نه ایده‌ها که ممکن است شما را در اجرای نمای خشک تأثیرگذار می کند

پس از سوراخکاری ، انکر در داخل سوراخ ایجاد شده(بوسیله ی دریل آندرکات) قرار می گیرد و با پیچ بر روی قلاب فیکس می شود . تایل ها پیش از اتصال نیاز به ماشین کاری در جهت افقی دارند و هر پنل در دو قسمت پایینی و بالایی، جایی که قلاب توسط چسب MS فیکس می شود، شیار زده خواهند شد، شیار ها با زاویه ی 45 درجه در جهت مخالف یکدیگر ایجاد می شوند تا در نهایت شکل کام و زبانه را در سرامیک بوجود آورند. پیچ های این سیستم دارای واشرهای خاصی مس باشد که با بسته شدن بر روی قلاب ، شیارهایی ایجاد می کنند و موجب قفل شدن پیچ بر روی قلاب می شوند که از بازشدن پیچ جلوگیری به عمل می آورند . حالت بهینه ی استفاده از این سیستم در چیدمان افقی با بندهای افقی و عمودی در امتداد هم می باشد.این سیستم دارای فنر و ضربه گیر است که از لرزش پنل ها جلوگیری می کند.

اجرای نمای خشک آجری

برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد. ۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. در این روش قطعات فلزی از جنس گالوانیزه که به شکل زیر آماده شده و خریداری میشوند، توسط چسب دو جزیی یا چسب سنگ به پشت سرامیک یا سنگ چسبانده شده و این اسکوپها بعد از سفت شدن و اجرای قطعات سنگ و سرامیک با ملات پشت نما درگیر میشوند. اجرای نمای ساختمان با استفاده از سنگ باید بر اساس اصول و ضوابط و رعایت یکسری نکات صورت گیرد تا نمایی مقاوم و پایدار ایجاد شود.در این مقاله می خواهیم به روش های اجرای سنگ نما بپردازیم همراهما باشید. دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی (ماده ی چسبناک طبیعی یا مصنوعی ) موجب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف پنل می شود. درسیستم نصب سرامیک ابتدا سطح زیر کار (کف یا بدنه) را از نظر استحکام و عاری بودن از گرد و غبار بررسی نمایید.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

در نهایت، مصالح مورد نظر را روی زیرسازی متصل می نمایند و در صورت نیاز به استفاده از درزگیر، با توجه به میزان فاصله مابین صفحات سنگی و سرامیکی، این مرحله را نیز انجام خواهند کلیک کنید داد. کلمپ ها در این سیستم نقش نگهدارنده پنل را به عهده دارند و با ساختار مکانیکی به اجزای سیستم متصل می شوند و به ما این امکان را نیز می دهند تا به راحتی در هر قسمتی از نما ، پنل ها را تعویض کنیم. بدین ترتیب جابه جایی و تعویض تایل ها به راحتی محقق می شود. سیستم نصب بردهای بتنی keil:انکر های مناسب برای نصب بردهای بتنی شامل یک بدنه انکر و یک پیچ واشردار M6 می باشد. نصب نامشهود پنل ها و نظم بصری حاصل از آن سیستم شیاری را یکی از متداول ترین شیوه های نصب نموده است. بردهای بتنی از جمله متریال هایی هستند که با سیستم شیاری قابل اجرا می باشد بدین ترتیب این نصب این پنل ها از نظم بصری برخوردار هستند. نصب در این سیستم از پشت پنل به صورت طولی انجام می شود. کلمپ های این سیستم برای نصب سنگ طبیعی به طوری طراحی شده اند که بدنه کلمپ کاملا در پشت پنل قرار می گیرد اما لبه های نگهدارنده ، از روی پنل نمایان است به همین دلیل این سیستم در گروه سیستم های نصب مشهود قرار می گیرد.

این سیستم به دلیل ساختار منحصر به فرد انکرهای خود از سایر سیستم ها متمایز بوده و قادر به نصب انواع سنگ می باشد . سنگ های طبیعی ضخامت بیشتری به نسبت سایر متریال ها دارند بدین ترتیب قابل اجرا با سیستم پینی می باشند. این سیستم بسیار بهینه در کاربرد پروفیل جهت نصب نماهای کوچک مقیاس است. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنل های رسی ، سنگ و غیره از ملات استفاده نمی-شود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل ، پیچ و غیره استفاده می¬شود. پس از خشک شدن پرایمر روی سطح (30 تا 45 دقیقه) از چسب های پایه سیمان با مشخصات فنی C2TE S1 برای نصب سرامیک استفاده کنید. برای سرامیک های ابعاد بزرگ (نظیر 60×120 cm) از روش Combined برای نصب آن ها استفاده کنید.  This  data has ᠎be en creat ed by behsaznama Conte​nt  G​enerat or ᠎DEMO !

دیدگاهتان را بنویسید