تا به حال در مورد بیش از حد اجرای نمای خشک چیزی شنیده اید؟ خوب در مورد آن…

نماهای پرده ای متحرک: در این نوع از نما قطعات نما بصورت متحرک و با قابلیت تغییر در شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. نماهای پرده ای ثابت: در این نوع از نما قطعات نما بصورت ثابت و بدون تغییر شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. برای سهولت استفاده در پروژه، سازه ها در ابعاد مورد نظر تهیه، تولید و کدبندی می شوند. انواع مختلفی از آن در بازار موجود است که بسته به نیاز و نوع مواد بکار رفته در انها، مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. در دهه اخیر نوعی جدید از انواع پنجره با طراحی های منحصر به فرد وارد بازار شدند. برای اجرای نماهای آجرنما در ابتدا باید یک فرم کلی برای چگونگی اجرای قسمت های مختلف آن نما در نظر گرفته و طراحی شود، و آن فرم ها در زمان اجرا به کار گرفته شوند. بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. ᠎Da᠎ta has been cre ated with the help ​of G SA Con te nt Ge᠎ne​ra tor DEMO.

اجرای نمای خشک سنگ

برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. سازه های نصب با پروفیل ها و سطح مقطع های متفاوتی تولید و برای کاهش هزینه ها در ابعاد مورد نظر در طرح، برش خورده و به محل پروژه ارسال می شوند. شرکت آجرنمای کوثر سپاهان، یکی از شرکت های تولید کننده انواع آجرنماها، آجر نسوز، آجرهای رنگی، آجر نقش برجسته و دیگر مصالح ساختمانی در رنگ ها و ابعاد متنوع می باشد. آجرنمای انتخاب شده در طراحی نمای خارجی ساختمان ها، چه در تکرار یک شکل حجمی یا جزییات اجزای آن، باید طرح اصلی و اصالت اجرنما را نمایان سازد. موضوع تکرار منظم و هماهنگ آجرنماها در مراحل طراحی و اجرا، در خط ها، قالب ها و شکل ها، از اهمیت بسزایی برخوردار است. نمای بایرامیکس را از ملاتی درست می کنند که شامل رزین های طبیعی و مصنوعی و سنگ دانه ها، رنگ و مواد دیگر است و دارای مزایایی از قبیل: شستشوی آسان، تنوع زیاد است. از دیگر الزامات طراحی و اجرای نماهای آجری، حفظ نظم و ترتیب میان عناصر تشکیل دهنده ی نمای ساختمان است.

هر چه نما ساده تر طراحی شود، عناصر به کار رفته تأثیر بیشتری بر ساختار و زیبایی نمای آن ساختمان خواهد گذاشت. از دیگر الزامات طراحی و اجرای نماهای آجری، تناسب رنگ مصالح به کار رفته در ایجاد نمای ساختمان می باشد. در این روش از پیاده سازی نمای آجری دیگر نیازی به ملات و چسب نمی باشد. به توجه به توضیحات بالا و فاکتور های معرفی شده برای پیدا کردن شرکت خوب، حال چگونه آدرس و شماره تلفن بهترین شرکت های اجرای نمای خشک را به دست آوریم؟ به دلیل کاهش وزن نما، بار وارده بر اسکلت اصلی ساختمان از کاهش چشگیری برخوردار خواهد شد و در نتیجه میزان کمتری از میلگرد و بتون در ساختمان مصرف می شود که باعث کاهش هزینه های ساختمانی می گردد. در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند.

6 سوالی که باید درباره اجرای نمای خشک بپرسید

روش سرعت اجرای نما بسیار بالاست . از روش های مدرنی ک امروزه بسیار استفاده میشود استفاده از نمای خشک است . با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. در اجرای نمای خشک در ابتدای امر نیاز به محاسبات و طراحی های مهندسی شده هست و غیر از طراح و ناظر پروژه، پرسنل اجرایی پروژه می توانند کارگران ساده باشند. در غیر این صورت با جریمه های مالی یا حتی عدم اخذ گواهی پایان کار مواجه خواهد شد.

اجرای نمای خشک آجری

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید