سه پیشنهادات از یک اجرای نمای خشک Professional

ظاهر سنگ استفاده شده در اجرای نمای خشک سنگ ، به دلیل تمیز بودن و عدم ایجاد لکه روی آن ، بر خلاف روش تر و نیاز به تمیز کردن سنگ به دلیل دوغاب ریزی ، بی نقص و دارای زیبایی بیشتری است. نمای ساختمان همانطور که در مقاله منظر شهری و تاثیر نما ساختمان بر سلامت روانی انسان، مفصل به آن پرداخته شد، یکی از مهمترین عناصر منظر شهری و عاملی تاثیرگذار بر ساکنین شهر است. عوامل متعددی وجود دارند که روی قیمت نمای خشک ساختمان تاثیر میگذارند. نمای خشک به دلیل مزایای متعدد و ویژگیهای مثبت که دارد بسیار پرکاربرد و رایج می باشد در ادامه معرفی مزایا و ویژگی های این نوع نما میپردازیم با ما باشید . از مزایای مهم این نوع آجر ضد شوره بودن آن است. استفاده از سیستم نمای خشک در طراحی نمای ساختمان چه خارجی و چه داخلی مزایای متنوع و متعددی خواهد داشت. اجرای سنگ نما به صورت تر و خشک چه تفاوتی دارد؟ برای معرفی انواع سنگ های مورد استفاده در اجرای نما ساختمان باید بگوییم ،سنگ ها به سه دسته سنگ آذرین، سنگ رسوبی و سنگ دگرگون تقسیم می شوند که هر کدام دارای انواع مختلف و قابلیت های مخصوص به خود هستند.  Art icle has ᠎be en c reated by G SA Content G᠎en erat​or Demover sion.

دتایل اجرای نمای خشک

در روش نصب خشک مجری نما باید توجه داشته باشد سنگی را که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می دهد، ضخیم باشد، چرا که در این روش، نیاز به سوراخ کردن سنگ است و چنانکه سنگ از ضخامت مناسبی برخوردار نباشد ترک خواهد خورد. اما چرا نماهای آجری پس از سال ها هنوز هم گزینه مناسبی هستند؟ ازین جهت باکیفیت ترین رنگ نما ساختمان را انتخاب کنید تا نیازی به نقاشی ساختمان در هر سال نداشته باشید. این نما در چند سال اخیر توانسته جای خود را در مراحل ساختمان سازی باز کند، که می توانید آثار آن را روی برج های شهر مشاهده کنید. طی سالیان اخیر شکوفایی عجیبی در صنعت ساختمان سازی رقم خورده، که دیگر شاهد ساختمان هایی بی روح و تکراری در شهر نیستیم، مهندسان برای تنوع در نما و جلوه بیشتر ساختمان ها ، از نمای خشک استفاده می کنند. مهمترین ویژگی این متریال ساختمان، قابلیت شکل پذیری آن است؛ به طوریکه معماران میتوانند هر طرحی که در ذهن خود دارند را توسط کامپوزیت ها اجرا کنند.

امروزه شرکت­ هایی وجود دارند که به صورت تخصصی کار شستن نمای ساختمان را انجام می ­دهند. یک نمای ساده می تواند به مراتب زیباتر از نماهای نامفهوم با مصالح در هم ریخته، پراکنده و متعدد باشد. مصلاح و متریال به کار رفته در نما هم میتواند بسیار متنوع باشد، در واقع این قطعه از سازه فرصتی برای آزمایش و نشان دادن استعداد و خلاقیت مصالح نمای خشک معماران است. از زمانی که بشر توانست سنگهای جذاب را از دل کوه ها استخراج کند، استفاده از سنگ نما هم شروع شد. بنابراین سیستم نمای آجری بر روی دیوار پشت بند قائم فولادی، زمانی بهترین عملکرد را دارد که پشت بندها از سختی بالایی برخوردار باشند. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد.  This artic le has been written wi᠎th the help  of GSA Content  Gen​erator Dem ov​er sion᠎.

درروش اسکوپ سنگ، شیارهایی در پشت سنگ توسط فرز ایجاد میشود و سپس با سیم آرماتوربندی گالوانیزه، این شیارها بسته میشود تا سطح تماس دوغاب با سنگ بیشتر شود و مانع از ریزش سنگ گردد. روش اجرای نما سنگ بصورت خشک، مجری نما را در ایجاد نمایی کامل و بی نقص و دارای زیبایی دلخواه در سریعترین زمان ممکن یاری می کند.مجریان نما با این روش شدیدا در زمان ساخت بنا صرفه جویی می کنند. ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت آن ها نفوذ نمی کند. و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در روش اجرای نما سنگ بصورت خشک، فضای خالیای به میزان تقریبی ۳۰ تا ۴۵ میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق حرارتی عمل میکند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بیشتر بخوانید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید