چرا شکست با اجرای نمای خشک آجری از شما} ساده‌تر است می فرض کنید

یکی از بهترین روشهای خرید چسب پلی اورتان مراجعه به سایتهای اینترنتی معتبر و فروشگاههای صاحب نام است. پوشش رزین چسب که در هنگام برش و صیقل به پشت سنگ کشیده می شود نیز به استحکام آن کمک میکند. در نهایت نیز با دستگاه سنگ ساب روی سنگ را در چند مرحله سابیده و صیقل میدهند که هم سطح کار یکنواخت و صاف شود، هم درز سنگها و سوراخ ها که رزین شده با بافت سنگ یکی شده و ایرادات سنگ که به چشم میخورد را بخوبی بپوشاند. پس از چیدن آجر نماها لازم است که سطح نما را یک پارچه کنیم و شیارهای آن را بپوشانیم. آن چیزی که میخواهیم برای شما ذکر کنیم این است که شما قادر نیستید اول یک نما را به طور کامل از مرحله طراحی رد کنید و بعد از آن به دنبال انتخاب رنگهای مناسب برای اجرا بروید. در موادی ممکن است قادر نباشیم که سطح زیرکار را سیمان کرده و برای نصب سنگ اسلب آن را آماده کنیم. در واقع نما قسمتی از ساختمان است که در معرض دید عموم قرار دارد، از این رو از طرفی وجهه اجتماعی و از طرفی دیگر سلیقه ساکنین ساختمان را به نمایش می گذارد.

فیلم اجرای نمای خشک

در مورد نماهای سیمانی، رابیتس نیز مورد استفاده قرار میگیرد. چسب پلی اورتان به عنوان یک ابزار مهم و موثر در کارگاههای تولیدی درب و پنجرههای دوجداره مورد استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران زیادی قرار گرفته است. • چیدمان طرح طولی – عرضی آجر نما : در این روش آجرها بصورت طولی و عرضی کنار یک دیگر قرار می¬گیرند. رده SW : این رده آجرها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای سخت مناسب می باشد و دارای مقاومتی بالا در برابر تخریب می باشند. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … چسب پلی اورتان بر پایه پلی یول، نسبت به انواع جوهرهای مبتنی بر آب دارای ویژگیهای برتری چون مقاومت بالاتر، ترکیبات غیر سمی، چسبندگی قوی، ویژگی غیر قابل اشتعال، قابلیت کنترل ویسکوزیته و دارای لایه روشن و خشکی قابل تنظیم است.

سرعت اجرائی بسیار بالا , به نحوی که هر تیم اجرایی دو نفره در این سیستم قابلیت اتصال و اجرای حداقل 30 الی 45 متر مربع اجرای عملیات سنگ کاری را دارا می باشند . اگر فضای بدنه بیش از اندازههای تعریف شده باشد، باعث شل شدن چسب و حرکت چسب به سمت پایین شده و ممکن است چسب ازسطح دیوار با پشت سنگ جدا شود که در نهایت اجرا را با مشکل مواجه کند. سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود: نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کند. در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود بوسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی 45 درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. Th​is artic le was generated by behsaznama C ontent  Ge ne᠎rator DEMO.

در این مواقع از تکنیک شاسیکشی با آهن و کاشت میلگرد استفاده میکنیم که پروفیل آهن به سطح اسکلت ساختمان یا دیوار اصلی اتصال داده میشود. پس بهتر است که از چسب سنگ برای مسلح کردن و نصب سنگ نما روی دیوار و نما استفاده کرد. با توجه به اینکه چسب سنگ نما ساختمان به زیر ساخت از طریق ایجاد پیوند مولکولی بین سنگ و زیرساخت می باشد , این مطلب عملا سنگ نما حتی در اثر ضربه شدید از روی بدنه ساختمان جدا نشده . در دنیای امروزی ، زیبایی و نوع طراحی نمای ساختمان ، گویای کلاس کاری ، نوع فعالیت و حتی طرز فکر ایده ها و نقطه نظرها و تفکر های مدیران آن شرکت می باشد. توجه به نوع ساختار نهائی از نظر زیر سازی و تعداد لایه های پوششی خواهد بود. نکته دیگری که از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است، فاصله فضایی است که برای نصب سنگ نما و کف باید در نظر گرفت. این پیوند قوی احتمال سقوط سنگ نما را کاهش میدهد. برای اینکه لبههای سنگ بالا و پایین نیفتد نیز می توان از همتراز استفاده کرد که سطح دو سنگ را در یک اندازه نگه می دارد. گفتنی است سطح سیمانکاری شده بهتر از هر زیرساختی می تواند سنگ اسلب را در طولانی مدت نگه دارد.

Post has be en gener at​ed  by behsaznama C ontent G᠎enerat or D em᠎ov᠎ersi​on᠎!

دیدگاهتان را بنویسید