هفت درس‌هایی درباره اجرای نمای خشک سنگ که باید قبل از رسیدن به 40 یاد بگیرید

اگر به درستی و با دقت این کار صورت گیرد قطعا شاهد نتیجه بسیار خوبی خواهید کلیک بود. در زمان سرما و یخبندان به هیچ عنوان نباید عملیات سنگ کاری صورت گیرد. ضخامت در سنگ ها نباید کمتر از 1ونیم سانتی متر و بیشتر از 2 سانتی متر باشند. در نمای ساختمان نباید از ملات سفت وخشک استفاده نمود. بسیاری از مهندسان و کارفرمایان کرتین وال را به عنوان یک نمای خشک در ساختمانها به کار میبرند. در هنگام اجرا حتما به سایز سنگ ها و به خصوص ضخامت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. شرایط آب و هوایی مرطوب و گرم می تواند چسب باقی مانده را به سطح پوشش داده شده پانل ها بچسباند. برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. بهتر است در پشت این سرامیک ها لایه توری پلاستیکی و یا فلزی قرار بگیرد تا در صورت شکسته شدن از سقوط آنها جلوگیری شود.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

البته به شما توصیه میکنیم حتما با یک کارشناس خبره و خوش سلیقه در این حوزه نیز صحبت کنید تا به شما راهنماییهای لازم را بدهد. در هنگام اجرا توجه داشته باشید که خاک و پودر که از برش ها ایجاد شده است به خوبی پاک شوند. برای اینکه با این نکات به خوبی آشنا شوید آن ها را برای شما شرح خواهیم داد. عدم توجه به این نکات قطعا در طولانی مدت باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.این مشکلات شما را وادار به بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان خواهد کرد. رعایت نکات مهم در اجرای نمای سنگ ساختمان باعث افزایش طول عمر و زیبایی بیشتر خواهد شد. در اجرای نمای سنگ ساختمان نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها باعث بالا رفتن کیفیت خواهد شد. در نما ساختمان و اجرای آن نکاتی وجود دارد دارد که حتما باید رعایت شوند. همیشه قبل از اجرا نیز نکاتی وجود دارند که شما باید آن ها را بدانید اما در حین اجرا نکات بسیار حساس تر هستند. با وجود همگانی بودن امکان کاربرد این نوع نما در اقلیمهای مختلف، اما سازگاری آن با محیط اطراف، بسیار ایدهآل است. یکی از مراحل مهم اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب قطعات اتصال، متناسب با نوع و ابعاد سنگ و همچنین ایجاد شکاف مناسب در سنگ جهت قرارگیری و در مرحله بعد آماده سازی دیوار زیرین نما و نصب قطعات پانل سنگی نما می باشد.

اجرای نمای خشک آجر

Th​is po᠎st has ᠎be​en w᠎ritten  by behsaznama C on tent Generat or D᠎emov ersion!

هر چیز به جای خویش نیکوست!

نمای رومی هزینه بسیار بالایی دارد. آجر نسوز به وفور در ساخت انواع نماهای آجری مورد استفاده قرار گرفته و خود انواع مختلفی دارد. پنجره ها در کنار دیگر اعضای تعیین کننده فرم نما با ابعاد و طرح خود تأثیر بسزایی در ایجاد یک تصویر زیبا در نگاه بیننده دارند. در عوض میتوان با یک نگاه کلی، شرایطی را که هر یک از انواع این نوع نما، موفق عمل میکنند مورد بررسی قرار داد. هر چیز به جای خویش نیکوست! اجرای نمای آجری هم در نما و هم در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و جدای از زیبایی بخشی به ظاهر بنا، به دلیل استحکامی که در نمای ساختمان ایجاد می کند، طرفداران زیادی دارد. اما اجرای نماهای سنگی ضوابط و قوانین خاص خود را دارد که میبایست در زمان اجرا در نظر گرفته شوند؛ در غیر اینصورت همین نماهای زیبا میتوانند بدترین حوادث مالی و جانی را در پی داشته باشند. در هر صورت شما نیز باید این نکات را بدانید تا بتوانید به راحتی بر کار خود نظارت داشته باشید. برای اینکه این کیفیت را در تمامی نمای سنگ ساختمان خود تجربه کنید می توانید از مجموعه کاژه کمک بگیرید.

چارچوب نگهدارنده : از مواد مختلفی مانند چوب آغشته فولاد یا آلومینیوم می توان برای ساخت قابی استفاده کرد که به عنوان نمای نگهدارنده استفاده می شود. در این روش از پیاده سازی نمای آجری دیگر نیازی به ملات و چسب نمی باشد. توجه به این نکات می تواند برای شما یک نمای بسیار با کیفیت را ایجاد کند. در ادامه مطلب، به برجستهترین نکات مورد توجه در این مورد میپردازیم. همین امر باعث کاهش نیروی زلزله بر ساختمان می شود و این مورد منطبق یا نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران و بقیه آیین نامه های زلزله جهان است. نما های ملاتی معمولا بعد از 20-15 سال نیاز به ترمیم و بازسازی دارند که مسلتزم تخریب نما و ملات زیر آن است، این عمل موجب افزایش هزینه های ترمیم شده و به علاوه اینکه موجب آسیب دیدن سنگ نما میشود.اما سیستم نصب خشک طول عمر و دوام بیشتری دارد. برای آب بندی مناسب نیاز به کنترل مداوم دارد. ᠎Th is post w​as g​enerated ᠎with t​he ᠎help of behsaznama Co​nt᠎en᠎t Ge​ne rato᠎r DE᠎MO​.

دیدگاهتان را بنویسید