پرسش‌های برتر نهپرسیده‌شده درباره اجرای نمای خشک

امروزه برای نماهای آجری از سیستم نمای خشک استفاده می شود در این روش برای اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می¬شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگه¬دارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می¬باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگه¬دارنده قرار گیرد. تجمل فشار آجر ها باید ۱۵۰ کیلو گرم بر ثانیه باشد، که در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. اجرای نمای آجری با طرح طولی عرضی : در این روش نماکاری با آجر نما ، بسته به سلیقه استاد کار آجر نما ، برخی ردیف های آجر به صورت عرضی و برخی دیگر به صورت طولی ، کنار یکدیگر قرار می گیرند. مزایای استفاده از این روش تمیز ماندن آجر در حین اجرا، کثیف نشدن آجر در صورت ریختن دوغاب و عدم شوره زدن آجر پس از اجرا می باشد. مطمئن شوید که آجر کاملا خشک شده است و سطح آن هم آبگریز شده. ​This da ta was  do᠎ne with t he ​help of behsaznama C᠎ontent Generat or Dem oversion!

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است. در روش ملات سیمان کثیف کاری روی مصالح زیاد بوده و باید ملات ریخته شده را با ابزاری مثل تیغه شیشه ای یا برس پلاستیکی جمع کرد. انواع نمای آجری ساختمان با استفاده از آجر های فشاری ، سفالی ، سیمانی ، نسوز و قزاقی قابل اجرا است و از طیف رنگی نسبتا گسترده ای برخوردار است. آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است و امروزه مزایای بیشمار آن باعث شده تا همچنان طراحان از این متریال در اجرای نماهای ساختمان بهره ببرند. نمای آجری از جمله متریال های مورد استفاده در نماهای ملاتی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال طراحان و سازندگان بوده است. همچنین می توانید برای خرید متریال مورد نظر از معماران و طراحان مشورت بگیرید چرا که معماران آگاهی و اطلاعات بیشتری در مورد نوع متریال ها و دوام و استحاکم انها داشته و می توانند به شما راهنمایی بسزایی در انتخاب فروشگاه های قیمت مناسب برای خرید متریال بکنند.  Data was creat​ed with behsaznama C onte​nt G en᠎erator​ Dem᠎ov​ersion.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی این نوع نما بپردازیم. این محصول خاصیت تمیز کنندگی ندارد و فقط سطح را تثبیت میکند. با استفاده از این روش شما می توانید بهتر نما را نصب کنید این ظرفیت خاصی دارد و به راحتی تمیز می شود همچنین می توانید آن را در دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان انجام دهید. قسمت پشت آجر را که بایستی با ملات درگیر باشد را علامت گذاری کنید و از آغشته کردن این سطح با محلول خودداری نمایید. در این روش نصاب باید دقت زیادی داشته باشد که کل سطح آجر آغشته به چسب شود تا آجرنما به درستی در جای خود قرار بگیرد. یکی از نکات مهم برای نصب آجرنما استفاده از یک نصاب ماهر و کاربلد است که با اصول و نحوه چیدن آجرنما ها آشنا باشد. This po st has be​en g ener​at ed by behsaznama C on te᠎nt G en᠎erat᠎or Demoversion.

در این روش نصب آجرنما، ملات آجرنما به صورت دوغابی پشت آجر ریخته می شود و روی دیوار آن را اجرا می کنند. پس در صورتیکه روی سطح تمیز و خشک اعمال شود، سطح تمیز باقی خواهد ماند. در نماي خشک به دليل استفاده از چهارجوب ¬هاي فلزي که خود قالب و الگوي اجرای نما محسوب مي¬شوند و نيز به دليل امکان آماده¬سازي نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجراي نما به طور چشمگيري افزايش مي¬يابد. با توجه به اينکه طولاني شدن در بهره¬برداري از هر پروژه ساختماني مي¬تواند عامل افزايش هزينه¬ها و افت ارزش پول شود، لذا سرعت در اجراي نما بسيار مؤثر خواهد بود. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از منبع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید