پر سود داستانهایی که درباره آن بیاموزید نما خشک

اما نكته ای كه در اینجا و قبل از پرداختن به بحث اهداف و انواع نماها باید به آن اشاره شود، اینكه هر نوع نمایی كه با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینهای كه ساخته شود، باید به طور كاملاً صحیح و اصولی نگهداری شوند و در صورت آسیب دیدگی نما، برای اجتناب از صدمات جدی تر و در نهایت تخریب كلی نما و ساختمان و نیز به منظور حفظ و احیای منظره و جلوه ساختمان، باید قسمتهای آسیب دیده كاملاً مرمت و تعمیر شوند. از جمله کارهای نهایی و تکمیلی در ساختمان به منظور به تصویر کشیدن چهره ی واقعی و زیبای آن نماسازی است . بی تردید نماسازی ساختمان به روشهای مدرن مزیتهای زیادی دارد که در این مطلب می خواهیم به مزیت های استفاده از نمای خشک و اینکه هزینه استفاده از این مصالح چقدر است بپردازیم. اجرای نما با آجرهای 3 سانتی با عنوان آجر دوغابی نیز یکی دیگر از انواع نماسازی میباشد که کمتر از آن استفاده میشود. نمای خشک یکی از مدرنترین روشهای اجرای نما است. 6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. Da ta was c reated with t he ​he​lp ᠎of G​SA C ontent G en er​ator D​em ov᠎ersi on .

ی سرامیکی ساختمان خود میگردید؟

در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان بعد از نصب نما، بستهای مورد استفاده به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند و به دو شیوه سیستم کیل و شیاری صورت می­پذیرند. اجرای نمای سرامیک خشک به صورت کلی به دو روش نمایان و غیر نمایان انجام می شود. اجرای نما آلومینیوم یا نمای کامپوزیت ویلایی برایساختمان های تفریحی گزینه بسیار مناسبی است. امروزه طراحی نمای سرامیکی با سرامیک طرح سنگ بیشتر از مدل های دیگر است. از طرفی دیگر برای انتخاب نما برای پروژه های مختلف، مطالعات محلی در مورد مطابقت هر نما با شرایط اقلیمی و مطابقت آن ها با کاربرد ساختمان لازم است. زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و سایز های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به نوع کاربری، ارتفاع، بازشوها، مکان درب و پنجره ها و … 3. در اجرای نمای سرامیکی، بند ضد آب در نظر بگیرید. در این روش بخاطر استفاده از کلیپس ها، سرعت و کیفیت اجرای کار افزایش می یابد. با اتمام سفت کاری یک ساختمان ،نوبت به مرحله اجرای نما برای آن می رسد. مطلب پیشنهادی: اصول طراحی نمای ساختمان ، چگونه میتوانیم یک نمای خوب طراحی کنیم؟ به دنبال یک طراح خوب برای طراحی نمای سرامیکی ساختمان خود میگردید؟ چون هوا را در حفره های سطح خود نگه می دارد و همین باعث عایق شدن آن می شود. This conte nt was w​ritten wi​th behsaznama C ontent G ener at or Dem​oversion.

نما های خشک

عایق حرارتی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نما خشک است. این محصول ابتدا به شکل پودری است و به صورت خشک به کار برده میشود. انواع متریال نمای خشک چیست؟ کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است و پرکاربردترین مواد برای اتصال شیشهها، متریال استنلس استیل می باشد. بنابرین امروزه شاهد رشد روزافزون ساختمانهای مسکونی و تجاری هستیم که از اجرا نمای مدرن استفاده میکنند. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان های مسکونی یا ویلایی رایج تر است. یکی از انواع سرامیک نمای ساختمان که جذب آب بسیار کمی دارد، نوع فول بادی است. 2. در مناطق سردسیر باید از سرامیک فول بادی استفاده نمای خشک سنگ کنید. برای طراحی نمای سرامیکی بهتر است از سرامیک های مات و رنگ های تیره تر استفاده کنید. 1. در طراحی نمای ساختمان با سرامیک، از مدل های براق و رنگ روشن استفاده نکنید. 1. در نماکاری ساختمان با سرامیک، پروفیل پنجره ها، درزها و نقاط اتصال اجزای نمای ساختمان باید با دقت زیادی آب بندی شوند. 4. چهارچوب در و پنجره ای که نصب می شود باید مقاومت و دوام بالایی داشته باشند. سرامیک فول بادی هم مانند نوع پرسلان با درجه حرارت بالا تولید می شود و مقاومت بالایی دارد.

در آخرین مرحله با توجه به اینکه قرار است چه مصالحی برای نمای ساختمان به کار رفته شود ، نوع اتصال ها نیز تفاوت دارد. 3. برای نماکاری ساختمان با سرامیک باید نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود بررسی شوند. 2. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های زیر کار باید به دقت بررسی شوند. این محصول می تواند بر روی دیوار های رنگ شده، سنگ، سیمان،چوب، مقوا، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. تضاد بین رنگ روشن و تیره در طراحی نمای سرامیکی، جذابیت نما را بیشتر می کند. نما عناصر بیرونی و داخلی بنا را از هم جدا می کند و به شهر هویت می بخشد و نقش بسزایی در جهت بهبود فضای شهری دارد. این سرامیک، کمی برجستگی دارد. به دلیل این خاصیت می توان از آن در شهرهای مرطوب شمالی استفاده کرد. برای طراحی نما با سرامیک، می توان از ترکیب سرامیک آجری و سرامیک ساده یا طرح سنگ استفاده کرد. ظاهر این سرامیک با رگه هایی شبیه سنگ ساخته می شود. این سرامیک نما در طول زمان، ظاهر اولیه خود را حفظ می کند و زیباتر است.

دیدگاهتان را بنویسید