راک استار بودن در صنعت شما یک موضوع سرامیک پرسلانی است

اين نما جهت ساختمانهاي مسكوني و تجاري نيز توصيه ميگردد. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) ، این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. پایین بودن هزینههای جانبی و تنوع دتایل اجرای سرامیک خشک تاثیر زیادی بر قیمت سرامیک خشک نما داشته و اجرای نمای سراميک خشک را به شیوهای موفق در این صنعت تبدیل کرده است. ضمنا اجرای نمای خشک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها مقاوت بالا در برابر باد می باشد. This content h as been created with behsaznama Conte᠎nt  Generat​or Demover᠎sion​.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک – آیا شما آماده برای یک عالی عامل هستید؟

همچنین فشار مکانیکی و تحمل بار چهار چوب و اتصالات تست می شود و از چهارچوب و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر نیروهای فیزیکی چون باد، طوفان و زلزله مقاومت دارند. هدف نشریه شماره ۷۱۴ طراحی و ارائه ضوابط اجرایی نماها تحت اثر بارهاي لرزهاي، باد، ضربه و سایر عوامل محیطی و ارائه راهکارهاي مناسب براي مهار آنها است. به طور کلي يکي از مناسب ترين و متداول ترين مصالح ساختماني اين نوع مي باشد. در حقیقت ، دلیل اصلی این سرامیک ها در جهان کاهش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های نگهداری ساختمان از نظر مصرف انرژی است. در این روش امکان اعمال طرحهای خاص کلاسیک و شکسته در اجرای سنگ نمای ساختمان به نسبت روشهایی مثل اجرای سنگ نمای تر یا دوغاب سخت تر میباشد. اگر دیوار تازه ساخته شده باشد، باید مطمئن شد که دیوار خشک شده و سطح آن سخت میباشد تا پین محکم در حفرۀ ایجاد شده بر روی دیوار بایستد و احتمال درآمدن پین نصاب نمای خشک وجود نداشته باشد. برای اجرای نمای شیشه ای مستلزم چارچوبی برای نگهداری از نما می باشد که صفحه های شیشه ای را در بر بگیرد. Anchor (انکر) یک نوع پیچ است که با فرو رفتن داخل تایل ها باز خواهند شد و جای خود را محکم می کند.

سرامیک پرسلانی موظف است در کسب و کار شما تأثیر بگذارد

در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. برای ویلاهای مستقر در محوطهٔ سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی مبان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطهٔ بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد. پیش از این از چیدانه پرسیدهاید که اصلاً نمای خشک ساختمان چیست؟ دلیل اصلی انتخاب نما این است که لایه محافظتی را به ساختمان اضافه می کند.

هرچند ، به علاوه همه این عملکرد های بیان شده ، ما این نیاز را احساس کردیم که بایستی سایر جنبه های عملکردی نما، مثل اجرای صحیح نما ، بحث زیست محیطی ، پایداری نما ، یکپارچگی عملکرد مناسبش در سرتاسر زمان و… برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. هدف اصلی این گروه، طراحی به روز و خلاقانه در عرصه معماری و طراحی داخلی است. نحوه اجرا و قيمت نماي سراميك خشك به روز محاسبه ميگردد. طراحی محاسبه و اجرای نمای مدرن شیشه ای ، کرتن وال ، فریم لس ، اسپایدر ، سرامیک خشک و نمای ترکیبیطراحی و اجرای سازه های شیشه ایی و نمای مدرن ترکیبی ، نورپردازی ، طراحی و اجرای پروژه های لوکس انواع یراق الات نمای شیشه اسپایدر.تولید پروفیل فریم لس و کرتن وال .تولید و ساخت پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc. نما های سنتی ، نما های تهویه شونده و نماهای دوپوسته شیشه ای ، با ملاحظه بیشترین متریال مورد استفاده در هر گروه ، به طوری که مصالح نما و سیستم های انتخابی برای هر کدام از اینها را مورد بررسی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید