فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه نماهای مدرن افزایش دهید

قبل از اجرای فرآیند پیچ و رولپلاک نما ،رعایت موارد فوق الذکر و همچنین کار با ابزار و ادوات استاندارد و کالیبره و انجام کار پیچ و رولپلاک بوسیله پیمانکار فنی ،مجرب و کارآزموده و ماهر که اشراف کامل به مقوله صخره نوردی صنعتی (دسترسی با طناب ) داشته باشد مزید علت خواهد بود . همچنین دسترسی به نمای زیبایی بیرونی را فراهم می کنند. آن هم در بناهایی که عمدتا نقش نمادین و مهمی در ورود شهرها به عصر مدرنیته ایفا میکنند. چرا که طبقات بالایی که در ارتفاع بودند از نیروهای باد چندان در امان نمی شرکت طراح و مجری نما ماندند. مساحت زمین ۴۰۰ متر مربع و کل بنا حدود ۳۰۰۰ متر مربع شامل طبقه همکف و نیم طبقه برای لابی و کاربری تجاری، طبقات ۲ و ۱ تجاری، یک طبقه برای زیرزمین با پارکینگ و ۴ طبقات بالا برای استفاده اداری چالش های استراتژی طراحی و اجرا در این پروژه حول محور کاربری، ارتفاع، مقیاس و موقعیت ساختمان است که در بافتی از ساختمان ها برای کاربری تجاری و اداری قرار گرفته است و نیاز به همسویی حجم این پروژه با این پارچه است. پنجره هایی که در طبقات پایین واقع شده تنها منبع نور طبیعی هستند که نور را به طبقات بالایی نیز انتقال می دهند.

هزینه اجرای نمای خشک

جالب است بدانید که خودروهای مسافربری ون و نیز آمبولانس از تولیدات این کارخانه هستند که در سال 1385 روانه بازار شده اند. پروژه ساختمان اداری تجاری ECUT در منطقه بلوار گیلان در شهر رشت واقع شده است که در گذشته میدان با ارزشی در این منطقه بوده است. چگونگی نصب سرامیک نما در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تنها با نصب صحیح و اصولی می توان زیبایی و کارایی این متریال را در کنار هم به ارمغان آورد. استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد. استفاده از فلدپاست و دیگر کانی ها در کنار خاک رس با دانه بندی ویژه در ترکیب آن باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه و تنش و در نتیجه سایش می شود که آن را به ویژه برای پوشش نما ها و به عنوان کفپوش در مناطق پر تردد مناسب می کند. این موارد شامل مقاومت بالای ساختمان در برابر زلزله، سبک نمودن فونداسیون و کاهش حجم مصالح مصرفی و سرانجام کاهش قابل توجه در میزان عملیات ترمیم و بازسازی میباشند. Post has ᠎been gener ated by behsaznama  C​ontent G en​er᠎ator DEMO​.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

سرامیک خشک امروزه که اجرای نماهای مدرن با فرمهای ساده رواج دارد یکی از بهترین انتخابها برای نمای ساختمان ها است. اما در واقع برای هماهنگی بیشتر با رطوبت جنگل و آب و هوای شرجی این منطقه به جای سنگ در نما از ترمووود استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. سقف های شیبدار دو طرفه برای هماهنگی با گونه شناسی ساختمان ها در رشت و به طور کلی در شهرهای شمالی ایران به جعبه های ریز مقیاس، ایجاد شده و تکثیر در پروژه اضافه شده اند. مساحت مؤثر هر داستان را افزایش داد و ویژگی های فضایی آن را افزایش داد و ما را به یاد گونه شناسی روستایی آشنای شهر رشت، خانه با حیاط انداخت. هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح، هماهنگی رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی، کاهش پرت مصالح به دلیل انجام محاسبات دقیق برای زیرسازی و طرح نما، وعواملی از این قبیل باعث افزایش کیفیت اجرای این نما می شود. اگر ديوار در اين حالت باشد شما ميزان بسيار کمتري از مصالح نماي خشک استفاده مي کنيد.

ما بطور مختصر در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم که عوامل موثر برقیمت اجرای نمای خشک مختلف می باشند دراین قسمت از مقاله به توضیح مفصل این عوامل موثر می پردازیم تا پاسخ سوال خود را بگیرید. و دیوار بیرونی را تا بالاترین نقطه ای که تحمل آن را احاطه کرده است. مقاومت آن به اسید خوردگی و پرتوهای فرابنفش بدین معنی است که ظاهر زیبای آن با وجود تابش مستقیم نورخورشید در طول زمان دست نخورده باقی می ماند. در پایان کار در حالی که چسب خشک نشده است چسب های مازاد را پاک نمایید. اگر برای نصب مجبور هستید برای هر متر مکعب از 8 کیلوگرم چسب استفاده نمایید این روش مناسب نیست و بهتر از روش های شن و سیمان استفاده کنید. قیمت سرامیک نمای ساختمان را عواملی چون کیفیت سرامیک، میزان مقاومت در برابر رطوبت، دوام بالا، دستمزد نصب، روش نصب و غیره تعیین میکند.

دیدگاهتان را بنویسید