده می شوند. نمای آجری، نمای کرتین وال، نمای خشک سرامیک، نمای آلومینیوم کامپوزیت و نمای سنگ از نمونه های مختلف نمای خشک ساختمان به حساب می آیند. يکي از شاخصه¬هاي بسيار مهم در انتخاب نما، قيمت تمام شده نما است. همچنین فشار مکانیکی و تحمل بار چهار چوب را میسنجند و از چهار چوبی استفاده میکنند که در برابر طوفان، باد و زلزله مقاومت میکند. در این روش سوراخهایی در پشت سرامیک به کمک مته ایجاد میشود پس از ایجاد سوراخها در انتهای آنها قطعات نصب یا کلیپس ها به سرامیک پیچ شده و سپس اسلب سرامیک را بر روی نما سوار میکند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید