هفت کاری که برای موفقیت خرید کتاب های موسیقی باید انجام دهید

کاوه کشاورز آهنگساز، نوازنده ویولن و پژوهشگر، درباره این اثر چنین میگوید: رپرتوار موسیقی کلاسیک ایرانی، تلاشی است در ادامه اندیشه دانش بنیان اساتید گران مایه موسیقی ایرانی که سالیان عمر خود را صرف به روز و جهانی کردن موسیقی خویش نمودند. نظری به موسیقی عنوان کتابی در زمینهٔ موسیقی غربی و ایرانی، اثر روحالله خالقی است. ابونصر فارابی: موسیقی علم شناسایی الحان است و شامل دو علم است؛ علم موسیقی عملی و علم موسیقی نظری. بتهوون: موسیقی مظهری است عالیتر از هر علم و فلسفهای. در نتیجه این کتاب را برای هنرجویانی نوشتیم که هنوز به مرحله توانایی بداهه نوازی نرسیدهاند و علاقه به اجرای آثار ایرانی در آنها شعله ور شده منبع است. این کتاب آموزش موسیقی با نمودارهای فوق العاده واضح و بیش از 100 تمرین نوشته شده تا بتوانید چیزهایی را که یاد میگیرید برای آزمایش دانش خود و اینکه چقدر موضوعات را خوب درک کردهاید، عملی کنید. نکتهای که در این کتاب به عمد وجود دارد، سرعت بالای دشوار شدن تمرینها و مباحث است، که نشان دهندهی توقع بالای هیندمیت از هنرجویانیست که به واسطهی حضور در دانشگاه، باید با جدیت و نظم و منطق دقیق، به تک تک دروس هر فصل و اجرای تمرینهای آنها همت گمارند. Article was g᠎enerat ed wi th the ᠎help of G᠎SA C onte᠎nt ​Ge​nerato r ​DEMO!

خريد كتاب موسيقي

ارسطو موسیقی را یکی از شاخههای ریاضی میدانسته و فیلسوفان اسلامی نیز این نظر را پذیرفتهاند، همانند ابن سینا که در بخش ریاضی کتاب شفا از موسیقی نام بردهاست ولی از آنجا که همه ویژگیهای موسیقی مانند ریاضی مسلم و غیرقابل تغییر نیست، بلکه ذوق و قریحهٔ سازنده و نوازنده هم در آن دخالت تام دارد، آن را هنر نیز میدانند. در آن زمان او به راز تدریس به کودکان خردسال، دست یافت که باعث تشکیل انستیتوی تعلیم و تربیتی شد که شهرت جهانی دارد. او از اولین نسل دانشجویانی بود که با حمایت دانشگاه اینترنت پرسرعت داشت و توانست صدها گیگابایت موسیقی جمع کند. همچنین ۴ شعر از او که رنالدو آن برای آنها آهنگ ساخته بود، نیز به چاپ رسید. اما، چیزی که آن را منحصر به فرد میکند، این است که این کتاب شامل آهنگهای صوتی قابل دانلودی نیز میباشد تا به شما کمک کند که برای بخش شنیداری تمرین کنید. کتاب آموزش موسیقی «تئوری موسیقی برای تازهکارها» به ترتیبی ساده و منطقی، موضوع را به قطعاتی که هضم آنها آسان است تقسیم میکند. با این حال این بخش خود به هشت زیر بخش (مبانی بنیادین، ارکستراسیون، کنترپوآن، هارمونی، مبانی موسیقی ایرانی، آهنگسازی، سلفژ و فرم) تقسیم شدهاست تا باتوجه به موضوع مورد نظر خود دسترسی سریع و راحتی به کتابهای مربوطه داشته باشید.

به همین خاطر تصمیم بر این گرفتیم تا مجموعهای جامع از آثار ایرانی که بیشتر از طرف هنرجویان مورد استقبال بود را در این کتاب جمع آوری کرده و تا جای ممکن ریتمها و زینتهای مخصوص موسیقی ایرانی را در آن بگنجانیم. این کتاب آموزش موسیقی برای آموزش از صفحه کلید MIDI استفاده کرده و نرم افزارهای مختلف را نیز بررسی میکند تا به شما کمک کند حتی اگر هیچ دانش قبلی در مورد نواختن یک ساز نداشته باشید، زبان موسیقی را کاملا متوجه شوید. ورود به این هنرستان از سال هفتم امکانپذیر بوده و اگر دانشآموزی در عبور از سال ششم به هفتم، موفق به قبولی در آزمون نشد، از سالهای هشتم، نهم و دهم هم این امکان را دارد که در مرحله تکمیل ظرفیت، شانس خود را یک بار دیگر برای حضور در این هنرستان، محک بزند. این کتاب یک راهنمای بسیار جامع برای تئوری همه چیز در موسیقی است که نه تنها اصول و مبانی را آموزش میدهد، بلکه به دنبال پوشش هارمونی و فرمهای پیچیدهتر است. مبانی ریتم در موسیقی کتابی جامع است که به زبانی بسیار ساده تالیف شده است. خوانندگان این کتاب پس از پایان درس ها و اجرای کامل تمرینات، قادر به ساخت گونه های مختلفی از ریتم خواهند شد.

کتاب های موسیقی

در ۱۳۲۷ متصدی دبیرخانهٔ هنرهای زیبا شد. اما چهطور شد که ما انسانها به دو نیم تقسیم شدیم؟ موسیقی را میتوان به ژانرهایی تقسیم کرد (به عنوان مثال موسیقی کانتری که نوعی موسیقی محلی آمریکا است) و ژانرها را میتوان بیشتر به زیرمجموعه ژانرها تقسیم نمود (شامل پاپ کانتری و کانتری که دوتا از مهمترین و بیشترین ژانرهای فرعی کشور هستند)، اگرچه خطوط و روابط بین ژانرهای موسیقی اغلب ظریف هستند، گاهی برای تفسیر شخصی باز، و گاهی بحثبرانگیز است. این راهنما برای خواندن موسیقی طراحی شده تا به شما کمک کند موضوعات را به بخشهای آسان و قابل مدیریت تقسیم کنید. این کتاب همچنین یک کتاب کار و همچنین مجموعهای از نمونههایی که به عنوان مرجع استفاده میشوند را نیز به همراه خود دارد. همراه با کتاب، شما به بیش از 90 آهنگ صوتی با نمونههایی از تمام موضوعاتی که در کتاب پوشش داده میشود دسترسی پیدا میکنید تا به شما در درک واقعی ایدهها هنگام استفاده از آنها در گیتار کمک کند. این یک کتاب یک راهنمای کامل از تمام چیزهایی است که باید هنگام یادگیری نحوه خواندن و نوشتن موسیقی بدانید. این کتاب شامل هشت فصل، امتحانات، تمرینهای اضافی و پیوست است. نویسندهی این کتاب آموزش موسیقی گیتاریست خبره، استاد تام کولب است.

دیدگاهتان را بنویسید