فوق العاده مفید پیشنهادات برای بهبود اجرای نمای خشک

به آن دسته از سمنت برد هایی که حاوی این الیاف هستند، فایبر سمنت برد یا همان صفحات سیمانی الیافدار گفته می شود. سرامیک به عنوان سرامیک و صنعت وابسته گفته می شود. 2. استفاده از مصالح و سیستم های مدرن در اجرای نمای خشک، ستون های فولادی نمایان و بلوک های بتنی به عنوان مصالح کامل استفاده می شود. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. برای ساختمان های بلند که کار را برای کارکنان سخت می کند نمای خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. بازشوها: سطحی از نما که قابلیت عبور نور یا هوا را دارند، قابل باز و بستهشدن هستند و به منظور تامین نور یا تهویه ایجاد میشوند. ​A rtic le w᠎as created by behsaznama C​ontent G en᠎erator Dem ov​ersion!

انواع نمای خشک

از جمله نماهای خشک پر کاربرد در نمای ساختمان ها، به خصوص نمای ساختمان های اداری و تجاری، نمای کرتین وال یا نمای لامل است. یکی از زیباترین کاربردهایی فلزات و ورق های فلزی روی نما به گونه های مختلف است. هزینه اجرای آجر نما بسیار مختلف است و با توجه به متراژ و متریالی که در آن به کار رفته شده است هزینه آن مشخص میشود همچنین دستمزد اجرا کننده بسیار مختلف است هر چقدر اندازه ساختمان بزرگ تر و بلندتر باشد که قطعاً هزینه آن گرانتر میشود در حال حاضر اجرای آجر از نما متری N تومان تا متری N هزار تومان است ولی قیمت مشخصی ندارد همچنین هزینه برآورد شده برای اجرای مصالح آجری متری N تومان است. حال می خواهیم بدانیم چگونه این نما اجرا می شود. در حال حاضر ، پیشرفته یا سنتی یک ماده ، به جای اینکه به خود مربوط باشد ، به مفاهیم و دیدگاههایی مبنی بر اینکه ماده بر اساس آن استوار می شود ، به این معنی که نوع نگرش به این مواد تعیین کننده ویژگی پیشرفته یا سنتی آن است.

در گذشته مهمترین متریال جهت استفاده در نمای ساختمان ها، کاشی بود که با روی کار آمدن سنگ های طبیعی تزیینی، جای خود را به آن داد. نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از چارچوب های نگهدارنده استفاده می کنند. در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایدهها و نقطه نظرها و تفکرهای مدیران آن شرکت میباشد. و دیوار بیرونی را تا بالاترین نقطه ای که تحمل آن را احاطه کرده است. نکته مهم در مورد این نوع نما این است که از سیمان سفید در اجرای آن استفاده می گردد. نکته قابل توجه در مورد این متریال به نسبت کناف و پنل های گچی، ضد آب بودن این پنل ها می باشد که این متریال را مناسب استفاده در نما و محیط های دارای رطوبت می کند. مهمترین مرحله در تکامل سیستم های اجرایی نما در آغاز قرن نوزدهم بود.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

 Th is content w᠎as do᠎ne wi᠎th the ᠎help of behsaznama ​Content  Generato᠎r ᠎DEMO᠎.

جدایی سازه از قرن نوزدهم و متعاقب آن سازه های بتونی قرن بیستم منجر به پیشرفت های چشمگیر در تکامل سیستم های ساخت و ساز و طراحی شد. ورق های HPL که مخففHIGH PRESSURE LAMINATE می باشد یکی از متریال هایی است که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. پس شباهت بسیاری به روش قبل دارد و فقط چسب جایگزین ملات شده است. کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . ​Th​is has been generat ed by behsaznama C onte nt  Generato r ​DEMO.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجموعه ها لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید