نه معقول راه‌ها به نمایش بهترین کتاب های موسیقی Into a Sales sales Machine

وقتی شما به عنوان یک هنرجو حرفه نوازندگی را آغاز میکنید، در ابتدای راه با روشهای زیادی برای فراگیری این ساز شگفتانگیز روبهرو میشوید، از ثبتنام در یک آموزشگاه موسیقی و گرفتن مربی خصوصی گرفته تا مطالعه در صفحات وب؛ اما شما با خریدن یک کتاب آموزشی قادر خواهید بود با پرداخت یک هزینه معقول در کمترین زمان ممکن به نتیجه ایدهآل خود برسید؛ هرچند حتی اگر به ثبتنام در یک آموزشگاه بپردازید نیز مربی شما، تدریس خود را با یکی از بهترین کتاب های آموزش پیانو آغاز میکند؛ پس با جرات میتوان گفت خرید کتاب تنها یک روش مناسب برای شما نیست؛ بلکه به صورت مکملی برای فراگیری بهتر به کمک شما میآید. مهمتر از همهی نکات بالا، نداشتن مانع نفسانی در نام بردن و مراجعه کردن به آثار معاصران بلکه طلّاب است. این قطعات، که از منابع مختلف جمعآوری شدهاند، هم متنوع هستند و هم به پرورش تکنیک و موزیکالیتهی هنرجو کمک خواهند نمود. این کتاب ها، جدا از کتاب های دانشگاهی گروه هنر دسته بندی میشوند.

چه چیزی یک بهترین کتاب های موسیقی را می سازد؟

ـ در بین ژانرهای گستردهای که در حوزه موسیقی وجود دارد، تنها بخشهای محدودی موفق به دریافت مجوز میشوند و سبکهایی مانند راک یا متال به علت شناخت غلطی که از آنها وجود دارد، رد میشوند. فصلنامهی فراهنگ توسط انجمنِ علمی دانشگاه تهران و فصلنامهی هنر و زیباشناسی توسطِ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات منتشر میشوند. چرنی نوازندهای فعال و پر کار بود و آثار فراوانی در انواع موسیقی تصنیف کرده است؛ همچنین وی کتابی تحت عنوان طرح جامع تاریخ موسیقی منتشر کرده است؛ به طوری که تا امروز بیش از هزار نسخه از آن به فروش رسیده است؛ از بین کتابهای چرنی، اتودهایش شهرت بیشتری یافتهاند. کتاب پیانو هانون یکی از بهترین کتاب های آموزش پیانو و در واقع یکی از بهترین کتاب های موسیقی محسوب میشود و آنچه که شما با خریداری این کتاب میآموزید، برطرف کردن مشکلات عدیدهای است که هر نوازنده پیانویی ممکن است به هنگام نواختن با آن روبهرو شود و نیاز به تقویت فردی دارد؛ مانند قوی نمودن انگشتان چهارم و پنجم، تریلهای چهارگانه و سهگانه که هریک به تنهایی میتوانند نقش مهمی در بهبود نوازندگی شما داشته باشند. Data was gen᠎erated by G​SA Content G ener ator Demover si on!

شاید اجرای چند آهنگ بدون گذراندن دوره های تخصصی چندان مشکل نباشد اما چنانچه آموزش گیتار این ساز دوست داشتنی با تخصص و مهارت انجام گردد مطمئنا با درک چرایی و شناخت نت ها و آکوردهای مختلف صدایی خوش تر از آنچه تصور می کنید طنین انداز خواهد شد و آنگاه متوجه تفاوت ساز زدن یک فرد ماهر و غیرماهر خواهید شد چرا که یادگیری همین ریزه کاری ها در یک آموزش تخصصی از شما یک نوازنده ماهر خواهد ساخت. توضیح دربارهی ترانههای محلی ایران برای گیتار را با یادآوری نکتهای آغاز میکنم که در مواجهه با این کتاب ضروری است؛ همکاری سیاوش بیضایی و گارنیک دِر اوحانیان در این کتاب به این قصد بوده است که آنچه که پیشتر بیضایی برای پیانو از موسیقی فولک تنظیم کرده است را اوحانیان برای گیتار بازنویسی کند. گیتار آکوستیک، گیتاری که محبوبیت زیادی بین هنرجوهای این ساز دارد و سازی است تو خالی و معمولا از چوب ساخته شده اند و دارای شش رشته است،این نوع از گیتار برای آموزش گیتار افراد مبتدی بسیار ایده عال است. یکی از راهکارهای مناسب برای یادگیری این هنر، کار با انواع وسایل موسیقی است.

استفاده از 7 کتاب موسیقی استراتژی‌ها مانند طرفداران

همیشه موسیقی پاپ جزو پرطرفدارترین موسیقی ها بوده و هست درواقع این موسیقی به این دلیل مورد پسند عام قرار گرفته که بسیار ساده و قابل فهم هست .در موسیقی پاپ یکی از چیز هایی که همه به خاطرش سراغ یادگیری گیتار می روند این است که بتوانند با گیتار قطعات مختلف این سبک را بخوانند و همراهی اجرا کنند گاها ملودی هم بتوانند اجرا کنند. هدف از تالیف کتابی یرای آموزش گیتار به سبک پاپ چیست؟ برخی از افراد به تحصیل در این حوزه میپردازند و با مطالعهی کتاب های دانشگاهی رشته موسیقی، آن را به صورت آکادمیک دنبال میکنند و برخی دیگر با خرید کتاب های هنر در حوزه موسیقی و مراجعه به آموزشگاه های گوناگون, مجموعه ها به یادگیری آن میپردازند. مهمترین نکته میزان بودجه ای است که برای این کار در نظر گرفته ایم و بعد از آن راحتی کار با ساز و نیز صدای ساز است. بهخصوص نوازندگانی که ساز مورد تعلیم آنها پیانو میباشد، با اظهار اینکه (پیانو فاقد ربع پرده است ) عدم توانائی خود را به بهانه یاد شده موجه نشان میدهند درحالی که خود نیز گناهی ندارند و به علت کار با استادان خارجی با موسیقی ملی خود آشنایی ندارند بعلاوه نت پیانو برای موسیقی ایرانی بسیار محدود ، چاپ و در دسترس علاقمندان قرار گرفته.” و از این رو عطاءالله خرم بر آن شده تا مجموعه ای در این باب به قلم تحریر درآورد.

دیدگاهتان را بنویسید