مراقب اجرای نمای خشک آجر Scam باشید

در روش ویزیبل، هیچگونه شیاری در بدنه سرامیک ایجاد نمیشود و در نتیجه مطمئنتر است و سادهترین و ارزانترین روش اجرای سرامیک است. درسيستم نماي خشک ابتدا يک عايق حرارتي به طور مستقل با اتصال مکانيکي يا چسب به بدنه ساختمان محکم مي¬شود سپس چهارچوب يا اسکلت نگه¬دارنده که از جنس چوب، فولاد يا آلومينيوم مي¬باشد به ساختمان متصل شده تا نماي خشک با رعايت فاصله از عايق حرارتي بر روي چهارچوب نگه¬دارنده قرار گيرد. به این صورت است که ابتدا بندهای افقی و سپس بندهای عمودی، بندکشی می شوند. سرامیک خشک در ایران بیش ترین میزان تولید را به همراه داشته است و محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رساند. یکی از اصلیترین معایب نمای سرامیک ملاتی، سنگینی بیش از حد ساختمان به دلیل استفاده از ملات است دردسرهایی را به دنبال دارد. اجرای نمای خشک آجر ، یکی از متداول ترین روش های نماکاری با آجر نما است. مراحل نصب سرامیک خشک به این صورت است که در مرحله اول ما یکسری قوطی آهنی داریم که برای شبکهبندی و شاسی کشی از آن استفاده میکنیم. در پایان هر روز کاری، روی سطح بلوکهای باقیمانده با نایلون پوشیده شود.

اجرای نمای خشک

اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسیکشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشهای) یا ملات انجام میشود. ماده اولیه که می تواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد، عنصری از نمای خشک است که باید با دقت بیشتر مورد توجه قرار گیرد. نکته دیگری که از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است، فاصله فضایی است که برای نصب سنگ نما و کف باید در نظر گرفت. استفاده از سرامیک میتواند جلوهی ساختمان شما را چند برابر کند، اما این مصالح به جز جنبهی زیبایی، محاسن دیگری نیز دارد که در ادامه به آن میپردازیم، اما قبل از آن میخواهیم کمی با انواع و روشهای اجرای نمای سرامیک آشنا شویم. در صورتیکه سطح نمای شما شوره زده، چرب، کثیف و قارچ زده است، حتما قبل از اجرای محلول، سطح کار را با برس و یا فشار آب بالا کاملا تمیز کنید و اجازه دهید که سطح نمای شما کاملا خشک شود. در نمای خشک مصالحی که پوسته ساختمان را تشکیل می دهند، به اندازه ای از دیواره اصلی فاصله دارند. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد.

در صورتیکه آجر شما چرب، کثیف و شوره زده باشد، حتما آن را تمیز نمایید. سرامیک و کامپوزیت از جمله متریالهای مدرن و پرکاربرد در صنعت نماسازی هستند، در این مطلب قصد داریم که به معرفی این دو متریال بپردازیم و این دو را با هم مقایسه کنیم تا انتخاب را برای شما سادهتر کنیم. از آنجایی که سرامیک و کامپوزیت، از جمله متریالهای مدرن و پرکاربرد در صنعت نماسازی هستند، در این مطلب قصد داریم که به معرفی این دو متریال بپردازیم و این دو را با هم مقایسه کنیم تا انتخاب را برای شما سادهتر کنیم. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتماً چسب پلی اورتان را تهیه کنید و در جعبه لوازم خود قرار دهید. روش نمایان یا ویزیبل و روش پنهان یا اینویزیبل که در ادامه با این دو روش آشنا میشویم. این مراحل کلی نصب سرامیک بود، اما به صورت دقیقتر ما دو روش اجرای سرامیک خشک داریم. همانطور که گفتیم سرامیک خشک به دو روش visible و invisible اجرا میشوند. همانطور که گفتیم سرامیک یکی از مصالح محبوب در ساختمان است که در نمای داخلی و خارجی ساختمان به کار میرود. برخی معماران زیبایی را فدای عملکرد می کنند و طرحی ایجاد می کنند که موجب پرتی در فضا می شود.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

Th᠎is post was c re​at ed by ​behsaznama ​Content Ge᠎nera tor DEMO᠎!

این روش برای نصب سنگ های با ضخامت بالاتر از 2 سانتی متر و دارای تراکم کافی توصیه می شود. در تعیین قیمت دستمزد آجر نما متر مربع موثر است. ۴۰ میلی متر براساس نقشههای طراحی شده. اگر قصد طراحی و اجرای یک نمای شیک و مدرن را داشته باشید و بخواهید صاحب یک ساختمان با نمای بی نقص و زیبا باشید، حتما انتخاب متریال مناسب برای ساختمان، از مهمترین تصمیماتی است که باید بگیرید. بیایید کمی با این متریال پرکاربرد آشنا شویم و مزایا و معایب آن را با هم بررسی کنیم. پالتها روی هم قرار داده نشود. تا به این قسمت نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و نکات مهم در اجرای نمای سنگی مورد بررسی قرار گرفت. در این مقاله قصد داریم در مورد دتایل اجرای سرامیک خشک و همچنین انواع سرامیک خشک و قیمت سرامیک خشک نما نکات مهمی را بررسی و ارائه کنیم. نکات ایمنی چسب بلوک، مشابه سیمان است. پیمانکار نما میتواند در نمای سیمانی از سیمان و دانهبندی رنگی نیز استفاده کرد. در جانپناه هم وال پست افقی و قائم مطابق با ضوابط بالا اجرا می شود. در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می گیرد. کیسه ها باید روی کف خشک با حداقل فاصله ۱۰ سانتیمتر از زمین قرار گیرند و در معرض بارندگی قرار نداشته باشند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید