مراقب انواع نمای خشک Rip-off باشید

آجرنما در طرحها و رنگهای مختلف، هم در نمای بیرونی و هم در نمای داخلی ساختمانها استفاده بسیار زیادی دارد که بسیار به جذابیت بصری کار میافزاید و بند آجر نما به عنوان عملیات نهایی باید این جذابیت را به اتمام برساند. توسعه روزافزون تولید محصولات مختلف، جهت استفاده در نمای ساختمان و استفاده طراحان از مصالح نوین در اجرای نما از طرفی و محدودیت های روش ملاتی اجرای نما از طرف دیگر، باعث شده نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان هر روز بیشتر از قبل احساس شود. همچنین بندکشی دیوار آجری باعث استحکام و چسبندگی بیشتر آجر نما روی سطح کار شده و به زیبایی کار می افزاید. برای آشنایی بیشتر با در صنعت ساختمان سازی می توانید به سایت رایان بوک سر بزنید. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. یکی از مواردی که شاید در اجرای نمای آجری ساختمان کمتر مورد توجه قرار بگیرد؛ تمیز نگه داشتن نمای ساختمان مجموعه ها است. اگر میخواهید بهتر بدانید که نمای خشک ساختمان چیست، انواع نمای خشک را بشناسید و با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان آشنا شوید، با مجله خدمت از ما همراه باشید.

انواع نمای خشک

نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. اجراي نمای خشک، با استفاده از پیچ و مهره صورت میگیرد. و نحوه بند کشی آجر نما را مشاهده کنید، بنابراین فیلم آموزش بندکشی آجر نما را از دست ندهید. در آموزش بندکشی آجر نسوز ملات بندکشی آجر نسوز نما باید شل باشد و خیلی خمیری نباشد تا بند کشی آجر نسوز به خوبی انجام شود. اجرای نمای ساختمان با استفاده از سنگ باید بر اساس اصول و ضوابط و رعایت یکسری نکات صورت گیرد تا نمایی مقاوم و پایدار ایجاد شود.در این مقاله می خواهیم به روش های اجرای سنگ نما بپردازیم همراهما باشید. برای اجرای این عملیات، ابتدا باید محل مورد نظر را کاملا تمیز کنید و پیش از شروع کار آن جا را آبپاشی و مرطوب نمایید. برای بند کشی آجر نماهایی که سطح های آن شیاردار (دکوراتیو) می باشد مواد باید خمیری باشد. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. ᠎Po st h as be᠎en gener᠎at ed by behsaznama Conte nt G​en᠎erator Dem oversi on.

دتایل اجرای نمای خشک

نمای خشک آجری در برابر انواع شرایط آب و هوایی نیز مقاومت بالایی از خود نشان میدهد. جهت خرید انواع پودر بندکشی رنگی آجر از جمله: پودر بند کشی مشکی، سفید، قهوه ای، زرد و… ترکیب آجر با دیگر متریال ها یکی از راهکارهای مدرن سازی نمای ساختمان است. • اجرای نما بصورت نمای خشک : این روش از روش¬های امروزی و جدید است که در آن چندین مزیت نسبت به سایر روش¬ها وجود دارد. آجر انتخابی یا FBX : آجر انتخابی برای اجرای کارهای عمومی بنایی که نیازمند دقت بالا و ظرافت بیشتری هستند ، مورد استفاده قرار میگیرد. مقاومت پودر بندکشی: پودر بند کشی آجر با سیمان سفید مقاومت خوبی در برابر رطوبت محیط و آب های نزولی دارد و بر خلاف سایر مصالح بندکشی آجر نما یا ملات بندکشی، دچار انقباض و ترک نمی شود. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … بند کشی از نفوذ رطوبت به نمای آجری، پوسیدگی آجرها و شوره زدن آن ها جلوگیری می کند بنابراین باید با ملات استاندارد این کار را انجام داد و دقت داشت که هیچ فضای خالی در بندکشی بین آجرها باقی نماند.

قیمت آجر نما خشک

علاوه بر آن هنگام طراحی نما بافت منطقه نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر حفظ ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، این نوع نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی نیز ثوبت رنگ خود را حفظ می کند. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم نمای سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالا است. کاربرد نمای سرامیک خشک چیست؟ نمای خشک: هر آنچه باید دانست نمای خشک چیست؟ ملات بند کشی آجر نما باید فقط با ۱۵% آب ترکیب شود تا به صورت خمیری درآید. پودر بند کشی آجر نما یکی از کاربردی ترین محصولات که باعث تسریع عملیات بندکشی می شود. وجود لایه هوا در بین ساختمان و نما، باعث می شود که بخار آب به راحتی از ساختمان خارج شود و رطوبت در جداره ساختمان کاهش یابد. همچنین باعث می شود که نمای قبلی از بین برود و نمای جدید به وجود بیاید و همچنین نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که در برابر بارندگی آب به داخل نفوذ نمی کند و همچنین از به وجود درز آمدن چسب ها جلوگیری می کند. This a᠎rt​icle w᠎as done  with behsaznama C onte​nt Generator Demoversi on !

دیدگاهتان را بنویسید