بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن نما سرامیک خود امتحان کنید

با توجه به سرعت اجرای بالا، این نما می تواند در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر نماهای سنتی اجرا شود. نمای آجری در عین این که موجب انتقال حس گرم به بیننده می شود می تواند متناسب با معماری های مدرن نیز قرار بگیرد. این خاصیت موجب شده است کهاین نوع پنل نسبت به سایر موارد از قیمت نصب کامپوزیت بالاتری نسبت بهسایر مدل ها برخوردار باشد. این واقعیت بر اساس تعدادی از شرایط از جمله کیفیت کار در زمان نصب و قرار گرفتن در معرض روکش در برابر آب و هوا از جمله مکان ، ارتفاع و طراحی است. وجود یک معماری داخلی و دکوراسیون شیک و با کیفیت علاوه بر کیفیت غذا بر روی رونق کسب و کار فست فود تاثیرگذار است زیرا مشتری اگر وارد فضا شود و حس و حال مطلوبی را دریافت نکند از حضور دوباره در آن فضا امتناع می کند و ترجیح می دهد سری بعدی نحوه اجرای نمای سنگ خشک در کار نباشد. نورپردازی به شدت بر روی دکوراسیون داخلی فضا تاثیرگذار است پس سعی کنید تا جای امکان از نورپردازی مناسبی متناسب با فضا بهره گیرید. This art ic​le w as do᠎ne with the he lp of behsaznama  Conte​nt Gen er at or D emov᠎er᠎sion.

نمای خشک نمایان

سعی کنید مبلمان و پیشخوان را به گونه ای طراحی کنید که مشتری یا کارمندان داخل فضا در رفت و آمد دچار مشکل نشوند. زیرا دکوراسیون و معماری داخلی فروشگاه شما به گونه ای شخصیت مغازه شما را نشان می دهند و بر روی حضور مشتری در مغازه تاثیرگذار است. رنگهایی که مستقیما بر روی اشتها تاثیرگذار هستند. خود را در جایگاه یک مشتری ببینید؛ زمانی که برای خوردن غذایی تصمیم میگیرید وارد یک فست فودی شوید علاوه بر اینکه به کیفیت غذا و خوشمزگی آن توجه می کنید، چه فاکتورهای دیگری برایتان اهمیت دارد؟ اگر تصمیم به راه اندازی مغازه فست فود، دکوراسیون قهوه فروشی و کافه، رستوران و هر کسب و کار دیگری را دارید به دکوراسیون داخلی آن همانقدر اهمیت بدهید که به دکوراسیون داخلی اتاق خواب شخصی تان اهمیت می دهید. بله، تمامی آیتمهایی که در دکوراسیون داخلی و طراحی دکور فست فود به کار رفته شده است برای مشتری اهمیت پیدا میکند. صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم.

این نوع سرامیک با استفاده از درجه یک ترین و مرغوب ترین مواد اولیه به تولید می رسد و پس از آن به خریداران و متقاضیان آن عرضه می شود. پس از مشخص شدن نوع نما و مصالح آن، مهندسین طراح باید اقدام به تهیه نقشه های فاز2 شاسی کشی نمایند که این مرحله باید با توجه به جزئیات اجرایی سازه و با برداشت دقیق از شرایط موجود صورت پذیرد. پروفیل های آلومینیومی با مقاطع خاص که پس از نقشه برداری های دقیق از نمای ساختمان بر روی نما نصب می گردند، دارای شیارهایی بوده که تایل های سرامیک توسط گیره هایی در آن شیار مهار می گردند. پس یکی از آیتمهای مهم و تاثیرگذار انتخاب رنگ مناسب برای دکور فضای داخلی مغازه است. چیدمان فست فود یکی دیگر از آیتمهای مهم در دکوراسیون داخلی فست فود است. ما در این مقاله نمونه تصاویری از دکوراسیون داخلی فست فود جدید 2023 قرار داده ایم. تقریباً می توان گفت این نما در صنعت ساختمان سازی در حال جایگزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. چون هوا را در حفره های سطح خود نگه می دارد و همین باعث عایق شدن آن می شود. نمای سرامیک پرسلانی یکی از انواع نماهای نوین ساختمانی است که طرفداران زیادی در صنعت ساختمان دارد.

ست که سرعت کم تری نسبت به روش های نوین دارد.

با اجرای این نما به جای نماهای سنتی، وزن کلی ساختمان تا حد چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. این نوع از سرامیک ها را به نام یی از سنگ های مصنوعی نیز می شناسند که روی نما به کار برده می شود. برای حفظ ایمنی و عدم سقوط نما در طی زمان می بایست از ماسه شسته در دوغاب پشت سنگ استفاده شده، از نخاله برای پر کردن فضای دوغاب پشت سنگ استفاده نشود و پشت سنگ تماماً باید با دوغاب سیمان پر شود. از این رو یکی از بهترین جایگزین ها برای اجراهای سنتی نمای ساختمان محسوب می شود. این یکی از روش های سنتی اجرای نماست که سرعت کم تری نسبت به روش های نوین دارد. این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. تولید نما سرامیک به دست بهترین و عالی ترین تولید کنندگان این محصول انجام می شود. خوشبختانه در کشور ایران تولید و ساخت انواع نما سرامیک دو رنگ به طور فراوان و گسترده انجام می شود. سنگکاری کف به طور معمول با روش چسبی انجام میشود. نصب سرامیک نما دو رنگ با روش های مختلفی اعم از: روش سنتی ملات دار، روش خشک و شیوه ی چسبی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید