سه روشی که می‌توانید در حالی که کمتر خرج می‌کنید قیمت اجرای نمای خشک سرامیک بیشتری دریافت کنید.

اگر بخواهیم نمایی را با ملات سیمان اجرا کنیم، چیدمان آجر و دوغابریزی و سفت شدن ملات، زمان زیادی را از ما میگیرند. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم. این قیمت برای سال 1400 است و طبیعتا با افزایش قیمت مصالح و اجرت، افزایش مییابد. شست و شوی نمای سیمانی بسیار راحت انجام میشود و برای اینکار تنها به واترجت،مواد شوینده و اگر ساختمان ارتفاع زیادی دارد به راپل نمای ساختمان نیاز دارید. لذا توجه به نوع مصالح آجری و شیوه اجرای نما، از اهمیت زیادی برخوردار است. این مسئله منجر به امنیت بیشتر و جلوگیری از سقوط مصالح در اثر تغییر دما و حتی زلزله میشود. در مورد سایر سنگها با سطوح صیقلی برای جلوگیری از جدا شدن از نما و سقوط آنها را توسط ابزاری به دیوار محکم می کنند. دراین میان سنگ تراورتن با توجه به تنوع زیاد در رنگ و طرحهای زیبای طبیعی خود توانسته جایگاه ویژهای در بین سایر انواع سنگها به خود اختصاص دهد. همینطور به علت جذب گرد و غبار بعد از مدتی زیبای خود را از دست می دهد.  This ​post w as cre​at ed by behsaznama C on tent Generator D​emov ersi on!

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

با این روند، فاصله ای معین میان نمای خشک و عایق حرارتی وجود خواهد داشت که خود این فضای خالی هم عایقی در برابر اتلاف انرژی است. رنگ در نما به عنوان پوشش تزئینی و لایه نهایی، جهت عایق حرارتی خارجی منبع استفاده میشود. کامپوزیت یکی از مصالح ترکیبی، متشکل از دو لایه پوششی آلومینیوم با یک هسته پلی اتیلن می باشد. نانو نما پوششی کاملا نامرئی می باشد که می تواند به حفظ سطوح مختلف کمک کند. مورد استفاده در نمای خارجی ساختمانها هست که بعلت چسبندگی بسیار خوب به سطوح بتونی و همچنین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، هوا و رطوبت یک پوشش مناسب برای رنگآمیزی سطوح بتونی و نمای ساختمان به جهت زیباسازی و همچنین عایق حرارتی هست بنابراین برای سطوح ساختمانی که مدام در معرض نور، باد، باران و دیگر جریانات آب و هوایی هستند، رنگ نما، پوششی مناسب و مقاوم است. • کاهش اتلاف انرژی: در سیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی با اتصالات مکانیکی یا چسب به بدنۀ ساختمان متصل شده و سپس قاب یا اسکلت نگهدارندهی نما به ساختمان وصل میشود.

انواع نماهای شیشه ای که امروزه در سطح شهر با آنها مواجه هستیم عبارتند از: « فریم لیس، اسپایدر، کرتین وال، نمای دو پوسته شیشه ای» البته نماهای تماما شیشه به علت ضریب هدایت حرارتی زیاد باعث مصرف زیاد انرژی جهت تأمین گرمایش و سرمایش می شوند و در مجموع باعث اتلاف انرژی میشوند. آجر نما خشک امروزه به عنوان یک نمای ساختمانی شیک، جدید و مدرن به شمار میآید. در طراحی ساختمان، نما مهمترین بخش به شمار میرود. ممکن است در اجرای نمای ساختمان از لحاظ معماری داخلی بسیار خوب کار شده، اما در ظاهر ساختمان، هیچ هماهنگی مشاهده نشود. روکش سرامیکی برای مشتریانی که میخواهند نمای متمایز و جذابی داشته باشند که بتواند هم زمان هم در برابر آب و هوا مقاومت کند و در عین حال بدون تعمیر و نگهداری باشد بسیار جذاب است. رنگ نما یک رنگ بر پایه اکریلیک و ضد آب است و با بهره گیری از افزودنی های سیلیکونی، ساختار مناسبی به عنوان پوشش رنگ نمای ساختمان دارد. آب به راحتی در آنها نفوذ نکند. شبکه های طوری کششی بر خلاف انواع توری سیمی مفتولی که به هم بافته می شوند، یک پارچه بوده و از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند. در این زمینه برنامه های زیادی برای مدیریت مصرف انرژی در جهت سهولت نگهداری، بهبود مداوم، ایمنی و بهره وری ساختمان و افزایش عملکرد اجزای ساختمان صورت گرفته است.  This c​ontent has be᠎en created with the he lp ᠎of behsaznama Con᠎tent Generat or DEMO!

قیمت آجر نما خشک

این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است. استفاده از این ملات در نماسازی استحکام بنا را حفظ کرده و به دوام و پایداری ساختمان کمک می کند در نتیجه سیمان باعث افزایش عمر ساختمان نیز می شود. با پیشرفت علم شیمی، مهندسان توانسته اند چسب هایی را تولید نمایند که می توان به کمک آنها، سنگ و یا سرامیک را بدون هیچگونه نگرانی به نما متصل نمود. بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود. که متوجه پوسته خارجی می باشد، متوجه خود ساختمان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید