نه نکته با انواع نمای خشک

این مجموعه در طول این سال ها با تولید گسترده ی بهترین و با کیفیت ترین محصولات آجری، رضایت تمام فعالان حوزه ی ساختمانی را در بازارهای داخلی و خارجی به دست آورده است؛ و همواره در بهبود بیشتر محصولات تولیدی خود تلاش فراوانی به عمل می آورد. چوب های فرآوری شده بهترین گزینه برای نما هستند؛ زیرا در برابر نفوذ حشرات، رطوبت و آتش سوزی مقاوم سازی می شوند و طول عمر نما را بالا می برند. قیمت نمای خشک نمای خشکه چینی نمای خشکه نمای خشک ساختمان انواع نمای خشک – آجر خشک نمای آجر خشکه آجر خشکه چینی خشکه چینی آجر طراحی و اجرای نما اجرای نمای مدرن طراحی و اجرای نمای مدرن سرامیک خشک اجرای نمای سرامیک خشک نمای خشک پرسلانی نمای خشک سرامیک سرامیک خشک پرسلانی سرامیک خشک چیست؟ اجرای نمای آجری یک کار تخصصی می باشد و باید توسط یک استادکار و متخصص حرفه ای و باتجربه انجام شود.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

به عبارت دیگر، زمانی یک نما را پیوسته می خوانیم که بتوان آن را به عنوان یک کل دید و نه مجموعه ای از فرم های پراکنده، که هر کدام ساز مخصوص به خود را می زند. نماهای پرده ای ثابت: در این نوع از نما قطعات نما بصورت ثابت و بدون تغییر شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. نماهای پرده ای متحرک: در این نوع از نما قطعات نما بصورت متحرک و با قابلیت تغییر در شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. از دیگر نکاتی که باید در هنگام طراحی نما اجرنما به آن توجه نمود، عدم استفاده از عناصر متعدد و پراکنده است. شرکت آجرنمای کوثر سپاهان، یکی از شرکت های تولید کننده انواع آجرنماها، آجر نسوز، آجرهای رنگی، آجر نقش برجسته و دیگر مصالح ساختمانی در رنگ ها و ابعاد متنوع می باشد. در ابتدای امر بایستی با توجه به ابعاد و شکل هندسی مصالح موردنظر، شیار، شکاف، سوراخ و یا لبه ای در آن برای نصب در روی نما طراحی و تولید شود. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

قطعه اول نقش مسلح کننده درز ملات را دارد و در دیوار پشتیبان جا داده میشود. بهره مندی از مصالح ساختمانی خوب و با کیفیت، رابطه ی مستقیمی با مقاومت و دوام دراز مدت ساختمان ها و تجلی یافتن نمای آجرنما دارد. این نمونه از نما که به عنوان پانل سیمانی از نوع الیاف دار نیز شناخته می شود می تواند در شکل ها و طرح های گوناگون مورد استفاده باشد و به صورت هوا خشک تولید و در دسترس نماکاران قرار می گیرد. زیباترین و خاص ترین نماها، حتی اگر توسط بهترین معماران طراحی شده باشند، در صورتی که در اجرای آن ها از مصالح مرغوب و مناسبی استفاده نشود، به شکست در ایجاد یک نمای ایده آل منجر خواهد شد. تعیین محل قرار گرفتن پنجره ها و همخوانی ریتم آن ها با دیگر بخش ها، از مسائلی ست که باید در رابطه با طراحی نمای ساختمان ها، مد نظر معمارها قرار گیرد. طراحی قسمت شاخص نما، باید به گونهای انجام شود که همراه با ایجاد تفاوت و برجستگی با دیگر قسمتها، هماهنگی و تناسب آن با فرم کلی نما برقرار باشد. در این روش اجرا مصالح گوناگون دیگر نیز قابل اجراست مانند:سنگ،سرامیک،شیشه،پنل های فلزی از قبیل ورق کامگوزیت و ورق آهنی دکوراتیو.

 Post was g​enerated ᠎by ​GS A Content Genera to r ᠎DE MO !

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در پایه پلیمر از رزین استفاده میشود که نوعی پلاستیک محسوب می گردد، این پلاستیک خواصی همچون عدم زنگ زدگی، سبکی، انعطافپذیری، ذوب و بازیافت مجدد را دارد اما با همه این فواید پلاستیک یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم استحکام می باشد که برای استحکام بخشیدن به آن از ماده فایبرگلاس که خود ترکیبی از سه ماده الیاف کربن، کولار و پلی پروپیلن است استفاده می گردد. معمولا با اعمال یک عنصر شاخص در نمای اجر نما، توازن و تعادل ساختمان از حالت یکنواختی در آمده و بخش مورد نظر که در اجرای آن از عنصر شاخص استفاده شده است، در مرکز توجه قرار می گیرد. در نمای کامپوزیت نیز کار زیرسازی به شکل فلزی انجام می گیرد و ورق های آلومینیومی با کمک پیچ و مهره یا پیچ سرمته به هم متصل می شوند. آجرنمای انتخاب شده در طراحی نمای خارجی ساختمان ها، چه در تکرار یک شکل حجمی یا جزییات اجزای آن، باید طرح اصلی و اصالت اجرنما را نمایان سازد. وضعیت نمای ساختمان و ظاهر ساختمان باتوجه به معماری اقلیمی و منطقه ای هر مکان و همچنین محدودیت های مربوط به آن و منابع موجود در همان منطقه از قبیل مصالح و متریال های موجود و شرایط فرمی و ساختاری که منطقه در اختیار معماری قرار می داد را مشخص می کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید