متریال نمای خشک و هنر زمان اداره

همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. در مواردی که نیاز به اعمال دو لایه رنگ نمای ساختمان وجود دارد می توانید با رنگ آمیزی مرحله ی اول تنها با گذشت یک ساعت به رنگ آمیزی لایه ی دوم بپردازید. شیشه های هوشمند یا SMART GLASSES به انواعی از شیشه اطلاق میشوند که با استفاده از جریان برق شیشه مات یا روشن شده و در واقع میزان جذب نور در شیشه های هوشمند را میتوان به صورت دستی تغییر داد و تنها با فشردن یک کلید، شیشه از حالت شفاف به تیره تغییر مییابد. کاملاً واضح و روشن است که معیارهای مرتبط با کیفیت و دوام رنگ در جایگاه خود بسیار مهم است زیرا هر چقدر مرغوبیت محصول بیشتر باشد به همان نسبت دوره های زمانی برای پوشش دهی مجدد سطوح افزایش پیدا خواهد کرد بطوریکه تنها با یکبار رنگ آمیزی می توانید شاهد پایداری و ماندگاری آن ها برای سالیان طولانی باشید. این ترکیبات رنگی دارای یک ماهیت تثبیت شده هستند بطوریکه در طولانی مدت از میزان رنگدانه های موجود در محلول آن پس از اعمال کاسته نمی شود.

هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد.

در ساختمان های با سطح نما خور وسیع و بلندمرتبه، استفاده از قطعات کوچک سنگ زمانبر خواهد بود. بعد از این اتصال چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که می تواند از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم باشد، روی ساختمان نصب می شود. این زیرسازی میتواند از جنس آلومینیوم یا فولاد باشد. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. به دلیل اینکه روش ملات و دوغاب در نما قابل استفاده نیست از روش اجرای خشک (شاسی کشی) استفاده میشود. پشت بندهای قائم فولادی قبل از اینکه به بیشینه ظرفیت خمشی برسد، دچار تغییر شکلهای قابل توجهی میشوند. رنگ سیمان با توجه به مواد خام که در ترکیب شان وجود دارد و همین طور مراحل تولیدشان تغییر می کلیک کنید کند. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود. در مطالب قبلی شما را با عوامل موثر بر قیمت ورق کامپوزیت آشنا کردیم. هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. رایجترین دستهبندی سرامیک خشک نما بر اساس نحوه تولید ، ضخامت ، سیستم های زیر سازی اجرا ی انها می باشد.

دیتیل اجرای نمای خشک

این سیستم با پنلهای رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا میباشد. در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. این روش از قدیمی ترین روش های سرامیک کاری است. شرکت آجر ساحل یک، آجر نماهایی را بسته به نوع مصرف انها، کیفیت و ظاهر تولید می کند که با بالاترین کیفیت و متقابلا مناسب ترین قیمت ان را در اختیار مصرف کننده گان قرار داده است. با تمامی مواد شوینده و پاک کنندهای که در بازار وجود دارد، میتوانید این محصول را شستشو دهید و با شستشو متداوم ظاهر آن تغییری نخواهد کرد. در تمامی شرایط آب و هوایی که به وجود میآید انبساط و انقباض ندارد.. کاملا ضد آب و ضد رطوبت هستند. در این روش ماسه و سیمان و آب رو ترکیب میکنن تا ملاتی خمیری به دست بیاید. این ریتم، نظم و ترتیب میان عناصر تشکیل دهنده ی نمای آجرنما را در خطوط، صفحات و احجام به کار رفته به نمایش می گذارد. فایبر سمنت که با نام سمنت برد نیز شناخته می شود صفحات سیمانی هستند که در آن ها از الیاف استفاده شده و ترکیبی از سیمان پرتلند، سیلیس و الیاف در آن به کار رفته است.

متریال نمای خشک

Th is data was g​enerated  with GSA  C᠎ontent Gen erat or DE MO!

انعطاف پذیری و قیمت مناسب نمای کامپوزیت باعث می شود که از این نما زیاد اسفاده شود. رنگ سفید روشن سیمان دارای یک اثر تزئینی برجسته است، و قابلیت انعطاف پذیری آن به شما امکان می دهد آن را با مواد تکمیل کننده مختلف، ترکیب کنید. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتماً چسب پلی اورتان را تهیه کنید و در جعبه لوازم خود قرار دهید. در روش سرامیک کاری با چسب، در بیشتر مواقع ابتدا سطح موزاییک چسب کاری شده و سپس سرامیک با چسب اجرا میشود. مانند تمام مصالح ساختمانی، سرامیک هم معایب خاص خودش را دارد که در ادامه بررسی میکنیم. سنگ ساختمانی، جسمی است طبیعی که از اجتماع یک یا چند کانی تشکیل شده و در اندازه دلخواه برش داده می شود و می توان آن را در انواع مختلف سابیده شده، آنتیک، کات بروکن، تیشه ای و … جذب زیادی با ملات وسیمان دارد و هرگز از ساختمان نمی افتد و خطر سقوط مصالح صفر است. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید