ده ایده از یک اتصالات نمای خشک Pro

البته زیبایی به تنهایی برای نمای ساختمانی کافی نیست بلکه باید از کیفیت مطلوب نیز برخوردار باشد. سرامیک خشک ، به روز ترین نوع نمای ساختمانی است که با روش نصب خشک قابل اجرا می باشد. عناصر تشکیل دهنده نمای اجرنما باید به میزان متعادل، و با حفظ اصل سادگی، طراحی و اجرا گردند. ✅ بند کشی آجرنما در اصل به ملاتی گفته می شود که در فاصله بین اجر نماها قرار میگیرد. بند کشی آجر نما در اصل به ملاتی گفته می شود که در فاصله بین اجر نماها قرار میگیرد. ✨ ملات بندکشی آجر نما از چه مصالحی تشکیل شده است؟ پیاده سازی نمای آجری ساختمان چه مزیت هایی دارد؟ اجرای نمای ساختمان تاثیر به سزایی در زیبایی ساختمان و محافظت از لایه ی بیرونی آن دارد. در عکس بالا، قسمتی از نمای ساختمان سنگی دچار آسیب شده و مالکین هزینه اضافی جهت حفظ نما را متقبل شدهاند. بند کشی آجر نما با سیمان سفید در نماهای داخلی بیشترین کاربرد را دارد که متناسب با رنگ آجر فضای زیبایی را ایجاد می کند. پوششهای نانو یک لایه محافظتی بر روی نما ایجاد میکنند که در برابر جذب عوامل جوی مثل گرد و خاک، باد و باران و برف بسیار مقاوم است.

اتصالات نمای خشک

روش اینویزیبل، تنها چیزی که شما در نمای ساختمان مشاهده میکنید، درزهای بین سرامیکها هستند؛ و سرامیک ۲ها بوسیلهی شیارهایی که در سطح آنها ایجاد شده، بر روی صفحات زیری خود نصب میشوند. به همین دلیل قطره آب به خود شکل کروی گرفته و امکان ایستایی آب بر روی سطح از بین می رود. به دلیل تنوع بسیار زیاد متریال هایی که می توانند فینیشینگ خارجی ساختمان و نمای بنا را فرم دهند بیشترین گروه های متریالی و سیستمی که می توانند معرف و نماینده سایرین باشند از نظر تفاوت های ساختاری موجود در رفتار مابین سیستم های صنعتی و سنتی مورد آنالیز قرار گرفته اند. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. از این رو توجه به آن و اجرای اصولی با متریالی باکیفیت از اقداماتی اساسی در جهت بهبود سلامت شهروندان است. در آخر هم اسکوپ­های گالوانیزه یا استیل با پیچ و مهره به اسکلت آهنی زیرساز وصل می­شوند. Art icle was gen er᠎ated by behsaznama  Content Gen​erator Demoversi on .

بتن مسلح با الیاف شیشه یا بتن الیافی (GRC/GFRC) که با نام بتن الیافی و همچنین سیمان تقویت شده با الیاف شناخته میشود. در کل بندکشی برای استحکام آجر و چسبندگی آن به دیوار و همچنین برای جلوگیری از نفوذ آب به سطح زیرین آجر و جلوگیری از تخریب آجر نما و افتادن آن بسیار لازم است. در آموزش بندکشی آجر نسوز ملات بندکشی آجر نسوز نما باید شل باشد و خیلی خمیری نباشد تا بند کشی آجر نسوز به خوبی انجام شود. برای بند کشی آجر نماهایی که سطح های آن شیاردار (دکوراتیو) می باشد مواد باید خمیری باشد. ملات بند کشی آجر نما باید فقط با ۱۵% آب ترکیب شود تا به صورت خمیری درآید. همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. در ادامه این مقاله از آجر آنلاین میتوانید با این نوع اجرای نمای خشک بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. در این صفحه از وبسایت آجر آنلاین قصد داریم با بیان نکاتی درباره ملات مناسب و نحوه بندکشی آجر نسوز راهنمای شما در این زمینه باشیم.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

می توانید از طریق فروشگاه آجر آنلاین اقدام نمایید. حالا می رویم سراغ معرفی انواع نما خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات! در اجرای نمای سنگی خشک ، ابتدا زیرسازی و شاسی کشی نما متناسب با وزن نما طراحی می شود. رده SW : این رده آجرها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای سخت مناسب می باشد و دارای مقاومتی بالا در برابر تخریب می باشند. زمانی که محیط از آب اشباع می شود در محل های درز بندی شده، آب می تواند نفوذ کند و ممکن است یخ بزند ودر نهایت، آجر و یا سرامیک از سطح نما کنده شود. شروع بندکشی باید ۲۴ ساعت بعد از اتمام نصب آجر نما باشد. در نحوه نصب نمای خشک به صورت نامشهود نیز اتصالات نمای خشک ساختمان بعد از نصب دیده نمیشوند. سعی کنید چند هفته بعد از آجرکاری دیوار اقدام به بند کشی آجر نما کنید. ملات بندکشی آجر نما از پلیمرهای پودری، سنگدانههای مناسب، سیمان، غلیظ کننده و افزودنیهای شیمیایی مجاز تشکیل شده است که با ترکیب آن با آب، مخلوطی چسب مانند بدست می آید. ✅ مصالح بندکشی آجر نما با توجه به نوع آن از ماسه، سیمان سفید، خاک سنگ به میزان یک سوم، پلیمرهای پودری و مقداری آب تشکیل شده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید