ستاره بودن در کسب و کار یک امر نما خشک است

زیرا در صورت عدم وجود استحکام کامل جوشکاریها، احتمال جدا شدن نما و خطرات جانی در اثر آن وجود خواهد داشت. در ادامه به معرفی کامل نما خشک ساختمان میپردازیم. در ادامه مهم ترین مزایای اجرای نما خشک ساختمان را معرفی می کنیم. با توجه به نقشه های اجرایی، اولین اقدامی که باید صورت پذیر، پیاده سازی تراز و میزان پیش آمدگی های زیرسازی بوسیله ریسمان کشی می باشد. بنابراین میتوان گفت که اولین نماهای خشک بهصورت سنگی ساخته شدند. در پایان میتوان گفت مهمترین نکته در اجرای نمای فریم لس – یوچنلی ، استفاده از چسب های با قابلیت کشسانی و چسبندگی بالا و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف میباشد . به همین دلیل استفاده از چسب مناسب در ۲ جداره سازی شیشه های نمای فریم لس – یوچنلی دارای درجه بالایی از اهمیت میباشد. به همین دلیل بهترین نوع سرامیک برای نمای ساختمان محسوب می شود. در حدود سال 1900 میلادی تولید صفحات سیمانی که با الیاف آزبستی مسلح شده اند، ابداع گردید.این صفحات بدلیل دارا بودن آزبست، شکننده و سرطان زا هستند که به همین دلیل استفاده از آن در صنعت ساختمان گسترش چندانی پیدا نکرد.با ارتقاء فن آوری، الیاف مختلفی برای مسلح کردن صفحات سیمانی از نوع چوب وغیره آغاز گردید. This ​data was done ​by behsaznama Content Gen er ator Dem ov er sion!

اتصالات نمای خشک

درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. پس از تکمیل جوشکاری های شاسی کشی، حتما قطعات فلزی بوسیله ضدزنگ پوشانده شود تا از پوسیدگی آن جلوگیری بعمل آید. پس از اتصال سازه الومنیومی نمای فریم لس – استپ یونیت به سازه اصلی ساختمان ، به وسیله براکت و نبشی ( با ۲ سوراخ لوبیایی ) و پیچ و مهره و واشر فنری که روش نصب اصولی سازه نمای فریم لس – استپ یونیت به سازه اصلی ساختمان میباشد .  C᠎ontent w as gen᠎er ated by behsaznama ᠎Cont ent Gene᠎ra​tor DEMO.

قیمت اجرای نمای خشک

نمای فریم لس یه طور کلی به طیف های متنوعی تقسیم بندی میشود. همچنین نمای آجری خشک نسبت به سایر روش ها عمر بیشتری دارد. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. نمای فریم لس در اصطلاح لغوی به معنای نمای فاقد فریم میباشد ولی در بحث کاربردی به نماهایی گفته میشود که در نمای بیرونی ساختمان هیچگونه پروفیلی دیده نشود و یا کمترین میزان استفاده از پروفیل جهت نگهدارنگی شیشه ها در داخل قاب ها مورد استفاده قرار بگیرد. در صورت استفاده از چسب های با کیفیت بالا جهت چسبانیده شدن شیشه های استپ یونیت بر روی قاب های الومنیومی ، سیستم نمای فریم لس – استپ یونیت یکی از مقاوم ترین و زیباترین سیستم های نمای فریم لس را به دست میدهد .

طراح و مجری نمای خشک

سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. در طراحی نما، از حداکثر اندازه پنجره برای نورگیری استفاده کنید. تصاویر بالا نمونه هایی از انواع نمای آجری مدرن، سنتی و کلاسیک می باشند که توسط معمارانی خلاق طراحی شده اند. پس از آن با پروفیل های آلومینیومی اکسترئدی جهت ساخت فریم های آلومینیومی استفاده میگردد که عمدتا به صورت دایکاستی اسمبل میشود . پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. چنان چه المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت کوچکی از پوشش و نما را باز کرد. پیشنهاد می گردد، جهت سهولت نصب دستک ها ابتدا، شروع و پایان مسیرهای مستقیم جوشکاری دستک صورت پذیرد و با استفاده از ریسمان می توان در فواصل مشخص شده مابقی دستک ها را نیز نصب نمود. با استفاده از قابلیت تنظیم کرکره ها می توان از پرتوهای خورشیدی برای گرم کردن ناحیه نزدیک پنجره استفاده کرد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نماهای مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید