ده شگفت‌انگیز هک اجرای نمای خشک آجری

یکی از انواع بتنهای معماری است که به عنوان پرداخت نهایی سطوح داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. این نما نسبت به سایر انواع نماهای مدرن با استقبال بیشتری مواجه شده و علت آن ظاهر کاملا شفافی است که ایجاد می کند. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روش ها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود. آجرهای امروزی با آجر هایی که 7000 سال قبل از میلاد، از گل بود و در آفتاب خشک می شد. قبل از اجرا سطح با برس تمیز شود. آماده کردن سطح دیوار نما برای اجرا به گونه ای که سطح دیوار کاملاً تمیز و خشک و عاری از هرگونه گرد و خاک باشد. سرعت اجرا و نصب بالایی دارد. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. استفاده از سطح بتن به عنوان نمای اصلی ساختمان، پیشرفتها و نوآوریهای زیادی را در ساخت قالب بتن، اصلاح طرح اختلاط، کیفیت قالب نما، روشهای بتن ریزی و تراکم به همراه داشت.

نمای خشک چیست

مشکلاتی مثل عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سنگ در نما، جداشدگی سنگ از نما، عدم عایق بودن نما و مشکلاتی دیگری که به وجود خواهد آمد. در گام بعدی به دلیل عدم نیاز به تعمیر، ترمیم و نگهداری این نوع نما، در بسیاری از هزینهها به خوبی صرفه جویی میشود. در سال هاي اخير، به دلیل محدودیت و گرانی سوخت های فسیلی و نیز مسائل زیست محیطی، استفاده از انرژي هاي نورشد بسیاری داشته است. دوام: چوبهای آکویا در مدت زمان طولانی دوام خواهد داشت و برای حداقل ۶۰ سال نیاز به تعویض نیاز نخواهند داشت. پایدار: آکویا با افزایش دوام و پایداری چوب دارای رشد سریع با فراوانی در دسترس، دارای مزایای محیط زیستی قابل توجهی نسبت به چوبهای سخت دارای رشد کند میباشد، که اغلب از جنبه عرضه پایدار محدود هستند. نتیجه چوب یک لایه با دوام، پایدار و زیبا است که دارای ویژگیهای اجرایی چوبهای سخت با دوام مناطق گرمسیری است اما دارای مزایای ارزشمند محیط زیستی نیز هست. • در این روش از پیاده سازی نمای آجری ، حتی در صورت تراز نبودن نما ، عیوب سطح پوشیده شده و نمایی با ظاهری یکدست و زیبا ایجاد می شود. از معایب استفاده از نمای خشک آجری میتوان به دو مورد اشاره کرد. This h​as ​been gen᠎erat ed ᠎with behsaznama Con​te​nt G enerator D​em ov᠎er​sion​.

آجرها در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند و این تنوع و همخوانی آجر با دیگر مصالح استفاده از آن در طاق های گنبدی و قوسی شکل را آسان کرده است. برشکاری آن آسان است و شکستنش دشوار میباشد. استفاده از این نوع رنگ عایق که با تکنولوژی نانو در حال تولید میباشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد که به اختصار به آن اشاره میکنیم. سبکی قطعات که صرفا جهت کم کردن وزن نماها طراحی شده اند، مزیت مهمی در نصب سیستم به حساب می آید. انعطاف پذیری خاک رس گرما ندیده، اجازه می دهد که آن را به صورت دستی به اشکال پیچیده تبدیل کنیم که زمانی که گرما می بیند به طور قابل توجهی مستحکم می شود. ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت آن ها نفوذ نمی کند. This was g en​erated by behsaznama​ C᠎onte nt᠎ Gen er᠎at​or Demover​si on​!

برای اطلاع از اجرای نمای خشک آجر چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید

تراکوتا (Terracotta) که به معنی “پخته شده” در زبان ایتالیایی است، یک سرامیک سنتی است که با حرارت دادن به رس در کوره های مخصوص، که kilns نام دارند، در درجه حرارت بالا تولید می شوند. ۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. اجرای نمای خشک آجری مقاومت ساختمان را در برابر آتشسوزی بالا میبرد. مقاومت مکانیکی نسبتاً خوب و خاصیت ارتجاعی در مواقع ضربه دارد. تجدید پذیری مجدد درخت بعد از برش وجود دارد. با وجود اجرای پیچیده این بتنها بر روی دیوار نسبت به کف، آزادی عمل بسیار بیشتری برای ابعاد و شکل انتخابی وجود دارد. قابلیت پرداخت سطحی، رنگپذیری، کندهکاری و برش دارد. کرافت استون نوعی سفال است که با ظاهری شبیه سنگ طراحی شده، قابلیت نصب سریع روی کلیه سطوح را داراست و با وجود تنوع در رنگ و طراحی، ظاهری بسیار زیبا به ساختمان شما خواهد داد. مقاومت در برابر ضربه و مقاومت کششی این بتن به دلیل وجود الیاف شیشه، استحکام بالاتری نسبت به بتن معمولی دارد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید