تکامل اجرای نمای خشک

استفاده از ملات سیمان صورت میگیرد و از وجود رطوبت به دیواره های اصلی جلوگیری می شود. این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد. تنها با یک روش امکان نصب وجود دارد؟ نمای اجر جز نماهایی به حساب می آید که طرفداران زیادی دارد و معمولاً در نما های ساختمانی قابل سکونت استفاده می شود. تجهیزات نما خشک مصالح خشک سنگ ورق کامپوزیت شیشه کاشی اجر سفالین سرامیک خشک گیره و چسب می باشد که شرکتهای نما خشک از ان استفاده می کنند. اولین سنگ طبیعی را جاگذاری می کنند و پیچ ها و میخ را محکم می کنند. پیچ را در سوراخ قرار داده و میخ را با زاویه ای در آن قرار می دهند که با شکاف ایجاد شده در سنگ مطابقت داشته باشد. چه نوع مصالحی در نمای خشک مورد استفاده قرار می گیرد؟ اجرای نمای سنگ ، به دو روش نصب تر و نصب خشک صورت می گیرد. با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. A​rt​icle has  be​en cre at᠎ed wi th behsaznama C​ontent G᠎en er at​or Dem​ov​ersion !

باید درباره اجرای نمای خشک بپرسید|اجرای نمای خشک Sheet Cheet}

هرگاه مادهای نسبت به نور و حرارت خورشید مقاوم باشد، بدین معنی است که با سرعت بسیار کمتری نمای و جلوه اولیه خود را از دست میدهد و میتواند طول عمری فراتر از روش اجرای نمای خشک تصور داشته باشد. استفاده از آجر به ویژه آجرهای نسوز در نمای ساختمان می تواند ایمنی ساختمان را در هنگام آتش سوزی افزایش دهد. از طریق اجرای این روش، نمای شما در برابر دمای بالا و یا آتش مقاومت قابل توجهی پیدا خواهد کرد. نمای کرتین وال در برابر لرزش های زمین لرزه و طوفان ، سرقت ، حرارت ، آتش سوزی و… انجام این کارها باعث میشود تا نمای آجر و خشکه از عایق حرارتی، کمی فاصله داشته باشد و بر روی چهارچوب نگهدارنده و یا اسکلت واقع شود. ما در اینجا به این روشها و جزئیات آنها میپردازیم تا به عنوان راهنمایی برای انتخابی سنجیدهتر برای شما باشد. انسان¬ها براي حفاظت از عوامل جوي و اقليمي، براي خود فضايي را به نام خانه ايجاد کردند. ممنون از حسن توجه شما. این نوع نما در رده نمای ساختمان با قیمت متوسط قرار می گیرد و به نظر می رسد با توجه به قیمت مناسب نمای سمنت برد، برای ساختمان های معمولی، نمای فایبرسمنت برد گزینه خوبی باشد.

فیلم اجرای نمای خشک

خیر ، اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را توسط پیچ و مهره فلزی جاسازی شده به دیوار نما متصل و فیکس می کند. جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. یکی از روش هایی که امروزه استفاده می شود و افراد زیادی به دنبال زیبا سازی ساختمان های خود هستند استفاده از نمای آجری هستند نمای آجری یکی از مصالحی است که از دیرباز در ایران استفاده می شد و بسیار محبوب و پرکاربرد است. نمای خشک مزایای بسیار زیادی دارد که میتواند به: سرعت در اجرا، کاهش بار مرده وارده بر ساختمان، اجرای مطابق با استاندارد جهانی، کیفیت بالا در نتیجه نهایی، کاهش اتلاف انرژی، عدم داشتن ضایعات ساخت و ساز و سر و صدا، اجرای مهندسی و نگهداری آسان و تعمیر بدون آسیب به سایر قسمت های نما و قابلیت نصب در ساختمان های بلند. در حقیقت ، دلیل اصلی این سرامیک ها در جهان کاهش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های نگهداری ساختمان از نظر مصرف انرژی است.

این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. این روش نسبت به سایر روش های اجرای نما با سرعت کندتری پیش می رود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده می-شود می تواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. آجر در انواع مختلف مثل آجر نسوز، آجر نما، آجر گری، آجرلعاب دار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو، کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی و… جاگذاری سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات از پیچ و مهره های مخصوص استفاده می شود. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از بست های پین دار و انکر های مخصوص از پشت نیز صورت می گیرد ، تنها باید در این روش ها ضخامت سنگ را کاهش داد. متریال کامپوزیت آلومینیوم مخصوص نما (نما کامپوزیت)، بصورت دولایه ورق آلومینیوم و یک لایه هسته مرکزی از جنس پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و یک پوشش از نوع رزین به روی لایه آلومینیومی یا همان pvdfتشکیل شده است؛ که از مشخصات فنی آن می توان به سبک بودن، ایجاد خاصیت آکوستیک، شکل پذیری، دارای تنوع رنگی، مقاوم در برابر آتش، ضد زلزله بودن به جهت عملکرد غیر یکپارچه در هنگام وقوع زلزله، قابلیت آبندی، قابلیت تعویض هرکدام از پنل ها بدون خرابی کل نما و…

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید