قیمت اجرای نمای سنگ خشک نکات

زیرا بدلیل عدم دقت در اجرای آن و همچنین احتمال جدا شدن ملات، نمای اجرا شده چوبی دارای ظاهر نازیبایی خواهد بود. از اجرای نمای سنگی ر زمان یخبندان به علت احتمال یخ زدگی ملات جلوگیری کنید. اثرات به جای مانده از برش کاری مثل خاک و پودر سنگ را تمیز کنید. با توجه به اندازه میخ ، سوراخ با عمق و ضخامت مناسب حفاری می شود. شامل چندین لایه است که پوسته بیرونی,فضای داخلی تهویه پذیر, لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان را تشکیل می دهند. نکته مهم در اجرای نمای آجری با چسب ، پوشاندن یکدست و کامل سطح زیرین آجر با چسب است. از چسب سنگ برای اتصال سنگها و قطعات بر روی هم استفاده نکنید. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. ضمن اینکه هزینه ترمیم آن هم پایینتر خواهد بود. همچنین هزینه پروفیل آلومینیومی این روش در مقایسه با شاسی کشی در اجرای نمای سنگی با دوغاب و اسکوپ بالاتر است. با توجه به نوع گیره ها دو نوع روش در این نصب به کار برده می شود که در ادامه به بررسی این روش ها پرداخته شده است.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود و از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگیهای خود، طراحان و مهندسان ساختمانها را به خود جذب کردند. زمین لرزه، نشست زمین، جا به جایی ساختمان، عدم استفاده از چسب و ملات مناسب، انبساط و انقباض حرارتی و برودتی از سری مواردی بوده که منجر به ریزش و جداشدن سنگ نمای ساختمان میشوند. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل میشود. سپس پروفیل آلومینیومی افقی که نگه دارنده اصلی قطعات سنگ محسوب می شود، با پیچ و پرچ به پروفیل های عمودی نصب می شود.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

در اجرای نمای سنگی خشک ، ابتدا زیرسازی و شاسی کشی نما متناسب با وزن نما طراحی می شود. سپس پروفیل آلومینیومی به صورت عمودی که عموما به شکل L است روی اجزای شاسی کشی نما نصب می شود. در اجرای نمای سنگ خشک که به نسبت حالتهای بعدی از قدمت کمتری در ایران برخوردار بوده ابتدا سنگ نما را شاسی کشی و قالب بندی میکنند. مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. سطح سنگ نما باید صاف، یکدست و با قابلیت ظاهری مناسب (طرح، رنگ و رگههای مشخص) باشد. سنگ تراورتن، مرمریت و گرانیت قبل از نصب باید اسکوپ شوند. بعنوان مثال سنگهای مانند تراورتن و گرانیت در اجرای سنگ نمای ساختمان اگر اسکوپ نشوند زیاد دوام ندارند. اجرای نمای ساختمان با متریال متفاوت و بر اساس نوع سنگ انتخاب شده برای نمای ساختمان در روشهای گوناگونی انجام میشود.

متریال نمای خشک

لذا توجه به نوع مصالح آجری و شیوه اجرای نما، از اهمیت زیادی برخوردار است. در اجرای نمای سنگی ساختمان رعایت یک سری اصول و نکات در روشهایی متفاوت مثل اجرای نمای سنگ خشک و تر از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین توجه به اصول و اجرای سنگ نمای ساختمان امری ضروری و مهم است. قرار گرفتن نمای ساختمان در معرض تغییرات آب و هوایی و حوادث طبیعی و انسانی توجه به این اصول را اهمیت بیشتری بخشیده است. سنگ گرانیت، تراورتن، کوارتزیت، مرمر، سنگ آهک و ماسه سنگ بیشترین سنگهای به کار رفته برای اجرای نمای سنگی در ساختمان هستند که برای نصب آنها روشهای معرفی شده در اصول اجرای نمای سنک ساختمان به شرح ذیل اشاره میشود. چند نکته مهم و اساسی در هنگام نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در انواع مختلف وجود دارد که توجه به آنها در جلوگیری از ریزش و افتادن نمای سنگی تاثیر بسزایی دارد. در این مقاله از مجله خدمت از ما به نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و اجرای نمای سنگی اشاره خواهیم داشت. This post h as  been  done with the ᠎help ᠎of behsaznama  C​on᠎te​nt Generator DEMO !

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بیشتر بخوانید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید