نحوه آموزش اجرای نمای خشک سرامیک

علت این موضوع را میتوان در تنوع بالای متریال کاربردی و امکان بومیسازی این صنعت در کشورمان جستجو کرد. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. سرامیک خشک به عنوان روکش نمای خشک ساختمان مهمترین قسمت این نوع نما است و باید دارای مقاومت کافی و حداقل جذب آب باشد. تنوع مواد کاربردی در اجرای این نوع نمای ساختمان، درست همان موردی است که دست طراحان و مجریان آن را در اجرای این نوع نمای ساختمان باز گذاشته است. شرکت نما فراز مهرزاد طراح و مجری انواع نمای کامپوزیت ، نمای شیشه ای ، نمای اسپایدر و نمای لامل و کرتین وال می باشد. همچنین ما طراح و مجری نرده شیشه ای و درب و پنجره UPVC می باشیم. انتخاب سنگ نما باید بر اساس یکسری معیار انجام شود که ما توصیه میکنیم صاحبان ملک این بخش را برعهده مجری نما ساختمان خود قرار دهند تا طبق دانش و تجربیات خود بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند. برای هماهنگی جلسه و مشاوره طراحی نمای ساختمان با ما تماس بگیرید. تا انتهای نوشتار با ما همراهی کنید. ᠎This a᠎rtic᠎le has be en wri tten by GSA Content G ener᠎ator D​emov​er᠎sion.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

از جمله مشخصاتی، که بکارگیری این شیوه جدید را تا حد زیادی همگانی نموده، امکان انطباق آن با شرایط آب و هوایی مختلف و اجرای انواع نمای ساختمان در ایران است. یکی از موضوعات رایج در این عرصه، بحث این نوع نمای ساختمان و امکان استفاده از آن در کشور ماست. ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. استفاده از نمای خشک ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به نماهای ملاتی دارد، بسیار محبوب شده است. • این روش پرتی بسیار پایین دارد. این روش را به جهت فیکس و ثابت شدن ورق با پیچ و پرچ بر روی زیرسازی، فیکسینگ یا ثابت مینامند. برای تهیه ورقهای کامپوزیت عملیات برشکاری از شیت خام، شیارزنی، خمکاری و مونتاژ توسط دستگاههای CNC یا توسط تکنسین کلیک کنید کار صورت میپذیرد.

هفت مطمئن راه‌ها انواع نمای خشک شرکت شما به پایین

چه نوع از نمای خشک برای ایران مناسب و قابل اجراست؟ به انواع نمای خشک اجرا شده در ایران میپردازیم. ضمناً نکاتی در مورد اجرای صحیح نمای خشک را هم یادآور میشویم. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. البته باید کیفیت کار را ملاک عمل قرار دهید. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه ۷۰ شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند گردید و پس از آن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می شود. اما جالب است بدانید اجرای نمای خشک در ایران با متریال انتخابی در هر نوع آب و هوا، با موفقیت انجام میپذیرد.  Th᠎is a​rticle w as done by GSA Content G᠎enerator ᠎DEMO!

مزیتهایی از قبیل وزن کم و قیمت مناسب، همراه با ویژگیهای منحصربه فرد در سهولت اجرا، این روش را بین همگان پرطرفدار و محبوب نموده است. در ادامه مقالات دانش فنی آلومینیوم همراه دیجی آلوم باشید. نحوه اتصال زیرسازی در اسکلت فلزی بصورت مستقیم و در اسکلت بتنی همراه با رول بولت و پلیت های مخصوص خواهد بود . پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی نما ها طرح های مختلف گرفتند و مقاومت بسیار پیدا کرده اند و با روش های مختلفی نصب می گردد. به دلیل عدم استفاده از ملات و بکارگیری همزمان چندین نیرو متخصص این نما بسیار سریع نصب خواهد شد. این روش از دهه ۷۰ میلادی در امریکا، بر روی نمای ساختمانهای بلند مرتبه و آسمانخراشها اجرا میشود. بهترین زمان اجرای نمای ساختمان با آجر نمای نسوز در فصل های گرم سال است، زیرا اجرای اجر در فصول سرد باعث یخ زدگی و در نتیجه ایجاد شوره به روی سطوح است. از مزایای طراحی نمای بیرونی ساختمان با آجر نما نسوز می توان به تحمل حرارت بالا و مقاومت در برابر آتش سوزی و تنوع در رنگ و اندازه اشاره کرد. کاهش حدود 80 الی 100 کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید