تاکتیک های شگفت انگیز انواع نمای خشک که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

نصب خشک سنگ نما، ما را در ایجاد نمایی کامل و بی نقص و دارای زیبایی دلخواه در سریعترین زمان ممکن یاری میرساند. این طبقه شامل: سرامیک چینی با روکش خشک به صورت غاری و سرامیک چینی به شکل پر (بدنه کامل) است. اسکوپ z نیز مانند اسکوپ پروانهای در دسته اسکوپهای پیش ساخته قرار گرفته و با توجه به ابعاد شاخکهای آن، در قطعات سنگهای کوچکتر و با ملات خور کمتر از این روش استفاده منبع میشود. تولید انواع نمای آجری ساختمان در مدل ها و ابعاد مختلفی صورت می گیرد مانند آجر های رسی ، آهکی ، بتنی ، شیستی . نماهای آجری بهترین گزینه برای ایجاد طرح و ظاهر متفاوت و خاص مناسب می باشد. دارای رنگ و طرح و تنوع بسیار زیادی است. توسعه مصالح پایدار برای این نوع نما با قابلیت محافظت از ساختمانها در برابر شرایط محیطی مانند گرما، باد و باران، عامل اصلی رشد تقاضا جهت استفاده از انواع نمای خشک در دهه اخیر بوده است؛ اما نمای خشک به چند نوع مختلف تقسیم میشود و هر کدام دارای چه مزایای و معایبی هستند؟ نماهای سنگی دارای بخشهای مختلفی هستند که یکی از این بخشها، مهار یا اسکوپ است که پوشش نما را به پشت بند متصل میکند. Th is h᠎as be en created with t᠎he he lp of behsaznama Con tent  Generator  D​emover sion!

فرض کنید چیست؟|انواع نمای خشک – نمای کلی|پرسش‌های برتر 9پرسیده‌شده درباره انواع نمای خشک}

اسکوپهای پروانهای یکی دیگر از روشهای اسکوپ پیش ساخته است که با توجه به سرعت اجرای آن، کارفرماها و پیمانکاران زیادی تمایل به استفاده از این روش در پروژههای خود دارند. در قطعات کوچکتر سنگ که امکان اجرای اسکوپ سیمی به صورت طولی وجود ندارد، میتوان از این روش برای مهار سنگهای نما استفاده کرد. 1. عدم وجود تزئینات در نمای یک خانه مدرن ؛ تزئینات حذف می شوند و بسیار ساده خواهند بود. در پایه پلیمر از رزین استفاده میشود که نوعی پلاستیک محسوب می گردد، این پلاستیک خواصی همچون عدم زنگ زدگی، سبکی، انعطافپذیری، ذوب و بازیافت مجدد را دارد اما با همه این فواید پلاستیک یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم استحکام می باشد که برای استحکام بخشیدن به آن از ماده فایبرگلاس که خود ترکیبی از سه ماده الیاف کربن، کولار و پلی پروپیلن است استفاده می گردد. کرتین وال که از انواع نمای خشک محسوب میشود، مجموعهای از اجزای ساختاری است که یا به صورت پنل در کارخانه ساخته میشوند که کرتین وال یونیتایز (Unitized Curtain Wall) نام دارد و برای نصب به محل پروژه میآورند یا به عنوان اجزای جدا از هم به سایت آورده میشوند و در محل مونتاژ میشوند که به کرتین وال استیک (Stick Curtain Walling) مشهور است.

اجرای نمای خشک سرامیک

اما علاوه بر این متریال، به اتصالات هم نیاز داریم. متاسفانه در برخی ساختمانها سازندگان از مفتولهای معمولی بجای گالوانیزه استفاده میکنند که بدلیل خوردگی این مفتولها احتمال ریزش سنگ نما نیز خواهد بود. این اسکوپ از لحاظ استحکام بسیار عالی بوده؛ اما متاسفانه با توجه به زمانبر بودن اجرای آن، به نسبت اسکوپ پروانهای و Z در پروژههای کمتری استفاده میشود. آیا اجرای نمای خشک در پروژه های ساختمانی را می دانید؟ در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم می گردد. توجه و دقت در انتخاب مصالح ساختمانی زیبا، با کیفیت و ماندگار، نقش مهمی در زیباسازی شهرها دارد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. در این صورت باید مصالح انتخاب شده و نحوه ی چیدمان آن ها، توانایی مقاومت در برابر حوادث طبیعی، ضربات، خراشیدگی ها، اشعه ی آفتاب، میزان جذب آب و جا به جایی نسبی وارد بر آن را داشته و پایداری خود را حفظ نماید.

دتایل اجرای نمای خشک

عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. برخلاف آجر نمای قزاقی که ظاهری سنتی دارد؛ آجر نمای شیل برای ساختمان­ های مدرن مناسب است. همانطور که از نام این دسته از اسکوپها پیداست، در این روش از قطعات پیش ساخته فلزی برای مهار سنگ نما استفاده میشود. راهکاری که در نشریه 714 برای اسکوپ بعد از نصب سنگ، دیده شده، مهار سطحی یا همان پیچ و رولپلاک است. در این حالت روی سنگ نما حفرههایی ایجاد کرده و توسط پیچ بازشونده (پیچ و رولپلاک) به دیوار پشتیبان مهار میشود. اجرای آجر نما به وسیله آجر خشکی از راحت ترین روش ها به حساب می آید که هیچ گونه ملات و هیچ گونه چسبی برای نصب آن نیاز نیست و با استفاده از قطعات پیچ و مهره بر روی ساختمان اجرا می گردد. روش نصب خشک که با عنوان روش نصب مکانیکی نیز شناخته شده است، با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام میپذیرد. مطابق با نشریه 714، قطر اسکوپهای سیمی در نماهای خارجی 4 میلیمتر و در نماهای داخلی 2 میلیمتر است. روش اجرای اسکوپهای سه پایه نیز مانند اسکوپ دو پایه است و همچنان استفاده از این روش برای مهار سنگ نما توصیه نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید