شایعترین خطا مردم با اجرای نمای خشک میکنند

در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی شده و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود.تنها نقص وارد بر این روش نسبت به روش سنتی دوغابی این است که درروش خشک نمیتوان بهراحتی نماهای شکسته و کلاسیک را اجرا نمود. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود. در واقع ساختمان سازی باید بر اساس دستور العمل ها و الزامات چگونگی طراحی و اجرای نماهای مختلف، که مقاومت و پایداری آن ها را در برابر زلزله، بادهای شدید، سیل، ضربه ها و دیگر عوامل محیطی که روی دوام و ماندگاری نماها تأثیرگذار است، منبع انجام شود. عدم اجرای نمای سنگی به صورت صحیح و اصولی باعث می شود که بعد از مدتی در اثر گرما و سرما و یا باد و حوادث طبیعی، سنگ نمای ساختمان سقوط کند و باعث خطرات جانی و مالی فراوانی گردد.در این مقاله به بررسی انواع روشهای اصولی اجرای نمای ساختمان با سنگ می پردازیم. ۱۲-بلافاصله بعد از خشک شدن ملات در اتمام کار هر قسمت یا چند ردیف سنگ، بندکشی صورت پذیرد.

دیتیل اجرای نمای خشک

​Th is da​ta was do᠎ne  by behsaznama Content Generator D emoversi on!

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

رنگ آجر نمای کرکره ­ای به صورت تیره و به رنگ قهوه ­ای و یا قرمز تیره است. توجه داشته باشید ، طراحی اساسی فاصله و ابعاد است که باید در برابر عوامل مخرب جوی مانند باد و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار باشد. برد بتنی نوعی فایبر گلاس مقاوم شده با بتن است که از خواص هر دو متریال بتن و فایبر گلاس برخوردار هستند. طراحی و اجرای صحیح نما از اهمیت ویژه ای در اجرای ساختمان برخوردار است. از طرفی توجه به این نکته لازم است که روش اجرای خشک، در مقایسه با اجرای نمای سنگی با روش دوغاب و اسکوپ سریع تر خواهد بود و ملاحظات لازم برای خشک شدن نما را نمی طلبد. موم پرایمر نوعی پوشش و عایق رطوبتی پلیمری – معدنی بر پایه حلال است که به عنوان پرایمر دیوار سیمانی کاربرد دارد. بهترین متریال چوبی می توان گفت چوب ترمووود است که علاوه بر سبکی استحکام و مقاومت بسیار زیادی دارد. در پایین چند نمونه از مواردی که باید رعایت شود ذکر شده است:هرگونه قطعه ای که از قبل مانده شامل کفپوش، لمینت و یا ورقه هایی که قبلا بر روی کف نصب شده بود باید تعمیر و یا به طور کامل جایگزین شود.هرگونه ترک بر روی سطح بتنی اجرا شده در زیر کار باید تعمیر و یا به وسیله ی مصالح از بین برنده ترک پوشیده شود.چوبهایی که خراب شده و از بین رفته باید جایگزین شود و به صورت مناسب تقویت شود.

قیمت آجر نما خشک

که با زیبایی بی انتهای خود باعث تبدیل فضای خانه به فضای مورد علاقه شما میشود.در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش نصب سنگ های تراورتن را قبل ازاینکه مراحل نصب را شروع کنید به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید. در حالت کلی اجرای سنگ نما به دو حالت کلی، تر و خشکهچینی انجام میگردد. در طراحی نمای ساختمان از سادگی و با متریالهای مختلف می توان جذابیت خاص بصری و زیبایی خاصی برای ساختمان ایجاد کرد که در طراحی معمولا از دو سبک استفاده می شود 1-طراحی و اجرای نمای خشک 2- طراحی و اجرای نمای کلاسیک . سنگ تراورتن انتخاب کلاسیکی برای کف و دیوارها هم در داخل و هم در خارج ساختمان است. به همین دلیل برای محافظت از زیبایی طبیعی سنگ لازم است که سطح آن با سیلر پوشیده شود. همچنین شما برای اجرای نما به روش ملات نیازی به مطالعات مهندسی ندارید و می توانید از استادکار کمک بگیرید. نمای یک ساختمان همانند لباس انسان که اطلاعاتی از هر فرد به دیگران منتقل می کند ، اطلاعاتی از قبیل سبک و ساختار مصالح به کار رفته و خلاقیت طراح را به دیگران منتقل می کند و در حقیقت نمای ساختمان به نوعی شخصیت و هویت ساختمان است و برای همین زیبایی نما بسیار اهمیت دارد و در طراحی آن باید نهایت خلاقیت و نوآوری را به کار برد که در این نوع طراحی بستگی با کاربرد آن یعنی ساختمان تجاری ،اداری و یا مسکونی باشد طراحی متفاوتی انجام خواهد شد .

نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. اجرای سیلر بر روی سطح سنگ تراورتن بسیار آسان است و باید در هنگام نصب و بعد از آن به صورت دوره ای ( معمولا هر ۳ تا ۵ سال) اجرا شود. نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن ارزان می باشد. در نمای خشک مصالحی که پوسته ساختمان را تشکیل می دهند، به اندازه ای از دیواره اصلی فاصله دارند.

Da ta has ​been gen᠎erat​ed with the he lp ​of behsaznama C on​te᠎nt᠎ G enerator Demover​si on!

دیدگاهتان را بنویسید