سه عادات بسیار کارآمد نماهای مدرن

اجرای نما ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی همچون سنگ، سیمان، شیشه، چوب، آجر و کاهگل صورت میگیرد. از مزایای استفاده از این نما در ساختمان می توان به مقرون به صرفه بودن آن، سرعت بالای اجرا، سازگار با محیط زیست، تنوع در رنگ و طرح و مقاوم بودن آن در برابر آتش مجری نمای سرامیک خشک سوزی اشاره کرد. از جمله معایب استفاده از نمای سیمانی این است که امکان شکستگی و ترک خوردگی در آن وجود دارد و عایق صوتی ضعیفی می باشد. در ساختمانهای قدیمی از مصالح محدودی در اجرای نما استفاده میشد. با این حال اجل به عباس امیری اجازه نداد تا تکمیل خانهاش را ببیند و چند روز قبل از پایان کار امیری فوت کرد. این فرایند از زمان شروع تا زمان بهره برداری باید اعمال گردداجرای نمای ساختمان، طراحی و اجرای نما سنگی، طراحی و اجرای نما کلاسیک، طراحی و اجرای نما سنگی، طراحی و اجرای نما ایرانی، طراحی و اجرای نما مدرن در سراسر ایران انجام می شود . Ott مجری تخصصی اجرای نماهای سیمانی ( کلاسیک و مدرن ) ، سطوح قوسی و یا اشکال خاص و منحصر به فرد با ۱۵ سال سابقه در صنعت ساختمان و پروژه های خاص عمرانی در ایران.

ی رومی سیمانی مؤثر است.

استفاده از این نماهای مدرن سبب گردیده که دتایل های نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله شیشه های فریم لس و نماهای لامل(Face Cap) می باشد. نورپردازی قادر است نمای ساختمان شما را در زمانی که هوا تاریک می شود به اندازه زمانی که روز است یا حتی فراتر از آن زیبا جلوه دهد. نمای سنگ در ساختمان، از نماهای بسیار پر طرفدار و پر کاربرد می باشد. این روش در عصر حاضر طرفداران زیادی دارد، زیرا عایق صوتی و حرارتی خوبی ایجاد می کند، سرعت اجرای آن به نسبت دیگر روش ها بسیار بالا است، از ایجاد ضایعات ساختمانی جلوگیری می کند، برای ساختمان های بلند مرتبه به راحتی قابل اجراست و امکان ترمیم و تعویض مصالح خراب شده را فراهم می آورد. همانطور که با محصولات بهینا نما آشنا هستید می دانید که طبق ضوابط نما بالا بهترین گزینه برای نما در حال حاضر ابزارهای epsمی باشد . از طرفی نوع سیمان مصرفی در نماسازی نیز در تعیین قیمت اجرای نمای رومی سیمانی مؤثر است. ضمن اینکه با انواع شرایط آب و هوایی نیز سازگاری کامل دارد. در چنین نماهایی تقریبا همه قسمت ها طبق یک الگوی مشخص طراحی می شوند، ولی یک قسمت به طور مشخص و بارزی با بقیه بخش ها تفاوت دارد.

روش اجرای نمای خشک

پلاستر سیمانی در واقع نقش زیرساز را دارد و کمک میکند تا مصالح آغشته به چسب، به نحو بهتری به دیوار بچسبد. برای جلوگیری از این کار بهتر است روی نما به فاصلههای حدود ۵/۱ تا ۲۲ متر خطوطی در جهتهای عمودی و افقی ایجاد نماییم تا از دیده شدن ترکهای احتمالی جلوگیری شود. طراحی پنجره های نما، محل قرارگیری آن ها و ریتمی که آن ها را به یکدیگر مرتبط می کند باید ضمن طراحی در نظر گرفته شود. انتخاب رنگ هایی که قرار است در اجرای نما به کار روند و خصوصا تناسب آن ها با هم از جمله مواردی است که باید حتما مد نظر قرار دهید. نمای ساختمانی که در منطقه مرطوب قرار دارد مسلماً با نمای خانه ای که در منطقه گرم و خشک قرار دارد کاملاً متفاوت است؛ زیرا هم طراحی و هم مصالحی که برای نماکاری ساختمان استفاده می شوند باید از قابلیت های ویژه برای آب و هوای مورد نظر برخوردار باشند.

در صورتی که از یک رنگ نامناسب استفاده کنید، همه برنامه ها به هم خواهد ریخت. هرگز مرحله انتخاب رنگ ها را به بعد از پایان مرحله طراحی موکول نکنید. رنگ در ظاهر نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی می گذارد. یک سر اسکوپ را بر روی دیوار و سر دیگر آن را روی شیار سنگ قرار می دهند به طوری که سوراخ اسکوپ در امتداد سوراخ سنگ باشد. اجرای نما به این روش باید مطابق نقشه صورت گیرد و به همین خاطر بهتر است آن را به دست نیروی کار متخصص سپرد تا دقت کار بیش تر شود. بر این اساس چندین گزینه طراحی (آلترناتیو) به شما به عنوان کارفرما ارائه می شود تا دست تان در انتخاب باز باشد. مراحل اجرای نما شامل سه مرحله طراحی، زیرسازی و در نهایت اجرا است. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. نورپردازی باید در راستای تکمیل نما انجام شود و روی خصوصیات آن تاکید کند. اگر قصد بازسازی نمای ساختمان را داشته باشید باید حتما اکثریت افراد ساختمان رضایت داشته باشند. پنجره ها عناصری هستند که میزان شفافیت یک ساختمان را تعیین می کنند. A᠎rticle has been g ener​at ed ᠎wi th behsaznama Content Gene ra᠎tor  DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید