جزئیات اجرای نمای سنگ خشک: ساده وسیله

در این روش ها گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های فلزی قرار می گیرند, مجموعه ها اما پس از اتصال سنگ به گیره بر روی سطح کار نمایان می شوند. لقمه کمکی: قطعهای از سنگ نما را بین سیم اسکوپ و پشت سنگ قرار میدهیم تا مطمئن شویم سیم اسکوپ به صورت کامل داخل ملات نما قرار گرفته و اتصال کافی ایجاد میشود. علاوه بر این به دلیل نبود ملات سیمانی و دوغاب، نصب نمای خشک بر روی ساختمان های مختلف به راحتی انجام می شود. زیرا رنگها نه تنها می توانند به یک ساختمان روح و زیبایی چندین برابر ببخشند، بلکه با سرعت اجرای بالای خود، به نوعی باعث ایجاد صرفه اقتصادی برای کارفرمایان خواهند شد. این پیشرفت به نوعی بوده که رنگها دیگر تنها یک پوشش برای زیبایی نیستند بلکه می توانند به عنوان عایقهای رطوبتی و حرارتی نیز عمل نمایند. تولید ورقه های مش در حال حاضر با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی انجام می شود و می توان طرح های بسیار خاص و چشمگیر با ماکسیمم میزان دقت و ظرافت در ریزه کاری ها، اجرا کرد. با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

این موضوع تاثیر بسزایی در مقاومت ساختمان دارد و هزینه تمام شده طراحی نما را هم کاهش می دهد. یکی از مزایایی که برای نمای خشک مطرح می کنند کاهش هزینه های بازسازی و ترمیم است. استفاده از عایق حرارتی در نماهای خشک باعث می شود مصرف انرژی کاهش پیدا کند. این کار باعث کاهش مصرف انرژی در بخش سیستم سرمایش می شود. همین امر موجب کاهش هزینه های مصرف انرژی می شود و جلوی هدر رفت آن را می گیرد. همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم نمای خشک در خود دوغاب و ملات سیمانی ندارد و همین امر هزینه های ترمیم و بازسازی آن را کاهش می دهد. به کمک متخصصانی همچون آرمن می توانید چنین نماهایی را بر روی ساختمان خود اجرا کنید. ما در دیساتک متخصصانی را گرد هم آورده ایم که درباره سرمایه گذاری در شیراز و ایمنی در ساخت و ساز به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه خواهند داد تا با آگاهی کامل برای چنین امری اقدام کنید. برای ساخت و طراحی این نوع نما می توان از مصالح مختلفی همچون کامپوزیت، سرامیک خشک، آجر و چوب استفاده کرد و کیفیت کار را تا حد زیادی بهبود بخشید. • استادکاران قادر به پیاده سازی نمای آجری ساختمان با چسب نیز می باشد. Th is data w᠎as creat ed  by ​GS A Content  Ge nera᠎tor DEMO!

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

با توجه به پیشرفت روز افزون علم در صنعت ساختمان سازی نماسازی ساختمان به روشهای نوین مزیتهای زیادی را برای ساختمان سازها دارد. طراحی نما ساختمان باید به گونه ای باشد که هم در روز و هم در شب جاذبه مخصوص به خود را داشته باشد. اسپایدر بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری به کار می رود و از بیرون با انعکاس نوری که دارد، توجه بسیاری را به خود جلب می کند. به علت عبور نور از شیشه و اجازه تابش آن به فضای داخلی، حس بسیار خوشایندی ایجاد می کند که به محبوبیت آن می افزاید. نمای پانچ متال را می توان بعنوان یکی از خاص ترین انواع نمای مدرن در نظر گرفت، زیرا ظاهر بسیار متفاوتی دارد و در هر محیطی مشاهده نمی شود. علاوه بر آن اجرای آن بسیار ساده تر و سریعتر انجام می شود. همچنین دید گسترده و شفافی که از محیط بیرون می دهد، باعث می شود زمان انتظار در داخل این ساختمان ها از جذابیت آنها محسوب شود. همین امر باعث می شود سرعت اجرای آن افزایش یابد و مدت زمان پروژه هم کمتر شود.

علاوه بر ارتقاء نمای ظاهری ساختمان می توانند پایداری و استحکام سطوح بستر را نیز افزایش دهند. رنگ نمای ساختمان عموماً ترکیباتی هستند که در فضای باز بر روی سطوح بتنی، گچی و گاهاً فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی این نما به صورت ورقه های فلزی است که طرح های مختلفی روی آن پانج شده اند و به صورت کامل و یا نیمه، نمای اصلی ساختمان را می پوشانند. سقف شیشه ای در واقع همان پنجره است که برای نورگیری داخل هر سازه ای تعبیه می شود، منتها محل قرار گیری آن به جای دیوار، روی سقف ساختمان است. لذا سطح رویه سازه مانند مراحل آغازین رنگ آمیزی کاملاً زیبا باقی خواهند ماند. اسکای لایت مانند سایر نماهایی که در آنها از متریال شیشه استفاده می شود، یکی از پرطرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شود. از مصالحی مانند سنگ، آجر، چوب، فلز، کامپوزیت، شیشه و … با این حال، با توجه به درخواست کارفرما می توان از ورقه های مش کامپوزیت، فولاد و فایبر سمنت نیز استفاده کرد. چرا سنگ از نما جدا می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید