راهنما برتر به بهترین کتاب های موسیقی

در پی ناشری هستم که پخش کننده کتاب هم باشد و ضمنا تمایل دارم که امتیاز کتابهایم را بفروش برسانم . بنده کیخسرو محمودی پور مؤلف آموزشی کتاب آموزشی موسیقی و ( گیتار ، از مبتدی تا حرفه ای برای کودکان و بزرگسالان مخصوص چپ و راست دست ) هستم که چهار کتابم از سال 83 به بعد توسط انتشارات دهسرا در رشت چاپ شده و معروفیت کسب نموده ام و هنوز هم در حال آماده کردن دو کتاب دیگر خود هستم . تا به حال خوش گوشت خورده اید؟ با این حال شروع آموزش گیتار از سنین کودکی می تواند تاثیر مستقیمی بر هوش هیجانی و عاطفی و حتی تاثیر مستقیمی بر افزایش یادگیری ریاضی و … این مجموعه از سری اول کلاسیک و پاپ شروع می شود در این دیسک از طرز گرفتن گیتار و تمرینات دست راست و چپ شروع می کنیم و تا اجرای ریتم و اکورد و اجرای چند قطعه ساده کلاسیک به پایان می بریم که ضمن آموزش هفت اکورد 10 قطعه ساد و 4 ریتم را فرا خواهید گرفت. همچنین می تونید درس اول از نسخه اول این مجموعه رو از سایت موسیقی باساز به رایگان دریافت کنید و ببینید.

فروشگاه کتاب های موسیقی

این مجموعه پنج دیسکی شامل تئوری عمومی موسیقی، حالات یک ضرب یا تئوری پیشرفته، شیوه کامل آموزش گیتار اول (کلاسیک-پاپ)، شیوه کامل آموزش گیتار دوم (کلاسیک پیشرفته) و شیوه کامل آموزش گیتار (کلاسیک تخصصی) است. ، دکتر اعظمی ، پیام ، نور ، ، دانلود کتاب شیمی عمومی ۲ مورتیمر pdf عمومی ، دانلود کتاب شیمی عمومی ۲ مورتیمر pdf . دانلود کتاب مجربات ابن سینا pdf کامل دو جلدی 260 صفحه … دو کتاب دیگر نیز با نام های “آموزش و یادگیری آکوردهای گیتار” و یک کتاب ۵۵ صفحه ای به زبان انگلیسی می باشند. 2 کتاب پرطرفدار از این پیانیست در بازار ایران وجود دارد که جلد اولش به نام روش علمی برای مبتدیان در ساز پیانو شماره 599 مناسب مبتدیانی است که به تازگی تصمیم به فراگیری پیانو گرفتهاند و جلد دومش به نام پیانیست جوان شماره 823 برای سطوح حرفهای و پیشرفته طراحی شده است. کافه کتاب کافه کتاب، با هزاران جلد کتاب نایاب، بزرگترین وبسایت دانلود …

همیشه موسیقی پاپ جزو پرطرفدارترین موسیقی ها بوده و هست درواقع این موسیقی به این دلیل مورد پسند عام قرار گرفته که بسیار ساده و قابل فهم هست .در موسیقی پاپ یکی از چیز هایی که همه به خاطرش سراغ یادگیری گیتار می روند این است که بتوانند با گیتار قطعات مختلف این سبک را بخوانند و همراهی اجرا کنند گاها ملودی هم بتوانند اجرا کنند. اینکه چه سازی قرار است بنوازید و یاد بگیرید ، البته خیلی در خرید ساز فرق دارد مثلا برای خرید گیتار نکات خاصی مورد توجه میباشد یا برای خرید پیانو باید به موارد تخصصی و ضروری توجه کنید اما به طور کلی توصیه هایی برای هم ساز ها وجود دارد که فرقی نمیکند چه سازی را انتخاب کردید و شامل کلیه ساز ها می گردد که در زیر با برخی از این شرایط بیشتر آشنا میشوید. اگر در این مورد با اینجانب همکاری می کنید و یا به تخصص بنده نیاز دارید در خدمتم .

قطعات موجود در کتاب پیانیست بیشتر براى نوازندگانی مناسب است که در سطح متوسطی از نوازندگی قرار دارند؛ همچنین این کتاب میتواند یک گزینه ایدهآل نیز برای مبتدیان باهوشی باشد که به تازگی قدم در عرصه موسیقی نهادهاند؛ از این رو مبتدیان قادر خواهند بود پس از فراگیری درس شماره ١۵ کتاب بِیِر قطعات اولیه کتاب را آغاز نمایند و پس از طى کردن حدود ۵٠ درس از آن، قطعات بعدى را به راحتی بنوازند. این ساز کوچک که به راحتی قابل حمل است، از جمله سازهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقهمند هستند. کتاب پیانیست حاصل ۲۰ سال تجربه تدریس موسیقی است، در این کتاب سعى شده است تا به بهترین نحو از آکوردهاى درست و فرم هاى صحیح دست راست و چپ استفاده شود؛ به طورى که براى هنرجویان و هنرآموزان محترم قابل اجرا باشد. شیوه کامل آموزش گیتار با هر سه دیسک کامل در این محصول یکجا و با قیمتی کمتر تقدیم می شود. البته لازم به ذکر است که بهتر است این لوازم را درون یک جعبه یا سبد با بسته بندی خاصی قرار دهید. درباره کتابهایی که میخوانید با دوستانتان گفتگو کنید؛ بدانید دیگران چه مطالعه میکنند و به آنها اجازه دهید کتابخانه شخصی شما … This data h᠎as  be en do᠎ne wi th the help ​of G​SA Content Gen erat or DEMO .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید