قیمت اجرای نمای سنگ خشک گزارش: آمار و اطلاعات

قبل از شروع اجرای نما، سطح بیرونی ساختمان توسط دوربین برداشت شود. البته باید دقت داشته باشید که استفاده کردن از روش تر دوام سنگ هایی که در نما به کار می رود را بیشتر می کند. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. در صنعت ساختمان سازی، مواد و مصالح بسیاری استفاده میشود که توجه به نحوه تولید آن ها و به کارگیری روش های جدید مثل استفاده از فناوری نانو در طراحی و تولید آنها می تواند تا حد زیادی از اثرات مخرب زیست محیطی آن ها بکاهد.  Da​ta w​as created  by G SA C on tent Gen erator DEMO!

فیلم اجرای نمای خشک

سرعت اجرا در نمای خشک بیشتر از روش سنتی است. استفاده از دستکش هنگام اجرای چسب پلی اورتان نیز مطالب بشتر لازم است. کامپوزيت¬ها يک کلاس منحصر به فرد از مواد هستند که از ترکيب دو يا چند ماده جداگانه تشکيل شده اند که ماده حاصل نسبت به هر کدام از اجزاي تشکيل دهنده استحکام و دوام بيشتري دارد. خاصیت رنگ پذیری این ماده باعث میشود در صنعت ساخت نمای ساختمان و دکوراسیون کاربرد وسیعی داشته باشد. این ماده به عنوان یک درزگیر قوی با پر کردن انواع درز و شیار مانع از نفوذ رطوبت و آب در سطوح میشود. آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود. از دیگر نکات اجرایی آجر در نما با استفاده از چسب، دقت در بندکشی بین آجرها می باشد تا مانع نفوذ آب به دیوار پشت نمای آجر شود تا خطر یخ زدگی و جدا شدن نما از بین برود. این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند شد و پس از أن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می گردد.

ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. کارگاههای درب و پنجره سازی چسب پلی اورتان به عنوان یک ابزار مهم و موثر در کارگاههای تولیدی درب و پنجرههای دوجداره مورد استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران زیادی قرار گرفته است. ظرفیت حفره هایی که پین سنگ درون آن ها قرار میگیرد بین 40 تا 115 میلی متر است. است. این ماده برای چسباندن انواع مصالح ساختمانی مانند سرامیک، سنگ، پلاستیک، کاشی، شیشه، چوب، فلز، بتن و غیره به عنوان نوعی اتصالدهنده محکم و با نفوذپذیری بسیار پایین قابل استفاده است. در نما های ساختمان های مدرن بسیار از این ماده استفاده می شود. از این ماده موثر میتوان برای کاربردهای متنوع صنعتی از جمله صنایع دستی، تجهیزات و ابزارهای تفریحی و غیره استفاده کرد. مصالح مورد استفاده برای زیر سازی و رویه نما باید از نظر زیبایی هم بررسی شوند که با هم تطابق داشته باشند. صفحات سیمانی فایبرسمنت به عنوان یکی از نوع های نما خشک سیمانی در ساختمان هایی با اسکلت بتنی و فلزی، برای دیوار داخلی، پارتیشن بندی سقف کاذب و نما استفاده می شود.

سوالات برای/درباره اجرای نمای خشک

برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. آب بندی و عایق کاری یکی دیگر از کاربردهای چسب پلی اورتان برای آب بندی سطوح مختلف و عایق سازی مکانهای در معرض رطوبت است. از مزایای این سبک نما میتوان به مقاومت بالا در برابر رطوبت،حرارت و باران های اسیدی و جلوگیری از نفوذ آلودگی و گرد و غبار اشاره کرد. همان طور که در مقاله نمای خشک ، اشاره شد نصب و اجرای نمای خشک آسان می باشد. از مزایای دیگر این نما میتوان به ثبات رنگ آن اشاره کرد. از پلی اورتان پلی اکریل با هدف خشک کردن جوهر و خاصیت پلی اورتان چسبنده، پلی اکریلت سنتز شده، امولسیونهای اصلاح شده و غیره تحت عنوان گیرنده جوهر آب استفاده میشود. صنعت چاپ چسب پلی اورتان بر پایه پلی یول، نسبت به انواع جوهرهای مبتنی بر آب دارای ویژگیهای برتری چون مقاومت بالاتر، ترکیبات غیر سمی، چسبندگی قوی، ویژگی غیر قابل اشتعال، قابلیت کنترل ویسکوزیته و دارای لایه روشن و خشکی قابل تنظیم است. رایمند تجارت با توجه به ویژگیها و کاربردهای فراوان چسب پلی اورتان در صنعت مبل سازی، صنایع خودرو، صحافی، تولید کفش، عایق سازی حرارتی، ساختمان و غیره برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه انواع چسب پلی اورتان با کیفیت بالا و قیمت مناسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید