هشت حقایق تکان دهنده درباره انواع نمای خشک که توسط یک متخصص گفته شده است

انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین فشار و بار باد در ارتفاعات زیاد استحکام نما را زیر سوال برده و موجب سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشت. نوارهای چرخنده نما از الاستومر ساخته شدهاست که روی یک هستهی انعطافپذیر پلیمری کشیده شده است. 4. نمای خشک مورد استفاده درقابهای آلومینیومی قرار داده میشود و از هر چهار طرف درزگیر قرار میگیرد. در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. برای اتصال خشک سنگ به دیوار نما به بست سنگ نما یا اسکوپ سنگ ، میخ ، پیچ و در صورت لزوم تکیه گاه برای پشتیبانی و نصب اسکوپ سنگ و تیوب پلاستیکی محافظ نیاز است. قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به عوامل زیادی از جمله نحوه نصب و متراژ کار ارتباط پیدا می کند. ᠎Po st was c᠎reat​ed by GSA C ontent Gen erator Demover sion!

دتایل اجرای نمای خشک

در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. صفحات سیمانی الیاف دار فایبرسمنت به عنوان یکی از انواع نمای خشک سیمانی در ساختمان هایی که اسکلت آن ها بتنی واسکلت فلزی است، برای پارتیشن بندی، دیوارداخلی سقف کاذب و نما استفاده میشود. این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. این نما به وسیله تغییر بخشهای کوچک منفردی، به شرایط محیطی محلی واکنش نشان میدهد. اين محصول مي¬تواند بر روي ديوارهاي رنگ شده، سنگ، سيمان، چوب، مقواي نازک، پلاستيک، فلز و شيشه به کار رود. سنگ نمای رومی در کنار تنوع زیادی که در رنگ دارد مقاومت بالایی نیز در برابر آتش سوزی از خود نشان میدهد. خاک رس از یک تم مایه سرخ رنگ برخوردار است و ابتدا در هنر و مجسمه سازی مورد استفاده قرار می گرفت. در نمای آجر معمولی خاک رس ماده اصلی تشکیل دهنده است و دوام و طول عمر طولانی ندارد. عنصر اصلی تشکیل دهنده آن خاک رس است که موجب شده در برابر تغییرات آب و هوایی و محیطی بالاترین مقاومت و کمترین میزان شوره زدگی را داشته باشد.

همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند. آجر قزاقی عایق بسیار خوبی در برابر شرایط محیطی است. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. معماران می بایست در ابتدا از هماهنگی کامل شرایط آب و هوایی آن منطقه با آجرنمای مورد نظرشان اطمینان حاصل فرمایند. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است. بارهای غیر متعارف باید توسط سازه ای مستقل از سازه سیستم اجرای نمای خشک به سازه اصلی ساختمان وارد شوند.

شرکت اجرای نمای خشک

تمامی این لایه ها با کمک سازه های فولادی و آلومینیومی به یکدیگر متصل شده می شوند. این روش بیشتر از سایر روشها به یک طراحی حرفهای توسط متخصصین نیاز دارد. نماهای سنگی به دلیل جذابیت و زیبایی سنگ ها و همچنین تنوع بالای آنها, بیشتر بخوانید گستره عظیمی دارند. تراکوتا یک سرامیک سنتی می باشد که از طریق حرارت دادن به رس تولید می شود، البته باید گفت رس ها در کوره های مخصوصی حرارت می بینند. همچنین به دلیل متریال ساختمان به دسته های مختلفی تقسیم می شود. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. ولی امروزه از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می رود و در انواع مختلف: آجر، کاشی و روکش ها ارائه می شود. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته می شود که جهت اتصال مصالح ساختمانی مانند: سنگ, آجر,آلومنیوم و موارد دیگر از هیچ نوع ملاتی استفاده نمی کنند و تمامی اتصالات به صورت مکانیکی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید