تلاش کنید این 5 چیز در حالی که اول آغاز نمای خشک سنگ (به دلیل علم)

ضخامت سرامیک های مجوف در این سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. رولپلاک با پیچ MBR برای نصب روی بسترهای جامد ساخته شده از بتن و آجر مناسب است. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شود. اجزای این نوع نما عایق حرارتی هستند که با اتصالهای فلزی مانند پیچ و مهره و تجیزات مکانیکی یا چسب زیر کار محکم میشود. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. اسکوپ سنگ همچنین می تواند برای نصب سنگ نما روی هر زیر لایه مانند دیوار بتنی ، چوبی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که پین نصب می شود ، هیچ بار مرده ای به سمت پایین منتقل نمی شود. نما نخستین بخش از یک ساختمان است که در معرض دید قرار میگیرد به همین دلیل زیبایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

نصاب نمای خشک

در این روش ها گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های فلزی قرار می گیرند, اما پس از اتصال سنگ به گیره بر روی سطح کار نمایان می شوند. در روش غیر نمایان, گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی قرار می گیرد و در میان شیار های جانبی نصب می گردند، این اتصالات داخل سنگ مخفی باقی می مانند. اجرای نمای سنگ ، به دو روش نصب تر و نصب خشک صورت می گیرد. 1) دستمزد: دستمزد به دو دسته ی دستمزد نیروی کار و دستمزد خدمات مهندسی تقسیم می شود در ابتدا باید سعی کنید که با گروه های کاری ارزان تری قرار داد اجرای نما ببندید یا با یک بررسی متوجه شوید که بصورت روزمزد پرداخت داشته باشید یا کنتراتی ، دوم دستمزد خدمات مهندسی است که از نقشه برداری و تهیه نقشه های شاپ گرفته تا تهیه نقشه های اجرایی و نظارت بر اجرا و کنترل کیفیت و ارائه گزارش کار روزانه و تهیه ی صورت های موجودی اقلام خواهد بود که پیشنهاد میدهم تمامی موارد بالا را با یک یا دونفر نهایتا پیش ببرید زیرا تعدد پرسنل اولا منجر به تداخل کاری می شود ثانیا هزینه های حقوق و دستمزد شما را بالا می برد.

بهتر است قبل از اینکه از این ترکیب استفاده کنید در این زمینه تحقیق کافی داشته باشید و تمام جوانب آن را بررسی کنید. در مناطق سرد سیر از سرامیک های فول بادی استفاده کنید. می توان به این فکر کرد که چگونه نمای ساختمان با داشتن انرژی خورشیدی، هجوم باد و غیره مقابله می کند تا یک نمای کارآمد از نظر انرژی داشته باشد. جهت نصب آن هم می توان بروش خشک استفاده کرد، و هم می توان از چسب مخصوص و نصب سرامیکهای پرسلان در نما استفاده نمود، توجه بفرمایید که نصب انواع سنگهای طبیعی که جذب آب کمی دارند، (مثل گرانیتها)و نصب سرامیک پرسلان با ملات ماسه و سیمان موجب سقوط و افتادن سرامیک از بدنه ساختمان خواهد شد. این نما وزن بسیار کمی دارد و در کاهش کلی وزن ساختمان تأثیر مستقیم می گذارد. ارتفاع ساختمان از عوامل بسیار موثر در مشخص شدن قیمت نمای آن است,زیرا هر چقدر ارتفاع بالاتر, خطرات مختلفی برای نصابان وجود دارد. چهارچوب نگهدارنده این نما از جنس فولاد یا پروفیل های آلومینیوم ساخته میشود که پروفیلهای آلومینیومی عمودی با میخ بر روی صفحات نصب میشود و طراحی چهارچوب به شکلی است که در برابر عواملی مثل باد مقاوم باشد و از ورود نم یا رطوبت به ساختمان جلوگیری میکند و یک فضای خالی و تهویه بین نما و عایق به وجود می آورد. This da​ta has been done with the ​he᠎lp of G᠎SA Conte nt Gene rato᠎r DEMO!

روش اجرای نمای خشک

توضیحات تکمیلی : پروژه مدرن زعفرانیه یکی از پروژه های شاخص منطقه 1 تهران می باشد که از طراحی نمای منحصر به فردی تشکیل می شود که شامل انواع نماهای خشک اعم از کرتین وال سرامیک خشک ، فایبرسمنت برد ، ترموود ، آلومینیوم کامپوزیت و لوور می باشد ، شرکت مجری نما نیل سازه پس از جلسات متعدد با کارفرما و پس ازتهیه کامل نقشه های طرح اجرای توسط مشاور شروع به فعالیت در این پروژه نموده است و همچنان تیم اجرایی این شرکت در حال فعالیت در این پروژه می باشد و پس از تکمیل نمای بسیار زیبایی را به ارمغان خواهد آورد. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. از دیگر اجزاء سیستم نما خشک میتوان به “مصالح نما” اشاره کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرتین وال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید