خیلی هیجان‌زده. شما ممکن است نباشد انجام شد با اجرای نما

در نتیجه موقعیت پروژه و نمای شهری ایده آل اطراف آن، سطوح شفاف گسترده ای را در نما پیشنهاد می کند. در نهایت، هدف طراحان ساختمان اداری-تجاری ECUT هماهنگ کردن مقیاس، شکل و رنگ غالب با بافت شهری است. همچنین از رنگ سفید در پروژه هماهنگ با بافت شهری شهر رشت استفاده شده است. سقف های شیبدار دو طرفه برای هماهنگی با گونه شناسی ساختمان ها در رشت و به طور کلی در شهرهای شمالی ایران به جعبه های ریز مقیاس، ایجاد شده و تکثیر در پروژه قیمت نمای خشک اضافه شده اند. مساحت مؤثر هر داستان را افزایش داد و ویژگی های فضایی آن را افزایش داد و ما را به یاد گونه شناسی روستایی آشنای شهر رشت، خانه با حیاط انداخت. در طراحی جزییات ساختمان ها از تکنولوژی نمای سرامیک خشک و سرامیک های برش بزرگ برای جلوگیری از مشکلات ساخت نما در مناطق مرطوب استفاده شده است. قالب های متفاوت و قابل دسترس و طیف گسترده ای از طراحی ها، رنگ ها و بافت ها، جذابیت سیستم نمای خشک را بیش از پیش بیشتر می کند. بست های سیستم نصب خشک نمایان، در سطح نمای سرامیک قابل رویت هستند. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از بست های پین دار و انکر های مخصوص از پشت نیز صورت می گیرد ، تنها باید در این روش ها ضخامت سنگ را کاهش داد. ​Th is a rticle has been generated ​by G SA C onte᠎nt Gen er᠎at or​ D emoversion!

نمای خشک در ساختمان

علم معماری و طراحی ساختمان با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای کنونی و همچنین حس زیبایی شناسی انسان طی دهه های اخیر قرن بیستم تاکنون با شتابی قابل توجه دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که نمای ساختمان ها نیز تأثیر بسزایی را از این تحولات پذیرا بوده است. در آخرین سطح از آلودگی نیز ممکن است که لکه های به قدری زیادی و عمیق باشند که هیچ چاره ی دیگری به جز جدا کردن پرده از روی میل پرده وجود نداشته باشد. به طور دقیق تر، یکپارچگی و ویژگی کلی ساختمان حفظ شده است، در حالی که حجم های کوچکتری ایجاد شدند. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. 3. عملکرد بهتر در مقابل رطوبت. این نما از تراکم رطوبت و نم کشیدن دیوارهای بیرونی جلوگیری میکند. ᠎This art​icle has been generated by G SA  Cont en t Gene rator DE MO!

برای پیشبرد استراتژی اصلی طراحی و در نظر گرفتن محدودیت سطح اشغال، احجام بر روی یکدیگر لغزیدند و تراس های باز و تراکم مازاد را تشکیل داده اند. فرآیند طراحی همچنین شامل دستورالعمل هایی برای دستیابی به هدف فوق و همچنین ارتقای فضای داخلی بوده است. نمای سرامیک خشک جزو مصالح یا سرامیک هایی می باشد که به فول بادی معروف می باشند. سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط باشید. این نوع سرامیک مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش UV است و رنگ روی آن مقاوت لازم را در برابر این اشعه داراست. بررسی پروفیل نمای خشک پرداخته ایم که پیشنهاد میکنیم حتما آن را مطالعه نمایید. و در آن انواع سرامیک برای نمای ساختمان ، روش ساخت و نحوه اجرای نمای سرامیکی را بررسی کردیم. در یک مقاله تخصصی دیگر به بررسی نمای خشک چیست؟ مزایای نمای خشک چیست ؟ به دلیل مزایای نمای خشک ساختمان، متقاضیان اجرای نمای خشک ساختمان و خصوصا نمای خشک آجری نسبت به نماهای قدیمیتر بیشتر شدهاند. حفره تخلیه هوا دما را تنظیم میکند و کمک میکند تا ساختمان مصرف بهینه انرژی داشته باشد.

سرعت نصب در این روش بیشتر است.

استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد. مصرف انرژی سیستم گرمایش و تهویه هوا را تا 30% کاهش می دهد و باعث صرف جویی انرژی در فصل سرما و گرما می شود. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. این نما به علت وجود حفره های هوایی به عنوان عایق مازاد، عملکرد صوتی ساختمان را افزایش میدهد و صدای بیرون را بین 10 تا 20 درصد کاهش می دهد. در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. سرعت نصب در این روش بیشتر است. شرکت مهندسی و ساختمانی زیبا، برای اولینیار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و در این سالها با مسئولیتپذیری و وفای به تعهدات داده شده به مشتریان توانسته رضایتمندی زیادی از مشتریان خود بهدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید